ردیابی گوشیفناوری و خبرنرم افزار کنترل والدین

ردیابی گوشی با شماره سریال IMEI

ردیابی گوشی با استفاده از شماره سریال IMEI به صورت رایگان: چگونه می‌توانم با استفاده از یک برنامه ردیابی شماره سریال IMEI دستگاه خود را پیدا کنم؟ اخیراً با یک حادثه سرقت در محله کار برادرم مواجه شدم.

داستان پایین می نویسیم:

در یک شب بارانی در تهران، آرمین با گوشی نوی‌اش که چند هفته پیش خریده بود، در کوچه‌های تاریک شهر قدم می‌زد. از خرید جدیدش بسیار خوشحال بود و نگاهش به صفحه گوشی متوجه نبود.

در حالی که او با دوستش در گوشی صحبت می‌کرد، دو نفر با موتورسیکلت نزدیک شدند. قبل از اینکه آرمین متوجه شود چه می‌شود، یکی از آن‌ها با سرعت گوشی را از دست او کشید و آن‌ها با سرعت از آنجا دور شدند. آرمین حیرت‌زده و تحت تأثیر از مکان حادثه نگاه کرد.

قلبش سریع می‌زد. او به دنبال آن‌ها دوید، ولی موتورسیکلت با سرعت زیادی حرکت می‌کرد و به زودی از دسترس خارج شد. آرمین از خود ناراحت شد. آن گوشی حاوی اطلاعات مهم و عکس‌های گرانبهای او بود.

او به پلیس رفت و از حادثه گزارش داد. پلیس با استفاده از سیستم‌های مدرن نظارت و تکنولوژی جدید ردیابی گوشی با استفاده از شماره سریال IMEI، شروع به ردیابی موتورسیکلت کرد. در همان شب، دوربین‌های مداربسته کوچه‌ای را که حادثه در آن رخ داده بود، دو مظنون را شناسایی کرد.

پس از گذشت ۴۸ ساعت، پلیس توانست آن دو نفر را دستگیر کند. گوشی آرمین هم در میان وسایل ربوده شده پیدا شد. آرمین با تشکر از پلیس، گوشی خود را پس گرفت. اما این تجربه به او درسی آموخت: هیچ‌وقت نباید در مکان‌های عمومی به طور بی‌پروا با گوشی‌اش سرگرم باشد.

و از آن روز، آرمین همیشه با دقت بیشتری نسبت به وسایل شخصی‌اش اقدام می‌کرد و تجربه‌اش را با دیگران به اشتراک می‌گذاشت تا آن‌ها هم از چنین موقعیت‌هایی محافظت کنند.

آیا ردیابی با شماره IMEI کار می‌کند؟

آیا شما هم تا به حال با موقعیت مشابهی مواجه شده‌اید؟ آیا نگران ایمنی تلفن همراه خود هستید؟ آمی‌خواهید در صورت گم‌شدن گوشی خود، آن را با سرعت ردیابی کنید؟ اگر پاسخ مثبت است، حتماً مقاله را مطالعه کنید. با ما همراه شوید تا به شما نحوه ردیابی گوشی با استفاده از شماره سریال IMEI را آموزش دهیم.

روش ردیابی گوشی گم‌ شده شما با استفاده از IMEI به صورت رایگان بسیار ساده است. بنابراین بیایید به این مقاله نگاهی اندازیم تا بیشتر بدانیم.

بیشتر بخوانید:

فهرست مطالب

روش 1: شماره سریال کد IMEI چیست؟

اگر با شماره IMEI آشنا نیستید، اجازه دهید به شما معرفی کنم. وقتی یک تلفن همراه می‌خرید، شماره IMEI آن پشت باتری قرار دارد. این مهم و عمل خوبی است که آن را یادداشت کنید، زیرا در صورت گم شدن یا سرقت تلفن شما می‌تواند به کار آید. IMEI مخفف عبارت “شناسه تجهیزات تلفن همراه بین‌المللی” است که یک شماره منحصر به فرد برای هر تلفن همراه ارائه می‌شود و به طور متفاوت با شماره سیم کارت قابل تغییر نیست. به طور کلی، شماره سیم کارت برای شناسایی حساب خاص مشترک استفاده می‌شود در حالی که شماره IMEI وظیفه شناسایی دستگاه را انجام می‌دهد.

شماره سریال کد IMEI چیست؟

وقتی تلفن شما دزدیده می‌شود، باید بلافاصله با ارائه‌دهنده خدمات تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست بلوکه کردن شماره IMEI تان را داشته باشید. این شماره به شبکه GSM دسترسی پیدا می‌کند تا تلفن دزدیده شده را ردیابی کرده و جلوی دسترسی آن به هر شبکه دیگری در یک کشور خاص را می‌گیرد.

آیا نه عالی است که بدانید شماره IMEI شما می‌تواند در حفظ داده‌هایتان در زمان گم شدن گوشی کمک بزرگی باشد؟

چگونه شماره سریال یا IMEI گوشی را پیدا کنم؟

شماره سریال یا IMEI گوشی یک شناسه منحصر به فرد است که به شما امکان می‌دهد دستگاه خود را شناسایی کرده و در صورت لزوم از طریق سامانه‌ها و اپراتورها ردیابی کنید. برای پیدا کردن شماره سریال یا IMEI گوشی خود، می‌توانید به مراحل زیر عمل کنید:

1. بررسی در تنظیمات گوشی

بیشتر گوشی‌های هوشمند امکان مشاهده شماره سریال و IMEI در بخش تنظیمات دستگاه فراهم کرده‌اند. به تنظیمات گوشی خود بروید و در بخش “درباره تلفن” یا “درباره دستگاه” ممکن است اطلاعات مربوط به شماره سریال و IMEI را پیدا کنید.

بررسی در تنظیمات گوشی
بررسی در تنظیمات گوشی

2. بررسی در جعبه و دستگاه

بعضی از گوشی‌ها شماره سریال و IMEI خود را روی جعبه محصول یا در پشت بدنه دستگاه نمایش می‌دهند. جستجوی دقیق در جعبه گوشی یا نگاه به پشت بدنه آن ممکن است به شما این اطلاعات را ارائه کند.

بررسی در جعبه و دستگاه

3. شماره شماره‌گیری کد

برخی گوشی‌ها امکان نمایش شماره سریال و IMEI را از طریق شماره‌گیری کد مشخصی فراهم کرده‌اند. این کد ممکن است به صورت “#06#” یا “*#06#” باشد. با شماره‌گیری این کد، شماره IMEI دستگاه به شما نمایش داده خواهد شد.

شماره شماره‌گیری کد

استفاده از اپلیکیشن‌های ردیابی موبایل

بسیاری از اپلیکیشن‌های موبایل به شما اجازه می‌دهند تا گوشی‌تان را از طریق کد IMEI ردیابی کنید. این اپلیکیشن‌ها معمولاً قابلیت‌هایی مانند قفل کردن گوشی، حذف داده‌ها و حتی عکس‌هایی از دزد را نیز دارند.

روش 2: چگونه می‌توان با استفاده از ردیابی IMEI تلفن را ردیابی کرد؟

اگر شماره IMEI دستگاه سرقت‌ شده را می‌دانید، می‌توانید با استفاده از برنامه‌های مختلف آنلاین که برای این منظور در دسترس هستند، به صورت رایگان تلفن را با استفاده از IMEI ردیابی کنید.

مرحله 1: در برنامه فروشگاه  گوگل پلی استور خود عبارت «IMEI tracker» را جستجو کنید و «ردیابی IMEI – پیدا کردن دستگاه من» را در هر یک از گوشی‌های هوشمند دانلود کنید.

چگونه می‌توان با استفاده از ردیابی IMEI تلفن را ردیابی کرد؟

مرحله 2: روی دکمه «نصب» کلیک کنید و شروع به دانلود برنامه کنید.

چگونه می‌توان با استفاده از ردیابی IMEI تلفن را ردیابی کرد؟

مرحله 3: پپس از اجازه دادن به برنامه برای دسترسی به برنامه، از شما خواسته می‌شود شماره تلفن اعضای مورد اعتماد خود را وارد کنید که ممکن است از خانواده یا دوستان شما باشند. اگر تلفن شما دزدیده شده یا گم شده است و یک سیم کارت جدید در تلفن شما قرار داده شده است، اعلان‌های پیامک به‌ طور خودکار به آن شماره‌های مورد اعتماد ارسال می‌شود که شامل شماره IMEI و موقعیت تلفن است.

چگونه می‌توان با استفاده از ردیابی IMEI تلفن را ردیابی کرد؟

مرحله 4: موقعیت دقیق تلفن روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. با استفاده از این شماره IMEI، اکنون می‌توانید به راحتی موقعیت تلفن را ردیابی کنید.

مرحله 5: همچنین می‌توانید از هر دستگاه دیگری «پیامک» یا دستور «تلفن گم‌شده را بدست آورید» را به دستگاهی که گم شده است ارسال کنید و این برنامه آن را تأیید می‌کند و موقعیت خاص را به عنوان پاسخ ارسال می‌کند.

چگونه می‌توان با استفاده از ردیابی IMEI تلفن را ردیابی کرد؟

روش 3: چگونه می‌توان با استفاده از ردیابی IMEI آنلاین به صورت رایگان تلفن را ردیابی کرد؟

در شرایط خاصی، استفاده از یک پلتفرم آنلاین مناسب‌تر از یک برنامه تلفن همراه است. برای راحتی شما، ما دو ابزار را برای ردیابی تلفن با استفاده از IMEI آنلاین به صورت رایگان توصیه می‌کنیم.

روش 1: با استفاده از ردیاب IMEI آنلاین

استفاده از ردیابی IMEI آنلاین ساده است، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک کد IMEI معتبر ارائه دهید. سپس باید کشوری را که تلفن همراه شما برای اولین بار در آن ثبت شده است مشخص کنید.

چگونه می‌توان با استفاده از ردیابی IMEI آنلاین به صورت رایگان تلفن را ردیابی کرد؟

پس از انجام این کار، می‌توانید وضعیت تلفن را مشاهده کنید و بررسی کنید که آیا گم شده یا دزدیده شده است.

روش 2: مسدود کردن و یافتن تلفن گمشده خود در CEIR

ثبت‌نام تجهیزات مرکزی (CEIR) یک پورتال دولتی است که توسط دولت هند راه‌اندازی شده است. با کمک این ابزار، می‌توانید تلفن خود را از راه دور مسدود کنید و تلفن گمشده خود را پیدا کنید.

این‌ها کاری است که شما می‌توانید انجام دهید:

مرحله 1: به وب‌سایت رسمی CEIR بروید

مرحله 2: پس از ضربه زدن بر روی گزینه قفل کردن تلفن دزدیده شده/گم شده، باید اطلاعات مربوط به تلفن هدف را وارد کنید، مانند اطلاعات دستگاه، اطلاعات گمشده و اطلاعات شخصی. سپس شماره درخواست را دریافت خواهید کرد.

چگونه می‌توان با استفاده از ردیابی IMEI آنلاین به صورت رایگان تلفن را ردیابی کرد؟

مرحله 3: از شماره درخواست برای باز کردن قفل یک شماره IMEI استفاده کنید. پس از آن، وضعیت فعلی تلفن گمشده خود را خواهید دید.

پس از ارسال درخواست، اپراتورهای شبکه شماره IMEI خاصی را در لیست سیاه قرار می‌دهند تا تلفن شما مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

به غیر از ردیابی IMEI، می‌توانید از روش‌های دیگر در راهنمای قبلی ما برای ردیابی تلفن همراه نیز استفاده کنید:

  • ردیابی تلفن با استفاده از Google Find My Device
  • ردیابی تلفن با استفاده از iCloud

گزارش به مراجع قانونی

در صورتی که گوشی‌تان به سرقت رفته باشد، می‌توانید با ارائه کد IMEI به مراجع قانونی مربوطه از جمله پلیس، ردیابی گوشی را انجام دهید. این روش نه تنها به شما کمک می‌کند تا گوشی‌تان را بازیابی کنید، بلکه می‌تواند در کاهش سرقت‌های گوشی‌های موبایل نیز مؤثر باشد.

روش ۴: ردیابی گوشی سرقتی با استفاده از سامانه همیاب ۲۴

روش عالی ردیابی گوشی سرقتی

سامانه همیاب ۲۴ با همکاری نهادهای قضایی، اجتماعی، و اپراتورهای مخابراتی، یک راه موثر برای ردیابی گوشی‌های سرقتی و گم‌شده فراهم کرده است. شما به راحتی می‌توانید دستگاه خود را در این سامانه ثبت کنید تا به شما کمک کند در کمترین زمان ممکن دستگاه خود را پیدا کنید.

ردیابی گوشی سرقتی با استفاده از سامانه همیاب ۲۴

مراحل ردیابی

برای ردیابی گوشی‌های سرقتی یا گم‌شده، کافیست شماره IMEI دستگاه خود را در سامانه همیاب ۲۴ ثبت کنید. این شماره یک شناسه منحصر به فرد برای هر گوشی است که به شما امکان می‌دهد تا دستگاه خود را شناسایی کرده و ردیابی کنید.

مزایای ردیابی در سامانه همیاب ۲۴

  • ردیابی ۲۴ ساعته در اپراتورهای مخابراتی: با ثبت دستگاه در سامانه همیاب ۲۴، اپراتورهای مخابراتی به شما امکان ردیابی دستگاه در طول روز را می‌دهند.
  • اطلاع‌رسانی به اصناف و بازرسی‌های مرزی: اطلاع‌رسانی به اصناف سراسر کشور و نیز کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی از مزایای این سامانه است. این کار باعث می‌شود تا خرید و فروش دستگاه‌های سرقتی بی‌ثمر باشد.
  • جستجو در کالاهای پیداشده سراسر کشور: در صورت پیدا شدن دستگاه‌های گم‌شده یا سرقتی در سراسر کشور، این سامانه به شما اطلاع می‌دهد.

آیا شما هم تا به حال با موقعیت مشابهی مواجه شده‌اید؟

اگر تا به حال گوشی‌های خود را از دست داده‌اید یا سرقت شده‌اند، بهتر است با استفاده از سامانه همیاب ۲۴ اقدام به ردیابی آنها کنید. این سامانه با تلاش مشترک نهادهای مختلف کشور، به شما کمک خواهد کرد تا دستگاه‌های گم‌شده خود را بازیابی کنید.

ردیابی از طریق اپراتور شبکه

اپراتورهای تلفن همراه نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا گوشی‌تان را با استفاده از کد IMEI ردیابی کنید. با تماس به خدمات مشتری اپراتور، می‌توانید اطلاعات لازم را دریافت و در مورد وضعیت گوشی‌تان مطلع شوید.

روش ۵: ردیابی گوشی رایتل – مراحل و توضیحات کامل

ردیابی گوشی رایتل - مراحل و توضیحات کامل

ردیابی گوشی از طریق اپراتور رایتل

1. مسدود کردن سیم‌کارت

اولین قدم جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، مسدود کردن سیم‌کارت است. این اقدام باعث محدود شدن استفاده از خط و گوشی سرقتی یا گم‌شده می‌شود.

2. ارسال کد IMEI

شماره IMEI دستگاه خود را به سرشماره ۶۱۰۱ ارسال کنید. این کد بر روی جعبه دستگاه یا زیر باتری قابل مشاهده است.

3. ارسال شماره سریال

پس از ارسال کد IMEI، سامانه از شما درخواست می‌کند که در صورتی‌که در زمان مفقودی از سیم‌کارت رایتل استفاده می‌کردید، شماره سریال آن را ارسال کنید. در غیر اینصورت، عدد ۰ را ارسال کنید.

4. انتخاب بازه‌های زمانی

حالا باید یکی از بازه‌های زمانی زیر را برای ردیابی انتخاب کنید:

  • عدد ۱: از ۱۰ روز گذشته تا ابتدای روز جاری (هزینه ۱۰۰۰ ریال)
  • عدد ۲: از ابتدای روز جاری تا ۱۰ روز آینده (هزینه ۱۰،۰۰۰ ریال)
  • عدد ۳: از ۱۰ روز گذشته تا ۱۰ روز آینده (هزینه ۱۱،۰۰۰ ریال)

5. پیگیری نتایج

با ارسال عدد ۱، نتیجه ردیابی پس از ۲۴ ساعت برای شما ارسال خواهد شد. انتخاب عدد ۲ یا ۳ باعث ارسال اطلاع‌رسانی در صورت مثبت بودن نتیجه و یا اعلام حداکثر بعد از ۱۰ روز پاسخ منفی خواهد شد.

6. ثبت درخواست

پس از کسر هزینه مربوطه، درخواست ردیابی شما در سیستم ثبت می‌شود.

روش ۶: ردیابی گوشی از طریق اپراتور ایرانسل: راهنمای کامل

ردیابی گوشی از طریق اپراتور ایرانسل: راهنمای کامل

ردیابی گوشی از طریق اپراتور ایرانسل

1. مسدودی یا سوزاندن سیم کارت

در صورت گم‌شدگی یا دزدیده شدن گوشی، ابتدا باید درخواست مسدودی یا سوزاندن سیم کارت فعال روی گوشی‌تان را به اپراتور ایرانسل اعلام کنید. این اقدام باعث محدود کردن استفاده از خط و گوشی مفقودی می‌شود.

2. فعال‌سازی ردیابی

پس از مسدود شدن سیم کارت و گذشت پنج روز، با استفاده از یک خط ایرانسلی، کد #۶۱۰۱* را شماره‌گیری کنید. سپس مراحل خواسته شده را برای فعال‌سازی سرویس ردیابی انجام دهید.

3. دریافت نتایج ردیابی

پس از تکمیل مراحل فوق، پس از ۴۸ ساعت از طریق سامانه #۶۱۰۱* نتیجه ردیابی گوشی ارسال خواهد شد. در صورت مثبت بودن نتیجه، شما می‌توانید اقدامات بعدی را انجام داده و در صورت منفی بودن، می‌توانید پس از حداقل ۵ روز مجدداً درخواست ردیابی خود را ثبت کنید.

آیا اپراتور ایرانسل هزینه‌ای برای ردیابی گوشی دریافت می‌کند؟

خیر، فعال‌سازی و استفاده از سرویس ردیابی از طریق اپراتور ایرانسل برای مشترکان رایگان است.

آیا پس از ردیابی گوشی، باید مراحل دیگری را طی کنم؟

بله، در صورت مثبت بودن نتیجه ردیابی، می‌توانید اقدامات بعدی را انجام داده و در صورت نیاز به کمک مراجع قانونی نیز پیش بروید.

آیا نتیجه ردیابی دقیق و قطعی است؟

نتایج ردیابی تا حدی دقیق و قطعی هستند، اما باید در نظر داشت که موقعیت گوشی در مواقع خاص ممکن است دقت کمی داشته باشد.

روش ۷: ردیابی گوشی از طریق اپراتور همراه اول

ردیابی گوشی از طریق اپراتور  همراه اول

نحوه ردیابی گوشی از طریق کد IMEI با سرویس همراه اول

1. سوازاندن سیم کارت و فعال‌سازی

اگر می‌خواهید از سرویس ردیابی گوشی همراه اول استفاده کنید، ابتدا باید سیم کارت همراه اول را روی گوشی فعال کنید.

2. ارسال کد IMEI

بر روی جعبه گوشی یا در قسمت زیر باتری، کد IMEI گوشی خود را پیدا کنید. سپس از طریق یکی از روش‌های زیر کد IMEI را به سرویس ردیابی همراه اول ارسال کنید:

  • برای ارسال از طریق شماره گیری: کد # شماره سریال ۲۱۴۱ ۱۱۱*
  • برای ارسال از طریق پیامک: عبارت “۲۱۴۱” را به شماره ۱۱۱ ارسال کنید.

پس از ارسال کد IMEI، سرویس ردیابی گوشی همراه اول تا ۱۰ روز پس از دریافت شماره سریال، به ردیابی گوشی می‌پردازد.

3. دریافت نتایج ردیابی

پس از انجام مراحل فوق، سامانه ردیابی گوشی همراه اول به جستجوی گوشی شما می‌پردازد و در صورت موفقیت، مکان فعلی گوشی را به شما اطلاع می‌دهد. در صورت عدم موفقیت در این باره، می‌توانید برای ردیابی مجدد گوشی‌تان اقدام کنید.

آیا ردیابی گوشی همراه اول رایگان است؟

بله، سرویس ردیابی گوشی همراه اول برای مشترکان این اپراتور به صورت رایگان ارائه می‌شود.

آیا باید گوشی‌ام را به اپراتور ببرم؟

خیر، شما نیازی به تحویل گوشی به اپراتور ندارید. تنها کافی است کد IMEI را از طریق یکی از روش‌های ذکر شده ارسال کنید.

چه مدت زمانی پس از ارسال کد IMEI نتایج را دریافت خواهم کرد؟

سامانه تا ۱۰ روز پس از دریافت کد IMEI به جستجوی گوشی می‌پردازد و نتیجه را به شما اطلاع می‌دهد.

چگونه می‌توان با استفاده از برنامه‌ های تلفن همراه به صورت رایگان گوشی را ردیابی کرد؟

برنامه‌های ردیابی گوشی موبایل برای اهداف ردیابی در دسترس هستند و ویژگی‌های گسترده‌ای دارند که شامل خدمات هشدار ردیابی، ثبت فعالیت‌های آنلاین و غیره می‌شود. به طور معمول، برنامه‌های ردیابی گوشی موبایل شبکه مبتنی بر شبکه، مبتنی بر دستگاه و مبتنی بر سیم کارت هستند. آنها همچنین بر روی شبکه‌های وای‌فای و هات‌اسپات نیز عمل می‌کنند.

برنامه‌های ردیابی تلفن همراه در پایش و ردیابی موقعیت و مکان تلفن‌های مقصد با استفاده از سیگنال‌های رادیویی از طریق دسترسی به GPS کمک می‌کنند. وقتی این نوع برنامه‌ها بر روی تلفن همراه مقصد شما نصب می‌شوند، شما را به روز نگه می‌دارند درباره موقعیت فعلی تلفن مربوطه.

چگونه می‌توان با استفاده از برنامه‌ های تلفن همراه به صورت رایگان گوشی را ردیابی کرد؟
spy24

اسپای۲۴ به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های ردیابی گوشی شناخته می‌شود و به خاطر سهولت استفاده و ویژگی‌های برترش به شدت توصیه می‌شود. این برنامه به عنوان بهترین نرم‌افزار نظارت بر گوشی برای والدین که می‌خواهند فعالیت‌های آنلاین/آفلاین کودکان خود را کنترل و ردیابی کنند، عمل می‌کند. فقط ۷۵ هزار تومان در ماه برای چند کنترل و نظارت کنید.

این نرم‌افزار کنترل والدین اکنون برای دستگاه‌های ایفون و تلفن‌های اندرویدی در دسترس است. طبق آخرین نظرسنجی، از مشتریان ارزشمند خود تجربه‌ای باورنکردنی به دست آورده است. اسپای۲۴ به شما کمک می‌کند نه تنها جزئیات وقایع تلفن همراه از تلفن مقصد را بررسی کنید، بلکه هنگام مرور تاریخچه صفحات وب و وب‌سایت‌های اخیر مرور شده نیز به شما کمک می‌کند. همچنین می‌توانید مکان GPS به صورت زمان‌واقعی را از دستگاه مقصد ردیابی کنید.

چگونه اسپای۲۴ می‌تواند کمک کند؟

۱. ردیابی GPS

مکان تلفن هدف را پیگیری کنید و در صورت اینکه دستگاه گم شود، به طور خودکار تمام داده‌ها را حذف کرده و دستگاه را قفل کنید تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری شود.

۲. مسدودکننده برنامه

به عنوان یک مسدودکننده برنامه مؤثر عمل می‌کند که تلفن‌های شما را از تهدیدها و بدافزارها دور نگه می‌دارد.

۳. فیلترینگ محتوا

آسان برای مسدود کردن محتوای مضر مانند وب‌سایت‌های قمار یا محتوای پورنوگرافی.

۴. پیگیری زمان صفحه نمایش

محدودیت زمان صفحه نمایش را تنظیم کرده و مطمئن شوید که تلفن‌هایشان در زمان مطالعه یا خواب یا در مکان‌های خاص مانند مدارس و اتاق‌ها استفاده نمی‌شود.

۵. تشخیص محتوای

اسپای۲۴ می‌تواند تمام محتوای صریح ارسالی و دریافتی از طریق برنامه‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی را تشخیص دهد. این ویژگی محتوای توهین‌آمیز مانند سایبربولیینگ، پورنوگرافی، خودکشی یا افسردگی را برای شما ارسال خواهد کرد. بهترین بخش درباره این ویژگی این است که می‌توانید کلمات توهین‌آمیز را به طور خودکار اضافه کنید.

مزیت: چگونه می‌توان با استفاده از اسپای۲۴ تلفن را ردیابی کرد؟

حتی می‌توانید از اسپای۲۴ برای ردیابی تلفن خود به صورت رایگان در صورت گم شدن استفاده کنید. فقط این مراحل ساده را دنبال کنید و به راحتی تلفن همراه خود را پیدا کنید.

مرحله 1: اسپای۲۴ را در هر دو تلفن والدین و کودک نصب کنید.

مرحله 2: یک حساب اسپای۲۴ را در داخل برنامه ثبت نام کنید.

شما می‌توانید در هر تلفن خود یا تلفن کودک خود ثبت نام کنید. همان حساب برای هر دو دستگاه قابل اجرا است.

مرحله 3: در هر دو تلفن کودک و والدین تنظیماتی را انجام دهید.

مرحله 4: در رابط اصلی برنامه اسپای۲۴، روی “موقعیت زنده” ضربه بزنید تا وارد ویژگی شوید. می‌توانید اکنون ردیابی خود را شروع کنید!

می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز را از دستگاه همگام‌سازی کنید و آن را برای مرجع نگه دارید. پس از ایجاد حساب اسپای۲۴، نیازی نیست که برنامه اسپای۲۴ را همه‌وقت نصب کنید. می‌توانید از مرورگر یا از سایر دستگاه‌ها زمانی که لازم است وارد شوید.

نتیجه‌ گیری:

در نتیجه، نحوه ردیابی گوشی از طریق کد IMEI یکی از روش‌های موثر و قانونی برای پیدا کردن گوشی گم‌شده یا دزدیده‌شده است. با استفاده از کد IMEI، می‌توانید به سرعت مکان فعلی گوشی‌تان را مشاهده و اقدامات لازم را انجام دهید. همچنین، همواره به‌یاد داشته باشید که در صورت سرقت گوشی، ابتدا به مراجع قانونی گزارش دهید تا در اقدامات بازیابی به شما کمک کنند.

پرسش‌ های متداول

1. آیا می‌توان کد IMEI را تغییر داد؟

خیر، کد IMEI یک شناسه منحصر به فرد است و توسط سازنده بر روی تراشه‌های سخت‌افزاری گوشی ثبت می‌شود. تغییر دادن این کد توسط کاربران امکان‌پذیر نیست.

2. آیا بدون داشتن کد IMEI هم می‌توان گوشی را ردیابی کرد؟

بله، اما داشتن کد IMEI به‌طور قطع ردیابی را سریع‌تر و دقیق‌تر می‌کند. بدون داشتن این کد، فرآیند ردیابی ممکن است پیچیده‌تر و زمان‌بر باشد.

3. آیا باید گوشیم را به اپراتور بندازم تا ردیابی شود؟

خیر، اپراتور توانایی ردیابی گوشی‌تان را از راه دور دارد و نیازی به تحویل گوشی به اپراتور نیست. کافیست با اطلاعات کد IMEI تماس بگیرید.

4. آیا اپلیکیشن‌های ردیابی امنیت اطلاعاتم را تهدید می‌کنند؟

بیشتر اپلیکیشن‌های معتبر و معروف امنیت اطلاعات شما را تهدید نمی‌کنند. اما بهتر است از منابع معتبر و معروف دانلود کنید تا از احتمال وجود نرم‌افزارهای مخرب جلوگیری کنید.

گرد آورنده
wondershare

کلیس آندره

کلیس آندره، نامی که در دنیای امنیت شبکه به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر برجسته شناخته می‌شود. او با انگیزه و تعهد عمیق به حفظ امنیت در دنیای دیجیتال، در حال تألیف مقالاتی برای وب‌سایت‌ها و منابع تخصصی می‌باشد. تخصص اصلی کلیس آندره در زمینه امنیت شبکه و فناوری‌های اطلاعاتی قرار دارد. او با داشتن دانش گسترده‌ای در مباحث مختلف امنیت شبکه از جمله رمزنگاری، نفوذ و تشخیص تهدیدات، توانسته است مقالاتی با محتوای غنی و عمیق تولید کند. با تجربه‌های متعدد و تحقیقات گسترده در زمینه امنیت شبکه، کلیس توانسته است راهکارها و راهنماهای مؤثری را برای مدیران سیستم، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و افراد علاقه‌مند به امنیت دیجیتال ارائه دهد. مقالات او به عنوان منابع معتبر در زمینه امنیت شبکه شناخته می‌شوند. با زبانی ساده و قابل فهم، کلیس توانسته است مفاهیم پیچیده امنیت شبکه را برای عموم مخاطبان تبیین کند. او با تمرکز بر راه‌حل‌های عملی و نکات کلیدی، مخاطبان را در جهت تقویت امنیت شبکه‌های خود هدایت می‌کند. با توجه به تلاش‌های فراوان کلیس آندره در ارتقاء امنیت دیجیتال، مقالات وی به عنوان راهنماهای مهم و ضروری در دنیای پیچیده و پرخطر امنیت شبکه به شمار می‌آیند. او با تأکید بر آگاهی و آموزش، به ارتقاء امنیت دیجیتال جامعه کمک می‌کند و نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا