نرم افزار ضبطجاسوسی گوشیفناوری و خبرنرم افزار کنترل والدین

معرفی ۱۱ بهترین برنامه شنود و ضبط تماس تلفنی مخفی [برای اندروید و آیفون]

بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس تلفنی در سال 2023 [برای اندروید و آیفون] لیست و مقایسه‌ی برنامه اپلیکیشن‌های ضبط تماس تلفنی برای اندروید و آیفون را بررسی کنید تا بهترین برنامه ضبط تماس تلفنی را انتخاب کنید:

یک برنامه ضبط تماس تلفنی به طور اساسی یک برنامه‌ی تلفن همراه است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تماس‌های خروجی و ورودی خود را ضبط کنند. دلایل معتبری وجود دارد که ممکن است کسی بخواهد تماس‌های خود را ضبط کند.

چندین بار چه اتفاقی افتاده که مکالمه‌ای مهم را قطع کرده‌ایم، تنها بخواهیم بعداً این تماس را ضبط کرده بودیم؟ در واقع هرگز نمی‌دانید که اینگونه ضبط‌ها ممکن است در آینده مفید باشند.

فهرست مطالب

برنامه ضبط تماس تلفنی

اگرچه برخی از تلفن‌های اندرویدی به شما امکان ضبط تماس را می‌دهند، اما اینگونه تلفن‌ها کمی رایج و از ویژگی‌های اضافی که ممکن است در حین ضبط تماس نیاز داشته باشید، به حاشیه می‌روند. به عنوان مثال، اکثر تلفن‌های اندرویدی به شما اجازه نمی‌دهند که تماس‌ها را به صورت خودکار ضبط کنید. این می‌تواند مشکلی باشد، زیرا برای ما اتفاق معمولی است که قبل از پاسخ دادن به تماس، فراموش می‌کنیم که ضبط‌کننده را روشن کنیم.

به خوش‌شانسی، امروزه تلفن‌های هوشمند با تعدادی از برنامه های قوی و حرفه‌ای برای ضبط تماس‌های تلفنی برای اندروید و دستگاه‌های سلولی دیگر تجهیز شده‌اند که واقعاً فرآیند ضبط را بسیار راحت‌تر می‌کند.

در این مقاله، به بررسی برخی از بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس تلفنی که امروزه برای کاربران تلفن‌های هوشمند در دسترس است، ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، هزینه‌ای که می‌توانید آن‌ها را در دستگاه‌تان دانلود کنید و در نهایت به شما اجازه می‌دهیم که تصمیم بگیرید که کدام برنامه بهترین تطابق با نیازهای شما را دارد، خواهیم پرداخت.

نکته حرفه‌ای: ابتدا و قبل از هر چیز، ضبط‌کننده تماس تلفنی باید دارای رابط کاربری ساده و موبایلی باشد که راحتی در مرور را فراهم کند. باید قادر به دانلود خودکار تمامی تماس‌های ورودی و خروجی در تلفن شما باشد. همچنین باید به اندازه‌ی کافی شناخته‌شده باشد تا تمامی تماس‌های ضبط‌شده را برای دسترسی آسان به مرورگری از آن‌ها مدیریت کند. در نهایت، ابزاری را انتخاب کنید که به خوبی در محدوده بودجه‌ی شما قرار گیرد. اگر به دنبال یک برنامه ضبط تماس تلفنی رایگان هستید، مطمئن شوید که تبلیغات ناخواسته بر تجربه کاربری شما تأثیر نمی‌گذارد.

بررسی واقعیت: یک نظرسنجی اخیر منتشر شده در OrecX ادعا کرد که دلایل زیر، که در تصویر زیر آمده است، علت ضبط تماس‌ها توسط تجارت‌ها و سازمان‌های بزرگ را تشکیل می‌دهند.

همان‌طور که در تصویر نشان داده شده است، بسیاری از سازمان‌ها به طور قاطعانه اعلام کردند که تماس‌ها را به منظور اطمینان از کیفیت و ارزیابی عوامل ضبط می‌کنند. برخی هم ادعا کردند که حل اختلاف و مربی‌گری نیز دلیل مهمی برای ضبط تماس‌هاست.

مقایسه‌ی بهترین اپلیکیشن‌های ردیابی و کنترل تلفن همراه در سال 2023 برای ایران

در این بخش، به مقایسه‌ی دقیق و جامع اپلیکیشن‌های موجود برای ردیابی و کنترل تلفن همراه در سال 2023 برای ایران می‌پردازیم. این اپلیکیشن‌ها با توجه به ویژگی‌ها، کارایی، و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود مورد بررسی قرار می‌گیرند.

1) برنامه اسپای۲۴ (SPY24) نرم افزار شنود موبایل از راه دور رایگان

بهترین گزینه برای ردیابی از راه دور تلفن‌همراه. این اپلیکیشن به‌صورت فوری کار می‌کند و استفاده از آن آسان است. در طول استفاده، مخفی می‌ماند و نماد اپلیکیشن در دستگاه نشان داده نمی‌شود.

اسپای۲۴ یک اپلیکیشن ردیابی و نظارت بر تلفن همراه است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد بفهمید که کودکان یا کارمندان در تلفن‌ها و آنلاین چه کارهایی انجام می‌دهند.

آنها از این نظارت باخبر نخواهند شد. شما می‌توانید پیام‌های واتس‌اپ، پیامک‌های ارسالی/دریافتی، پیام‌رسان فیسبوک، اسنپ‌چت، موقعیت GPS فعلی و غیره را نظارت کنید. اطلاعات مورد نیاز شما را با امنیت درجه بانکی فراهم می‌کند.

برنامه اسپای۲۴ (SPY24) نرم افزار شنود موبایل از راه دور رایگان
spy24

ویژگی‌ها:

  • اسپای۲۴ قابلیت نظارت بر رسانه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام، اسنپ‌چت و غیره)، ضبط صفحه نمایش و … را دارد.
  • آلارم‌های کلمه کلیدی، مسدودسازی از راه دور وب‌سایت‌ها/اپلیکیشن‌ها/مخاطبان و غیره را امکان می‌سازد.
  • با اسپای۲۴ می‌توانید هر ضربه کلید و لمسه‌ای را نظارت کنید.
  • اجازه می‌دهد پیام‌های حذف‌شده را بازیابی کنید.
  • می‌توانید نظارت داشته باشید بر تصاویر ارسالی و دریافتی.
  • حالت مخفی

نتیجه‌گیری: اپلیکیشن ردیابی والدین‌گردی اسپای۲۴ به شما کمک می‌کند تا فرزندان خود را به‌طور آنلاین و همچنین در دنیای واقعی ایمن نگه دارید. این اپلیکیشن را می‌توان به‌صورت سه مرحله‌ای به‌کار گرفت: ایجاد حساب کاربری رایگان، انتخاب یک طرح و شروع نظارت.

  • گوشی‌های پشتیبانی‌شده: اندروید، آیفون، مک، ویندوز
  • پشتیبانی ۲۴/۷: بله – شماره تلفن پشتیبانی رایگان نیز ارائه می‌شود
  • بازپرداخت: گارانتی پس‌گیری پول در ۱۴ روز
  • قیمت: اسپای۲۴ یک ماه ۷۵ تومان

2) برنامه ایزی (eyeZy)

بهترین گزینه برای نظارت بر تلفن‌همراه با تمرکز ویژه بر کنترل والدینی.

در مورد اپلیکیشن‌های ضبط تماس تلفنی، هیچکدام از آن‌ها دارای کاربری و عملکردی مانند اپلیکیشن ایزی نیست. این پلتفرم برای ضبط و گوش کردن به تماس‌های ورودی و خروجی همه تلفن‌ها قابل استفاده است. این پلتفرم در ۳ مرحله‌ای بر روی دستگاه‌های اندرویدی و آیفونی نصب می‌شود.

برنامه ایزی (eyeZy)

علاوه بر ضبط تماس، این پلتفرم می‌تواند برای ردیابی فعالیت در برنامه‌هایی مانند واتس‌اپ، وایبر و فیسبوک، ردیابی پیام‌های ارسالی و دریافتی و مشخص کردن موقعیت مکانی دستگاهی که در حال نظارت بر آن هستید، استفاده شود. همچنین می‌توانید با آگاهی از اینکه تمام اطلاعاتی که از دستگاه هدف به داشبورد شما منتقل می‌شود هر ۵ دقیقه بروزرسانی می‌شود، به آسودگی استفاده کنید.

ویژگی‌ها:

  • یافتن فایل
  • ردیابی مکان GPS
  • ردیابی کلمات کلیدی
  • محدوده جغرافیایی

نتیجه‌گیری: اپلیکیشن ایزی آسان در استفاده، نصب و یک اپلیکیشن ارزان و عرضه شده بر روی تلفن‌همراههای چندپلتفرمه است که به شما امکان می‌دهد تا نظارتی بر تقریباً تمام فعالیت‌های انجام‌شده در دستگاهی که می‌خواهید جاسوسی کنید داشته باشید. این پلتفرم نیز ایمن بوده و پشتیبانی ۲۴/۷ ارائه می‌دهد.

قیمت: ۹.۹۹ دلار برای ۱۲ ماه، ۲۷.۹۹ دلار برای ۳ ماه، ۴۷.۹۹ دلار برای ۱ ماه.

3) برنامه کوکواسپای (Cocospy)

بهترین گزینه برای ردیابی مکان، نظارت از راه دور و کنترل والدینی از طریق نظارت به‌صورت زمان‌واقعی بر تلفن‌همراه.

کوکواسپای یکی از بهترین ویژگی‌های ردیابی تماس را در میان اپلیکیشن‌های جاسوسی تلفن‌همراه نسل جدید دارد. این اپلیکیشن به‌سادگی تماس‌هایی را که به‌صورت راه دور انجام می‌شوند ردیابی کرده و اطلاعات مشابهی را به کاربران از طریق داشبورد ویژوال وب ارائه می‌دهد. کوکواسپای به شما امکان می‌دهد تا تمام مخاطبان معروف را در دستگاه هدف مشاهده کنید.

برنامه کوکواسپای (Cocospy)

حتی اطلاعاتی مانند زمان‌ها، فرکانس تماس و مدت تماس نیز ثبت می‌شوند که به شما دید بیشتری از تماس‌های انجام‌شده توسط دستگاه هدف می‌دهد. علاوه بر ردیابی تماس، این اپلیکیشن نیز ایده‌آل است اگر می‌خواهید تمام پیام‌های ارسالی، دریافتی و حذف‌شده را ردیابی کنید، موقعیت‌های تلفن‌همراه را ردیابی کنید و فعالیت‌های آنلاین را نظارت کنید.

ویژگی‌ها:

  • ردیابی دقیق تماس‌ها
  • نظارت بر پیامک‌ها
  • ردیابی تاریخچه مرورگر آنلاین
  • جاسوسی در برنامه‌های اجتماعی
  • حالت مخفی

نتیجه‌گیری: با کوکواسپای، شما قادر خواهید بود تمام تماس‌هایی که بر روی دستگاهی که می‌خواهید جاسوسی کنید، انجام‌شده و دریافت‌شده‌اند را ردیابی کنید. علاوه بر این، اطلاعات حیاتی‌ای مانند زمان‌ها، مدت تماس و فرکانس تماس به تماس‌های انجام‌شده توسط دستگاه هدف پیوست می‌شود. بنابراین، این اپلیکیشن ردیابی تماس‌ها برای والدین و کارفرمایان نیز مناسب است.

قیمت:

  • اندروید: پریمیوم – ۹.۹۹ دلار در ماه، پایه – ۳۹.۹۹ دلار در ماه، خانوادگی – ۶۹.۹۹ دلار (در صورت خرید سالیانه)
    آی‌اواس:
  • پریمیوم ۱۰.۸۳ دلار در ماه، پایه – ۹۹.۹۹ دلار در ماه، خانوادگی – ۳۹۹.۹۹ دلار (در صورت خرید سالیانه)

4) برنامه یوموبیکس (uMobix)

بهترین گزینه برای نظارت به‌صورت زمان‌واقعی بر همه چیز در تلفن‌همراه‌ها/تبلت‌ها. این اپلیکیشن به‌ویژه برای والدین مدرن ساخته شده است.

یوموبیکس یک ردیاب پیشرفته تلفن همراه است که می‌تواند به‌صورت زمان‌واقعی تلفن‌همراه‌ها و تبلت‌ها را نظارت کند. این اپلیکیشن با دستگاه‌های iOS و اندروید سازگار است. این امکان را به شما می‌دهد که تماس‌ها، پیام‌ها، موقعیت مکانی GPS، عکس‌ها و ویدیوها و غیره را نظارت کنید.

برنامه یوموبیکس (uMobix)

ویژگی‌ها:

  • با یوموبیکس، می‌توانید تمام تماس‌های ورودی و خروجی را نظارت کنید.
  • زمان‌های تماس، مدت زمان و اطلاعات تماس‌گیرنده را ارائه می‌دهد.
  • پیام‌های ارسالی و دریافتی از طریق فیسبوک، واتساپ و غیره قابل مشاهده است.

قابلیت کی‌لاگر دارد که همه‌چیزی که روی دستگاه‌ها تایپ می‌شود از جمله رمزها و کلیدهای فشرده‌شده را ثبت می‌کند.
نتیجه‌گیری: یوموبیکس ابزار پیشرفته‌ای برای نظارت و پیگیری تلفن‌همراه‌ها و تبلت‌ها است. این اپلیکیشن برای والدین مدرن برای نظارت بر کودکان زیر ۱۸ سال ساخته شده است. این اپلیکیشن دارای بسیاری از قابلیت‌ها است، از جمله مشاهده پیام‌های حذف‌شده و دسترسی به دوربین و میکروفون دستگاه مقصد.

قیمت: شما می‌توانید یوموبیکس را امتحان کنید. طبق بررسی، قیمت این ابزار از ۲۹.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

5) برنامه موبایل اسپای (MobileSpy)

بهترین گزینه برای ارائه ویژگی‌های پیشرفته مانند دسترسی زنده به دوربین‌ها و میکروفون‌ها.

موبایل اسپای یک اپلیکیشن نظارت بر تلفن همراه برای والدین، مدارس و کسب و کارها است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا بر تماس‌ها، پیام‌ها و داده‌های دیگر در تلفن مانند عکس‌ها و تصاویر جاسوسی کنید. این اجازه را به شما می‌دهد که به فیسبوک، اینستاگرام، فیسبوک و غیره دسترسی داشته باشید. به دوربین و میکروفون نیز دسترسی زنده دارد.

برنامه موبایل اسپای (MobileSpy)

ویژگی‌ها:

  • موبایل اسپای لاگ تماس‌های دقیق دستگاه مقصد را ارائه می‌دهد.
  • می‌تواند همه نوع داده‌ها را نظارت کند و مکان GPS را ردیابی کند.
  • می‌توانید به دوربین‌های جلو و عقب و همچنین میکروفون با یک کلیک از طریق ویژگی دسترسی زنده به دوربین و میکروفون دسترسی داشته باشید.
  • این اپلیکیشن ۱۰۰٪ مخفی و قابل کشف نیست.

این حاوی بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته دیگر مانند مسدودسازی اپلیکیشن‌ها و محدودیت‌های زمان‌بندی نیز می‌شود.
نتیجه‌گیری: موبایل اسپای یک اپلیکیشن نظارت تلفن همراه با بیش از ۴۲ ویژگی منحصربه‌فرد است. با این ابزار، نظارت بر تلفن به‌صورت زمان‌واقعی آسان‌تر خواهد بود. این اپلیکیشن با دستگاه‌های اندروید و iOS سازگار است.

قیمت: موبایل اسپای سه طرح قیمتی را ارائه می‌دهد، ۱ ماهه (19 دلار در ماه)، ۳ ماهه (16 دلار در ماه) و ۶ ماهه (13 دلار در ماه).

6) برنامه Call Recorder-Cube ACR

بهترین گزینه برای ضبط تماس‌های خودکار.

Call Recorder Cube ACR خود را یکی از پیشرفته‌ترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس موجود در حال حاضر می‌داند. حال که ما آن را برای تست رانندگی گرفته‌ایم، می‌توانیم با شعار این اپلیکیشن موافقت کنیم. این ابزار واسط بسیار جامعی دارد که به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی تماس‌ها و گفتگوهای VoIP خود را ضبط کنند.

برنامه Call Recorder-Cube ACR

این ابزار امکان ضبط تماس خودکار و یک گزینه ضبط تماس دستی را به کاربران ارائه می‌دهد. بخش قابل انکار این ابزار این است که می‌توانید لیستی از تمام مخاطبانی که می‌خواهید هر بار در گفتگو با آن‌ها به‌صورت خودکار ضبط کنید، ایجاد کنید. همچنین می‌توانید لیستی را ایجاد کنید که مخاطبانی را که نمی‌خواهید ضبط کنید، از آن‌ها مستثنی کنید.

علاوه بر این، این ابزار همراه با یک جستجوگر فایل داخلی همراه است که فایل‌های ضبط‌شده شما را مدیریت، حذف یا به دستگاه دیگری صادر می‌کند، به دستور شما.

Cube Apps نسخه اپلیکیشن را نیز برای iOS ارائه می‌دهد – Cube ACR برای آیفون. از نسخه رایگان این اپلیکیشن می‌توانید برای ضبط یادداشت‌های صوتی استفاده کنید، در حالی که نسخه پریمیوم آن امکان ضبط تماس‌های ورودی و خروجی، پشتیبان‌گیری از ابر صوتی، یادداشت‌های متنی در تماس‌ها و یادداشت‌های ضبط‌شده و غیره را فراهم می‌کند.

ویژگی‌ها:

  • ضبط تماس‌های خودکار
  • لیست علائم تماس‌گیرندگان برای ضبط خودکار همیشه
  • تعویض هوشمند بلندگو
  • جستجوگر فایل داخلی

نتیجه‌گیری: اگر به دنبال اپلیکیشنی قوی و شفاف هستید که به‌صورت فعال وظیفه ضبط تماس را به دوش بگیرد، این اپلیکیشن به‌طور اختصاصی برای شما ساخته شده است. بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس‌های خودکار در دسترس است.

قیمت: اپلیکیشن ضبط تماس – کیوب ACR

Website: Call Recorder–Cube ACR

7) برنامه ضبط تماس خودکار توسط (Automatic Call Recorder by RSA)

بهترین گزینه برای ضبط خودکار تماس‌ها با همگام‌سازی ابری.

همانطور که از نام آن پیداست، این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت خودکار تمام تماس‌های ورودی و خروجی خود را ضبط کنید. با این حال، این تنها دلیلی نیست که این اپلیکیشن در این لیست به رتبه بالایی دست یافته است. این اپلیکیشن بسیار ساده‌ای است که شما را به چند ویژگی همانند آنچه که موجب شد در مقام اول در این لیست قرار بگیرد، دسترسی می‌دهد.

برنامه ضبط تماس خودکار توسط (Automatic Call Recorder by RSA)

شما می‌توانید تماس‌هایی که می‌خواهید به‌صورت خودکار ضبط شوند را به لیست سفید بیافزایید و لیستی از کسانی را که می‌خواهید از ضبط خودکار مستثنی شوند، ایجاد کنید. همچنین مدیریت فایل‌های ضبط‌شده و گوش دادن به آن‌ها هر زمان که بخواهید بسیار آسان است. شاید بهترین قسمت این ابزار توانایی همگام‌سازی با ابر باشد.

ویژگی‌ها:

  • ضبط تماس‌های خودکار
  • کانتکت‌های لیست سفید برای ضبط خودکار
  • پشتیبان‌گیری از ابر
  • پخش مکالمات ضبط‌شده صوتی

نتیجه‌گیری: ویژگی پشتیبان‌گیری از ابر، یک ویژگی تعیین‌کننده در ضبط تماس خودکار است، تا جایی که تنها این ویژگی به تنهایی نصب آن را در دستگاه شما مستحق می‌کند. با این حال، این ابزار همچنین بسیار ساده و پیشرفته است تا تماس‌های شما را با کیفیت بالا ضبط کند.

Website: Automatic Call Recorder by RSA

8) برنامه ضبط تماس خودکار (Automatic Call Recorder)

بهترین گزینه برای یکپارچگی با Google Drive و Dropbox.

اگرچه نام خود را با عنوان پیشین در این لیست به اشتراک می‌گذارد، ضبط تماس خودکار یک ابزار متفاوت است. ویژگی‌های خاصی وجود دارد که آن را در یک فضای پرپیچ و تاب برای اپلیکیشن‌های ضبط تماس خودکار منحصربه‌فرد می‌کند.

این ابزار با سه تنظیمات پیش‌فرض عمل می‌کند. تنظیم “همه چیز را ضبط کن” را می‌توانید انتخاب کنید تا تمام تماس‌های ورودی و خروجی خود را ضبط کنید، سپس تنظیم “هیچ چیز را نادیده بگیرید” را می‌توانید برای ضبط تماس‌ها استفاده کنید با استثنای تماس‌هایی که پیشتر برای ضبط انتخاب کرده‌اید، و در نهایت تنظیم “مخاطب را نادیده بگیرید” را می‌توانید انتخاب کنید تا کدام تماس را می‌خواهید از ضبط خودکار مستثنی کنید.

 برنامه ضبط تماس خودکار (Automatic Call Recorder)

متأسفانه این ابزار با تمام گوشی‌ها به خوبی کار نمی‌کند. برخی از کاربران کیفیت ضبط صدا را پایین اعلام کرده‌اند، در حالی که دیگران تجربیات خود را با این ابزار مورد تایید قرار داده‌اند.

ویژگی‌ها:

  • یکپارچه‌سازی با Google Drive و Dropbox
  • ضبط تماس‌های خودکار
  • گوش دادن به ضبط، افزودن یادداشت و به اشتراک گذاری فایل
  • مخاطبان راهنمایی کنید و از آن‌ها خروجی بگیرید

نتیجه‌گیری: با وجود فنی بودن، ما نمی‌توانیم به همه افراد ضبط تماس خودکار را پیشنهاد دهیم به دلیل پاسخ‌های مختلط. کاربران ممکن است با کیفیت ضبط صدا تجربه‌ای ضعیف داشته باشند. با این حال، استفاده از آن رایگان است، بنابراین امتحان آن هیچ هزینه‌ای ندارد.

Website: Automatic Call Recorder

9) برنامه ضبط تماس (Blackbox Call Recorder)

بهترین گزینه برای رابط کاربری مدرن و زیبا. اولین چیزی که پس از نصب یک ضبط‌کننده تماس Blackbox در گوشی‌تان متوجه می‌شوید، چقدر زیبا به نظر می‌رسد. با طراحی رابط کاربری مدرن، شاید یکی از بهترین ظاهرها در میان اپلیکیشن‌های ضبط در این لیست باشد. خوشبختانه، همچنین یک ضبط‌کننده تماس عالی هم است.

برنامه ضبط تماس (Blackbox Call Recorder)

به‌صورت خودکار تماس‌های ورودی و خروجی شما را ضبط می‌کند، مخاطبان را برای ضبط خودکار مشخص می‌کند، به شما اجازه می‌دهد تا با Google Drive ادغام کنید تا فایل‌های ضبط‌شده خود را به صورت آنلاین پشتیبان‌گیری کنید و در عین حال به شما کمک می‌کند تا ضبط‌های خود را به شکل سازمان‌یافته مرتب کنید.

این ابزار همچنین به شما امکان می‌دهد تا افرادی را که از استفاده از اپلیکیشن و ضبط‌های آن کمک می‌کنند، مسدود کنید. ضبط‌ها به خودی خود از کیفیت برتری برخوردارند، که باعث می‌شود همه چیز به طور صدایی روشن و شفاف ضبط شود.

ویژگی‌ها:

  • پشتیبان‌گیری و بازیابی داده‌های ضبط‌شده
  • مخاطبان لیست سفید
  • مرتب‌سازی فایل‌ها بر اساس نام، تاریخ و اندازه
  • مسدود کردن دسترسی غیرمجاز

نتیجه‌گیری: ضبط‌کننده تماس Blackbox برای کاربرانی که به دنبال ضبط‌کننده ساده‌ای برای ضبط تماس‌های ورودی و خروجی خود به راحتی هستند، باید تامین کننده‌ای باشد. بدون شک، این بهترین اپلیکیشن بر روی لیست است.

قیمت: رایگان، خریدهای درون برنامه‌ای

Website: Blackbox Call Recorder

10) برنامه Just Press Record

بهترین گزینه برای ضبط صدا برای دستگاه‌های اپل.

Just Press Record یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس برای دستگاه‌های iOS است. این ابزار به شما یک دکمه ضبط با یک لمس، امکان تبدیل به متن و همگام‌سازی با iCloud را در یک اپلیکیشن ارائه می‌دهد. بهترین قسمت در مورد این ابزار این است که به شما اجازه می‌دهد صدای ضبط‌شده خود را به متن تبدیل کنید که می‌توانید از آن برای تنظیم صدا در خود اپلیکیشن استفاده کنید.

ضبط به خودی خود بسیار آسان است، فقط دکمه ضبط قرمز را فشار دهید و زمان ضبط نامحدودی برای ضبط صدای خود داشته باشید. کیفیت صدا نیز عالی است، چرا که شما می‌توانید تا 96 kHz/24-bit کیفیت صدایی با میکروفون خارجی بدست آورید.

برنامه Just Press Record

همچنین می‌توانید فایل‌های ضبط‌شده‌تان را به راحتی بر اساس عنوان، تاریخ و زمان مرتب کنید. این ضبط‌ها همچنین می‌توانند از طریق ایمیل یا پیام متنی مستقیماً از اپلیکیشن به اشتراک گذاشته شوند. در نهایت، همچنین می‌توانید موج صدایی صوت ضبط‌شده خود را مشاهده کرده و آن را ویرایش کنید تا بخش‌هایی که نمی‌خواهید را ببرید.

ویژگی‌ها:

  • همگام‌سازی با iCloud
  • سازماندهی و به اشتراک گذاری فایل‌ها
  • ضبط با یک لمس
  • ویرایش صوتی
  • تبدیل به متن

نتیجه‌گیری: Just Press Record دارای رابط کاربری زیباست و در نهایت بسیار ساده برای استفاده است. ضبط‌ها در این اپلیکیشن کیفیت صوتی برجسته‌ای دارند که می‌توانید آن‌ها را به سادگی سازماندهی، به اشتراک بگذارید یا حتی به تبدیل به متن‌ها برای ویرایش آسان بپردازید. این یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس برای آیفون، آیپد یا مک شماست.

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

Website: Just Press Record

11) برنامه Rev Call Recorder

بهترین گزینه برای تبدیل به متن صداهای ضبط‌شده.

Rev Call Recorder یکی دیگر از بهترین ضبط‌کننده‌های تماس اپل است که به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌ها و صداها را به میزان دلخواه ضبط کنید بدون هیچ محدودیتی. شما می‌توانید تمام تماس‌های ورودی و خروجی خود را با یک لمس ضبط کنید.

برنامه Rev Call Recorder

کیفیت ضبط‌ها در این اپلیکیشن نیز بدون شک بسیار برتر است. بهترین قسمت، بخش تبدیل به متن یکپارچه آن است که می‌توانید تماس‌های ضبط‌شده خود را توسط تیم انسانی متخصص ترجمه Rev در مدت ۱۲ ساعت به متن تبدیل کنید.

این ویژگی به تنهایی ارزش استفاده از این ابزار را برای حرفه‌ای‌ها مانند خالقین محتوا، روزنامه‌نگاران، پادکست‌سازان و نویسندگان ایجاد می‌کند. به جز تبدیل به متن، این ابزار همچنین به کاربران خود امکان ویرایش صداهای ضبط‌شده را می‌دهد تا بتوانند به راحتی بخش‌هایی که دوست ندارند را حذف کنند.

ویژگی‌ها:

  • ضبط تماس با یک لمس
  • تبدیل به متن صدا
  • ویرایش صوتی
  • ضبط و پخش با کیفیت بالا

نتیجه‌گیری: Rev یک اپلیکیشن عالی را ارائه می‌دهد که می‌تواند عملکردهای ضبط صدا و تماس را با نتایج با کیفیت بالا به کاربران خود ارائه دهد و کاملاً رایگان است. علاوه بر این، خدمت ترجمه یکپارچه آن ابزاری ایده‌آل برای حرفه‌ای‌ها است که نیاز دارند متون صدای ضبط‌شده‌شان را نگه دارند.

قیمت: رایگان

Website: Rev Call Recorder

12) برنامه Auto Call Recorder

بهترین گزینه برای ضبط تماس‌ها به صورت خودکار.

Auto Call Recorder یکی دیگر از ضبط‌کننده‌های تماس رایگان و آسان برای دستگاه‌های اندروید است. این همچنین به احتمال زیاد یکی از بهترین ابزارهای این نوع است، که به همین دلیل در این لیست قرار دارد. این ابزار به شما ۵ گزینه پیش‌فرض برای ضبط ارائه می‌دهد.

برنامه Auto Call Recorder

می‌توانید انتخاب کنید که همه چیز را ضبط کنید، هیچ چیز را ضبط نکنید مگر در صورت ویژه، مخاطبان را علامت‌گذاری کنید تا از ضبط خارج شوند، تماس‌های خروجی را فقط ضبط کنید یا تماس‌های ورودی را فقط ضبط کنید. این باعث می‌شود وظایف ضبط شما بسیار آسان‌تر شود، زیرا می‌توانید به هر یک از تنظیمات پیش‌فرض فوق اعتماد کنید و به اپلیکیشن اجازه دهید وظیفه ضبط خود را بر عهده بگیرد.

همچنین این ابزار به شما کمک می‌کند تا فایل‌های ضبط‌شده خود را به صورت خودکار در درایوی ابری ذخیره کنید، آن‌ها را بر اساس زمان، عنوان و تاریخ مرتب کنید و در عین حال به شما کمک می‌کند تا فایل‌های صوتی مانند mp3 را برای ذخیره در کارت SD آینده ذخیره کنید.

ویژگی‌ها:

  • ۵ تنظیم پیش‌فرض برای ضبط
  • تبدیل فایل‌های ضبط‌شده به فرمت mp3
  • ذخیره فایل‌ها در درایو ابری
  • سازماندهی لاگ تماس‌های ضبط‌شده

نتیجه‌گیری: ضبط تماس‌ها از این ساده‌تر نخواهد شد. با Auto Call Recorder شما یک اپلیکیشن را دارید که رایگان، آسان برای استفاده و با همه ویژگی‌هایی که برای ضبط تماس‌های خود نیاز دارید و آن‌ها را برای مراجعه آینده ذخیره می‌کنید.

قیمت: رایگان

Website: Auto Call Recorder

13) برنامه Automatic Call Recorder – CallX

بهترین گزینه برای ضبط تماس‌های خودکار با شناسه تماس‌گیرنده.

Automatic Call Recorder یک ضبط‌کننده تماس استاندارد برای اندروید با تمام ویژگی‌هایی که از اینگونه اپلیکیشن‌ها انتظار دارید. اما برای تمایز، این ابزار همچنین دارای یک شناسه تماس‌گیرنده بسیار کارآمد و قابل فهم است که به شما کمک می‌کند شماره تماس کننده را تشخیص دهید.

برنامه Automatic Call Recorder – CallX

شما می‌توانید بین ضبط دستی یا خودکار صدا انتخاب کنید و تماس با کیفیت بالایی در فرمت‌های صوتی MP3 و WAV ضبط می‌شود. همچنین می‌توانید مکالمات تماس را در گوگل درایو و دراپ‌باکس آپلود کنید تا نسخه پشتیبانی از تمامی فایل‌های خود داشته باشید.

ویژگی‌ها:

  • ضبط دستی و خودکار
  • ضبط در فرمت‌های MP3 و WAV با کیفیت بالا
  • مخاطبان را برای ضبط علامت‌گذاری کنید
  • سازماندهی و به اشتراک گذاری فایل‌ها

نتیجه‌گیری: سادگی قابل توجه و یک رابط کاربری مدرن از اصول اساسی این جواهر کوچک از یک اپلیکیشن است. ضبط صدا به خودی خود بسیار عالی است و ویژگی شناسه تماس‌گیرنده حسابی احساس می‌شود که ابزار را جذاب‌تر و مفیدتر می‌کند.

قیمت: رایگان، خریدهای درون برنامه‌ای

Website: Automatic Call Recorder – CallX

14) برنامه Call Recorder – ACR

بهترین گزینه برای ضبط تماس‌های پیشرفته.

Call Recorder by ACR یک ابزار رایگان است که در عملکرد خود بسیار پیشرفته است. این به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌ها را به صورت خودکار و یا دستی ضبط کنید. همچنین به شما کمک می‌کند فایل‌های ضبط‌شده خود را به طور هوشمندانه مرتب کنید بدون نیاز به هیچ تلاشی از شما.

برنامه Call Recorder – ACR

این ابزار به خوبی با گوگل درایو و دراپ‌باکس یکپارچه می‌شود تا پشتیبان‌گیری از ابری امکان‌پذیر شود. به جز این، می‌توانید مخاطبانی که می‌خواهید تماس‌های خود را به صورت خودکار ضبط کنید وقتی تماس می‌گیرید یا می‌دهید، به لیست سفید اضافه کنید، به طور خودکار فایل‌های صدا را حذف کنید و فایل‌های ضبط‌شده خود را با رمز عبور محافظت کنید تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری شود.

ضبط تماس خود به چندین فرمت صوتی با کیفیت بالا از جمله MP3، M4A، FLAC، 3GP و … نیز امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید فایل‌های ضبط‌شده خود را به سادگی از دستگاهی به دستگاه دیگر انتقال دهید، از طریق ایمیل یا برنامه‌هایی مانند اسکایپ یا واتساپ.

ویژگی‌ها:

  • ضبط تماس‌های دستی و خودکار
  • یکپارچه‌سازی با گوگل درایو و دراپ‌باکس
  • ضبط در چندین فرمت با کیفیت بالا
  • محافظت از فایل‌های ضبط‌شده با رمز عبور

نتیجه‌گیری: ACR واقعاً به عنوان یک ابزار رایگان پیشرفته است. کیفیت ضبط‌ها بسیار برجسته است، در حالی که ویژگی‌های زیادی وجود دارد که فرآیند ضبط و سازماندهی تماس‌های ضبط‌شده را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

قیمت: رایگان

Website: Call Recorder – ACR

15) برنامه Boldbeast Call Recorder

بهترین گزینه برای ضبط تماس‌ها به صورت خودکار و دستی برای اندروید.

بزرگترین دستاورد Boldbeast Call Recorder، به جز بودن یک ضبط‌کننده تماس فوق‌العاده، سازگاری گسترده‌ای است که تقریباً با تمام دستگاه‌های اندروید سازگار است. این به کاربران تلفن‌های هوشمند اندروید امکان ضبط آسان تماس‌هایشان را به صورت همزمان و دستی می‌دهد.

برنامه Boldbeast Call Recorder

شما می‌توانید تماس‌ها را به صورت دستی یا خودکار ضبط کرده و تماس‌هایی که می‌خواهید ضبط کنید یا منع کنید، مدیریت کنید و یادداشت‌های صوتی مرتبط با یک سخنرانی، جلسه یا پادکست را ضبط کنید و فایل‌ها را در چندین فرمت صوتی با کیفیت بالا ذخیره کنید.

نرم‌افزار همچنین با حذف خودکار فایل‌های قدیمی برای آزاد کردن فضای دیسک شما از فایل‌های جدید مراقبت می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی فایل‌های خود را در یک درایو برای دسترسی آسان ذخیره کنید یا آن‌ها را از طریق ایمیل یا برنامه‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌ها:

  • ضبط تماس‌ها به صورت خودکار یا دستی
  • حذف خودکار فایل‌های قدیمی
  • مخاطبان را برای ضبط به لیست سفید یا سیاه اضافه یا حذف کنید
  • اشتراک‌گذاری و سازماندهی فایل‌های ضبط‌شده

نتیجه‌گیری: Boldbeast Call Recorder تجربه‌ای کامل از ضبط تماس را با تمام ویژگی‌هایی که هرگز نیاز نخواهید داشت برای ضبط تماس‌ها و مدیریت آن‌ها در دستگاه‌های اندرویدی ارائه می‌دهد. به هیچ هزینه‌ای برای شما، قطعاً ارزش امتحان دارد.

قیمت: رایگان

WebsiteBoldbeast Call Recorder

16) برنامه TapeACallPro

بهترین گزینه برای رابط کاربری تمیز برای ضبط تماس‌ها در دستگاه‌های اپل.

با یک هوش مصنوعی زیبا و لیستی از ویژگی‌ها که به آن افتخار می‌کند، TapeACallPro یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس برای دستگاه‌های اپل است. شما می‌توانید به راحتی تعداد نامحدودی از تماس‌های ورودی و خروجی خود را با یک کلیک ضبط کنید.

برنامه TapeACallPro

همچنین به خوبی با گوگل درایو، دراپ‌باکس و سایر درایوهای ابری یکپارچه می‌شود تا ذخیره و دسترسی به فایل‌های ضبط‌شده را راحت‌تر کند. همچنین می‌توانید فایل‌های ضبط‌شده خود را از طریق ایمیل یا برنامه‌های پیام‌رسان به اشتراک بگذارید تا فایل‌ها را از دستگاهی به دستگاه دیگر به سادگی منتقل کنید.

ویژگی‌ها:

  • ضبط تماس‌های ورودی و خروجی
  • سازماندهی آسان فایل‌ها
  • اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق ایمیل یا برنامه‌های پیام‌رسان
  • ذخیره فایل‌ها در گوگل درایو، دراپ‌باکس و غیره

نتیجه‌گیری: TapeACallPro یکی از زیباترین رابط‌های کاربری برای یک اپلیکیشن ضبط تماس دارد. همچنین بسیار پر ویژگی بوده و خدماتی را ارائه می‌دهد که عمل ضبط تماس‌های ورودی و خروجی را به صورت چشمگیری راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

قیمت: 10.99 دلار در سال

با این ارائه‌های تجمیعی از بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس برای دستگاه‌های اندروید و اپل، امیدوارم که شما و خوانندگانتان بتوانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که بهترین تجربه را برای نیازهای خاص خود فراهم کند. هر یک از این اپلیکیشن‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی هستند که به شما انتخابی عالی و منطقی می‌دهند تا تماس‌های خود را به طور مؤثر ضبط کرده و مدیریت کنید.

Website: TapeACallPro

نتیجه‌ گیری:

در این مقاله، به معرفی ۱۱ بهترین برنامه شنود و ضبط تماس تلفنی مخفی برای اندروید و آیفون پرداختیم. این برنامه‌ها با امکانات متنوعی که ارائه می‌دهند، به کاربران اجازه می‌دهند تا به طور ناشناخته تماس‌های تلفنی را شنود و ضبط کرده و از آنها بهره‌برداری کنند. با توجه به حریم خصوصی و قوانین منطقه خود، می‌توانید از این برنامه‌ها برای مدیریت بهتر تماس‌های تلفنی خود استفاده کنید.

سوالات متداول:

❓ چه چیزی اپلیکیشن‌های ضبط تماس هستند؟

اپلیکیشن‌های ضبط تماس، برنامه‌های موبایلی هستند که به شما اجازه می‌دهند تماس‌های ورودی و خروجی را ضبط کنید. این اپلیکیشن‌ها به شما امکان ضبط‌های خودکار برای یک یا چند کاربر را با تنها چند کلیک می‌دهند. این نوع از اپلیکیشن‌ها به شما اجازه می‌دهند یک سابقه الکترونیکی از تماس‌ها را تشکیل دهید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین اپلیکیشن‌های شماره تلفن دوم برای اندروید: اینجا را ببینید

👉 کدام اپلیکیشن‌های ضبط تماس برای اندروید بهترین‌اند؟

در زیر برخی از بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس برای اندروید آمده است:

  • SPY24 – بهترین ردیاب تماس تلفنی
  • TapeACall Pro
  • Cube Call Recorder ACR App
  • Automatic Call Recorder
  • Automatic Call Recorder Pro
  • Truecaller
  • Easy Voice Recorder
  • Super Call Recorder

💻 کدام اپلیکیشن‌های ضبط تماس برای آیفون بهترین‌اند؟

در زیر بهترین اپلیکیشن‌های ضبط تماس برای آیفون آمده است:

  • SPY24 – بهترین ردیاب تماس تلفنی
  • TapeACall Pro
  • Rev Call Recorder
  • Truecaller

✔️ چگونه اپلیکیشن ضبط تماس کار می‌کند؟

برای استفاده از ضبط‌های تماس در دستگاه‌های تلفن همراه یا تبلت خود، فقط کافیست اپلیکیشن را در تلفن خود نصب کنید و تماس‌ها را بگیرید. پس از پایان تماس، یک فایل صوتی ایجاد می‌شود. با این حال، برای استفاده از این ویژگی، باید گزینه ضبط تماس را از تنظیمات تلفن خود فعال کنید.

🚀 چگونه می‌توان تماس‌های ضبط شده را در تلفن اندروید پنهان کرد؟

در زیر مراحل پنهان کردن اپلیکیشن‌های ضبط تماس آمده است:

مرحله 1) ابتدا اپلیکیشن را در تلفن همراه خود نصب کنید.
مرحله 2) نسخه آیکون مخفی را مستقیماً از وب‌سایت بر روی تلفن دانلود کنید.
مرحله 3) روی apk کلیک کرده و با وارد کردن ایمیل و رمزعبور خود ثبت نام کنید.

⚡ چگونه می‌توان تماس را در اندروید ضبط کرد؟

برای ضبط تماس در تلفن همراه اندروید خود، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1) اگر دستگاه اندرویدی شما امکان ضبط تماس خودکار دارد، می‌توانید با رفتن به تنظیمات تماس > ضبط تماس خودکار و فعال کردن این ویژگی، ضبط تماس را فعال کنید.
مرحله 2) می‌توانید تماس ورودی خود را با فشردن دکمه ضبط پس از دریافت تماس ضبط کنید.
مرحله 3) می‌توانید از هر یک از اپلیکیشن‌های شخص ثالث معتبر که در بالا آمده‌اند، استفاده کنید و ویژگی ضبط تماس را فعال کنید تا تماس را در دستگاه اندرویدی خود ضبط کنید.

❗ چگونه می‌توان تماس را به طور خودکار ضبط کرد؟

برای ضبط تماس به طور خودکار، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله 1) هر یک از اپلیکیشن‌های ضبط تماس فوق را در دستگاه اندروید خود دانلود کنید.
مرحله 2) اپلیکیشن را باز کرده و به تنظیمات بروید.
مرحله 3) گزینه “ضبط تماس‌ها” را انتخاب کنید و آن را به حالت “فعال” تغییر دهید.
مرحله 4) همچنین می‌توانید یک فرمت برای ضبط تماس‌ها انتخاب کنید.
مرحله 5) حالا، اپلیکیشن به طور خودکار تماس‌های دریافتی بر روی دستگاه شما را ضبط خواهد کرد.

1. آیا برای استفاده از این برنامه‌ها نیاز به دسترسی روت یا جیلبریک است؟

نه، اکثر برنامه‌های معرفی شده نیاز به دسترسی روت یا جیلبریک ندارند و بر روی دستگاه‌های غیرروت و غیرجیلبریک نیز قابل استفاده هستند.

2. آیا این برنامه‌ها قابلیت اشتراک‌گذاری تماس‌ها را دارند؟

بله، اکثریت برنامه‌ها امکان اشتراک‌گذاری تماس‌ها را از طریق ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کنند.

3. آیا اطلاعات تماس‌ها به صورت رمزگذاری شده ذخیره می‌شوند؟

بله، بسیاری از برنامه‌ها از رمزگذاری برای حفظ حریم خصوصی اطلاعات تماس‌ها استفاده می‌کنند.

4. آیا این برنامه‌ها روی تمام مدل‌های اندروید و آیفون قابل نصب هستند؟

بله، این برنامه‌ها روی اکثر مدل‌های اندروید و آیفون قابل نصب و استفاده هستند.

5. آیا استفاده از این برنامه‌ها قانونی است؟

استفاده از این برنامه‌ها باید با قوانین و مقررات منطقه شما هماهنگ باشد. در برخی موارد، استفاده از این برنامه‌ها بدون رضایت مخاطبان تماس تلفنی ممکن است قانونی نباشد.

6. آیا این برنامه‌ها به صورت رایگان هستند یا نیاز به خرید دارند؟

بسیاری از برنامه‌ها به صورت رایگان امکانات محدودی را ارائه می‌دهند و برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر نیاز به خرید دارند.

منبع
softwaretestinghelp

کلیس آندره

کلیس آندره، نامی که در دنیای امنیت شبکه به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر برجسته شناخته می‌شود. او با انگیزه و تعهد عمیق به حفظ امنیت در دنیای دیجیتال، در حال تألیف مقالاتی برای وب‌سایت‌ها و منابع تخصصی می‌باشد. تخصص اصلی کلیس آندره در زمینه امنیت شبکه و فناوری‌های اطلاعاتی قرار دارد. او با داشتن دانش گسترده‌ای در مباحث مختلف امنیت شبکه از جمله رمزنگاری، نفوذ و تشخیص تهدیدات، توانسته است مقالاتی با محتوای غنی و عمیق تولید کند. با تجربه‌های متعدد و تحقیقات گسترده در زمینه امنیت شبکه، کلیس توانسته است راهکارها و راهنماهای مؤثری را برای مدیران سیستم، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و افراد علاقه‌مند به امنیت دیجیتال ارائه دهد. مقالات او به عنوان منابع معتبر در زمینه امنیت شبکه شناخته می‌شوند. با زبانی ساده و قابل فهم، کلیس توانسته است مفاهیم پیچیده امنیت شبکه را برای عموم مخاطبان تبیین کند. او با تمرکز بر راه‌حل‌های عملی و نکات کلیدی، مخاطبان را در جهت تقویت امنیت شبکه‌های خود هدایت می‌کند. با توجه به تلاش‌های فراوان کلیس آندره در ارتقاء امنیت دیجیتال، مقالات وی به عنوان راهنماهای مهم و ضروری در دنیای پیچیده و پرخطر امنیت شبکه به شمار می‌آیند. او با تأکید بر آگاهی و آموزش، به ارتقاء امنیت دیجیتال جامعه کمک می‌کند و نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا