هک اینستاگرام

بهترین برنامه هک اینستاگرام تضمینی است؟

امروزه استفاده از انواع مختلف برنامه هک اینستا برای نفوذ به اطلاعات حساب کاربری افراد در این اپلیکیشن ارتباطی، در بین هکر ها بسیار رایج است. زیرا که این برنامه ها علاوه بر این که به صورت کاملا تضمینی اطلاعات افراد را هک می کنند، استفاده از آن ها نیز ساده و راحت است. از این جهت یکی از روش های محبوب برای هکر های مبتدی به حساب می آیند.

برنامه هک اینستا واقعی

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سوشیال مدیا هایی است که امروزه مردم در سراسر جهان از آن ها استفاده می کنند. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۰ تحت عنوان یک اپلیکیشن عکاسی، رونمایی شد. اما با گذشت مدت زمان اندکی، روند فعالیت آن به یک اپلیکیشن ارتباطی تغییر یافت و با فروش آن به مارک زاکربرگ، در اوج شکوفایی اش قرار گرفت. این اپلیکیشن در حال حاضر به دلیل محبوبیتی که دارد، بیش از سایر سوشیال مدیا ها در معرض هک قرار می گیرد. از این جهت بهتر است که کاربران اینستاگرامی با برنامه هک اینستا آشنا شوند تا بتوانند از آن ها جلوگیری کنند.

برنامه هک اینستا واقعی؛ با چه برنامه هایی می توان اینستاگرام را هک کرد؟

هک کردن اپلیکیشن اینستاگرام، امروزه یکی از بزرگ ترین معضل کاربران فعال در آن می باشند. در واقع اگر کاربران با روش های هک کردن و نفوذ به اطلاعات این اپلیکیشن آشنا شوند، می توانند امنیت اکانت های خود را بالا ببرند و از هک شدن آن ها جلوگیری نمایند. امروزه روش های مختلفی برای هک کردن این اپلیکیشن ارتباطی وجود دارد که افراد مختلفی از آن ها استفاده می کنند.

باید بدانید که اغلب افراد برای این که بتوانند فرد دیگری را هک کنند و حساب کاربری او در اینستاگرام را کنترل کنند، از هکر ها کمک می گیرند. اما در واقع امروزه برنامه هایی به دنیا تکنولوژی و اینترنت عرضه شده اند که افراد مبتدی و آماتور نیز می توانند از آن ها استفاده کرده و بدون نیاز به کمک دیگری، فرد مورد نظرشان را هک کنند. به همین دلیل امروزه عبارت “برنامه هک اینستا” بیشتر سرچ را در مرورگر اینترنت دارد.

برنامه های پسورد کرکر

نخستین دسته برنامه های هک اینستاگرام، برنامه هایی هستند که از شیوه پسورد کرکینگ استفاده می کنند. این برنامه ها در واقع به اطلاعات اندکی از فردی که تصمیم به هک کردنش را دارید، نیاز دارند تا بتوانند پسورد اکانت کاربری اینستاگرام او را حدس بزنند. همان طور که می دانید برای کنترل اکانت کاربری یک فرد در اپلیکیشن اینستاگرام، حتما باید به آیدی و پسورد او دسترسی داشته باشید تا بتوانید به راحتی وارد حساب کاربری او شوید. از این جهت با وارد کردن اطلاعاتی نظیر تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی فرد و … در برنامه های پسورد کرکر، می توانید به پسورد پیج او دست پیدا کنید.

این اپلیکیشن ها اطلاعات وارد شده را پردازش می کنند و پسورد های احتمالی را در اختیارتان قرار می دهند. این فرآیند آنقدر ادامه می یابد تا سرانجام پسورد اکانت کاربری مورد نظر پیدا شود. توجه داشته باشید که استفاده از برنامه هک اینستا پسورد کرکر، تنها در زمانی می تواند اثربخش باشد که از برنامه های معتبر استفاده شود نه برنامه های فیک. در حال حاضر نرم افزار هایی نظیر ترموکس، Instahack، IG Hack و Instashell از بهترین نرم افزار های هک اینستاگرام با روش پسورد کرکر می باشند.

برنامه های کیلاگر

دسته دیگر برنامه هک اینستا، برنامه های کیلاگر هستند. این برنامه ها در واقع بد افزار هایی اند که برای استفاده از آن ها، حتما باید بر روی تلفن همراه طعمه نصب شوند. Keylogger برنامه ای است که می تواند تمامی تب ها یا همان کلیک هایی که بر روی صفحه کیبورد انجام می گیرد را در خود ذخیره کند و در اختیار هکر ها و افراد سودجو قرار دهد.

از این جهت هکر ها برای هک کردن اینستاگرام افراد، کیلاگر ها را با آیکون های فریب دهنده برای تلفن همراه فرد ارسال کرده و از اطلاعات آن استفاده می کنند. کیلاگر ها پس از نصب به طور کامل ناپدید می شوند و ضربات کیبورد فرد مورد هنگام وارد کردن پسورد خود برای ورود به اکانتش را در صفحه Log خود ذخیره کرده و برای هکر ها ارسال می کنند. این بد افزار ها، در واقع خطرناک ترین برنامه های هک کردن اینستاگرام هستند.

برنامه های فیشینگ

شاید بتوان گفت که استفاده از روش فیشینگ، قدیمی ترین و شناخته شده ترین روشی است که هکر ها اقدام به هک اینستاگرام می کنند. Phishing فرآیندی است که در طی آن، هکر ها با ساختن صفحات و یا برنامه های جعلی و فیک، طعمه های خود را فریب داده و اطلاعات حساب های کاربری آن ها را به دست می آورند. در واقع فیشینگ یک برنامه هک نیست که بتوانید آن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید، بلکه در روش فیشینگ شما باید یک صفحه جعلی بسازید. صفحات جعلی ساخته شده توسط هکر ها، شباهت بی شماری به صفحه Login اینستاگرام دارند و از این جهت طعمه نمی تواند فیک بودن آن را تشخیص دهد. این اتفاق می تواند در غالب یک برنامه هک اینستا نیز رخ دهد.

وی پس از وارد کردن پسورد خود در این صفحه فیک، راه نفوذ و کنترل اکانتش توسط افراد دیگر را هموار می کند. توجه داشته باشید که هکر ها علاوه بر صفحات جعلی از برنامه های فیکی نظیر برنامه افزایش فالوور، اینستا پلاس و … نیز استفاده می کنند که در آن ها طعمه به راحتی و با دست خودش، اطلاعات حساب کاربری اش را در اختیار افراد سودجو قرار می دهد. باید توجه داشته باشید که ارسال صفحات جعلی و برنامه های فیک ساخته شده توسط هکر ها، با استفاده از روش مهندسی اجتماعی در دسترس طعمه قرار می گیرد. پس برای انتخاب برنامه هک اینستا نهایت دقت را داشته باشید.

در واقع می توان گفت که فرآیند فیشینگ زیر شاخه ای برای مهندسی اجتماعی محسوب می شود. مهندسی اجتماعی، علمی است که در آن افراد می توانند با استفاده از ترفند های مخصوص با افراد دیگر صمیمی شوند و به نوعی بتوانند بر روی آن ها تاثیر گذار و یا کنترل کننده آن ها باشند. هکر ها با روش مهندسی اجتماعی ابتدا صمیمیت را با طعمه خود برقرار کرده و پس از این که بین آن ها یک اعتماد نسبی ایجاد شد، اعمال ناپسند خود را بر روی تلفن همراه فرد، اجرا می کنند.

برنامه های نظارتی مانند برنامه هک اینستا

برنامه هک اینستا می تواند هم به صورت رایگان و هم با پرداخت هزینه در دسترس افراد قرار بگیرد. برنامه های نظارتی از دسته برنامه های هک اینستاگرام هستند که پرداخت درون برنامه ای دارند و به عنوان تضمینی ترین روش هک از آن ها نام برده می شود. این برنامه ها در دو نسخه برای هکر و برای فردی که قرار است هک شود، ارائه شده اند. روش کار با این نرم افزار ها این گونه است که هکر ها این برنامه ها را با روش های مهندسی اجتماعی بر روی تلفن همراه طعمه نصب می کنند.

پس از نصب فعالیت برنامه های نظارتی آغاز می شود و تمام فعالیت های فرد در اپلیکیشن اینستاگرام و یا سایر اپلیکیشن های ارتباطی او را مانند یک فیلم به صورت ۲۴ ساعته ضبط کرده و برای هکر ارسال می کنند. توجه داشته باشید که این برنامه ها هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین فعالیت می کنند. در حال حاضر از بهترین و جدید ترین برنامه های نظارتی می توان به نرم افزار های SPY24، CocoSpy، Xspy، HelloSpy، iKeyMonitor،mobile tracker free، Spyic، FlexySpy و pumpic نام برد.

در این مقاله در SPY24 تلاش داشتیم تا شما را به طور کامل با تمامی برنامه هایی که می توان به واسطه آنها اینستا دیگران را به روش های مختلف هک کرد را معرفی کنیم که آنها را بشناسید که یا مراقبشان باشید و یا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید.

سوالات متداول

انواع برنامه هک اینستا کدام اند؟

انواع مختلف برنامه هک اینستا به طور کلی به ۴ دسته تقسیم می شوند که می توان به برنامه های پسورد کرکر، برنامه های کیلاگر، صفحات فیشینگ و برنامه های نظارتی اشاره کرد.

کدام روش به عنوان مکمل روش فیشینگ شناخته می شود؟

برای این که روش فیشینگ بتواند کارایی صحیحی داشته باشد حتما باید از ترفند ها و شیوه های مهندسی اجتماعی به عنوان روش مکمل استفاده کرد.

عملکرد برنامه های نظارتی چگونه است؟

برنامه های نظارتی بر روی تلفن همراه طعمه نصب می شوند و عملکرد مانند یک دوربین نامحسوس را اجرا می کنند، به گونه ای که از تمام فعالیت های طعمه در سوشیال مدیا ها فیلم گرفته و برای هکر ها ارسال می کنند.

کلیس آندره

کلیس آندره، نامی که در دنیای امنیت شبکه به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر برجسته شناخته می‌شود. او با انگیزه و تعهد عمیق به حفظ امنیت در دنیای دیجیتال، در حال تألیف مقالاتی برای وب‌سایت‌ها و منابع تخصصی می‌باشد. تخصص اصلی کلیس آندره در زمینه امنیت شبکه و فناوری‌های اطلاعاتی قرار دارد. او با داشتن دانش گسترده‌ای در مباحث مختلف امنیت شبکه از جمله رمزنگاری، نفوذ و تشخیص تهدیدات، توانسته است مقالاتی با محتوای غنی و عمیق تولید کند. با تجربه‌های متعدد و تحقیقات گسترده در زمینه امنیت شبکه، کلیس توانسته است راهکارها و راهنماهای مؤثری را برای مدیران سیستم، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و افراد علاقه‌مند به امنیت دیجیتال ارائه دهد. مقالات او به عنوان منابع معتبر در زمینه امنیت شبکه شناخته می‌شوند. با زبانی ساده و قابل فهم، کلیس توانسته است مفاهیم پیچیده امنیت شبکه را برای عموم مخاطبان تبیین کند. او با تمرکز بر راه‌حل‌های عملی و نکات کلیدی، مخاطبان را در جهت تقویت امنیت شبکه‌های خود هدایت می‌کند. با توجه به تلاش‌های فراوان کلیس آندره در ارتقاء امنیت دیجیتال، مقالات وی به عنوان راهنماهای مهم و ضروری در دنیای پیچیده و پرخطر امنیت شبکه به شمار می‌آیند. او با تأکید بر آگاهی و آموزش، به ارتقاء امنیت دیجیتال جامعه کمک می‌کند و نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا