هک اینستاگرام

هک اینستاگرام چگونه انجام می شود!هک آنلاین پسورد اینستاگرام

یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام می باشد، که به راحتی می توان از آن برای چند کار استفاده کرد و البته امکان هک اینستاگرام نیز وجود دارد. پس باید امنیت اینستاگرام را بالا ببریم، تا اکانت های ما مورد حمله هکرها قرار نگیرند. ممکن است، شما با تلاش بسیار و صرف انرژی و زمان برای اکانت کاری خود، هزینه زیادی بپردازید و تبلیغات انجام بدهید، تا کم کم تعداد دنبال کننده های صفحه شما افزایش یابد، اما به ناگهان، هکر وارد حساب شما می شود و دسترسی را از شما می گیرد و تمام زحمت هایی که برای این پیج انجام داده اید، از بین می رود.

امنیت اینستاگرام به چه صورت است؟

سازنده اینستاگرام به دلیل حفظ حریم شخصی و حفظ اطلاعات کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می نمایند، با استفاده از سرور های قوی، تا حد زیادی امنیت اینستاگرام را تامین نموده است تا جلوی هک اینستاگرام را بگیرد. با این حال هکر ها نیز بیکار ننشسته اند و در تلاش هستند، تا راهی برای نفوذ به اکانت های کاربران پیدا کنند. به طور کلی هک اینستاگرام به راحتی انجام نمی شود و هر کسی نمی تواند هک اینستاگرام را انجام دهد، پس به راحتی به کسانی که ادعا دارند امنیت اینستاگرام شما را تامین و تضمین می کنند، اعتماد نکنید و نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را به دست آن ها نسپارید. البته که امنیت اینستاگرام در سطح بالایی قرار دارد، اما شما می توانید با انجام یک سری کار ها این امنیت را بالاتر ببرید و از حمله و هک اینستاگرام جلوگیری نمایید.

بالا بردن امنیت و جلوگیری از هک اینستاگرام

ممکن است بار ها و بار ها با این صحنه مواجه شده باشید، که صفحه یک شخص که، از قضا تعداد دنبال کننده بالایی نیز دارد، به یک باره تمام پست هایش حذف می شوند، نام کاربری عوض می شود، تصویر پروفایل نیز تغییر می کند و جمله هایی با مضامین، این پیج توسط فلان شخص و یا فلان گروه هک شده است، در بیو قرار می گیرند و شروع به بارگذاری استوری هایی می نمایند، که ثابت کند این پیج هک شده است. به هیچ عنوان نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را به هیچ شخصی ندهید، این مهم ترین کاری است، که شما برای حفظ امنیت و جلوگیری از هک اینستاگرام باید انجام دهید.

هک اینستاگرام

تضعیف امنیت و احتمال هک اینستاگرام

این مدل هک در سه صورت اتفاق می افتد، یا واقعا امنیت اینستاگرام ضعیف شده و این پیج توسط هکر ها، مورد حمله قرار گرفته است و قصد سوء استفاده از صاحب پیج را دارند، یا خود صاحب پیج برای جلب توجه و دیده شدن، پست های خود را آرشیو کرده است و تغییراتی در پیج خود اعمال می کند و احتمالا پس از چند ساعت، تمام پست های خود را بر می گرداند و یک استوری در قالب تبلیغ برای شخصی که توانسته پیج را از هکر ها بگیرد و به صاحب صفحه برگرداند، بارگذاری می نماید.

احتمالا خیلی از صفحه ها را مشاهده کردید، که در بیو پیج، آیدی یک شخص را قرار داده اند و ادعا می کنند، که امنیت اینستاگرام این پیج، توسط این فرد تامین می گردد، در این صورت صاحب پیج رمز عبور خود را به این فرد داده است، پس از مدتی این فرد ایمیل خود را بر این اکانت تنظیم می کند، پست ها را پاک می کند و دسترسی را از صاحب پیج می گیرد، صاحب اکانت فکر می کند، مورد حمله هکر ها قرار گرفته است، پس از او درخواست می کند تا پیج را از هکر ها پس بگیرد، او نیز پس از چند ساعت رمز عبور جدید را به صاحب پیج می دهد و ادعا می کند که با تلاش های بی وقفه توانسته پیج را بازگرداند و از هک اینستاگرام جلوگیری کند و هزینه زیادی از صاحب پیج برای این کار می گیرد.

هک آنلاین پسورد اینستاگرام

تعداد زیادی اپلیکیشن در فضای مجازی موجود هستند، که تبلیغات زیادی در سایت ها برای این برنامه ها شده است، که با دانلود کردن آن ها و وارد کردن نام کاربری اکانت مورد نظر تان، پس از اندکی صبر انتظار می رود که اکانت، هک شود. این اپ ها، هیچ کار خاصی برای شما انجام نمی دهند. اگر قرار بود هک رمز اینستا به این آسانی انجام شود، هیچ اکانتی در اینستاگرام باقی نمی ماند و دیگر کسی به سراغ این شبکه اجتماعی نمی رفت، تنها هدف این اپلیکیشن ها تبلیغات است، که به صورت درون برنامه ای می باشند و از این طریق شما از این تبلیغات بازدید نموده اید و باعث کسب درآمد آن ها شده اید.

بازیابی پسورد اینستاگرام

اگر دنبال راهی برای هک رمز اینستا می باشید و یا حتی به دلیل فراموش کردن رمز عبور اینستاگرام خود به دنبال راهی برای بازیابی آن هستید، این اپلیکیشن ها مناسب شما نمی باشند و راه آسان تری برای بازیابی رمز عبور و وارد شدن به حساب وجود دارد. به صفحه اولیه، که برای ایجاد حساب جدید و یا ورود به حساب قبلی می باشد، مراجعه نمایید، دقت کنید که حتما این کار را در خود اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید، چرا که هکر ها صفحاتی مانند صفحه اینستاگرام را بازسازی می کنند و شما با وارد کردن اطلاعات، رمز عبور و نام کاربری خود را، در اختیار آن ها قرار می دهید.

 شما زمانی که اکانت خود را ساختید، شماره تلفن و یا آدرس ایمیل خود را در قسمت مخصوص وارد کرده اید، اکنون در صورت فراموش کردن رمز عبور اینستاگرام خود، با کلیک بر روی عبارت، رمز را فراموش کرده ام، به شماره تلفن و یا ایمیل شما یک رمز جدید ارسال می شود، که از این طریق می توانید دو بار وارد حساب خود شوید.

روش های هک کردن اینستاگرام با پسورد کرکینگ و سرقت کوکی

برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از هک اینستاگرام باید از روش های هک این اپلیکیشن آگاه باشید، تا بتوانید از حساب خود در برابر این روش ها محافظت کنید. یکی از این راه ها، پسورد کرکر ها می باشند، که یک برنامه پیچیده هستند که با شکستن رمز های ساده می توانند، به حساب اینستاگرام شخص مورد نظر وارد شوند، البته مدت زمان زیادی برای این کار لازم دارند. راه جلوگیری از این نوع هک، انتخاب رمز های پیچیده و سخت می باشد، که حروف و اعداد زیادی را در برداشته باشد.

روش دیگر هک، سرقت کوکی است، احتمالا متوجه شده اید، هنگامی که رمز و اطلاعات خود را وارد سایت و یا برنامه ای می کنید، این اطلاعات را در خود ذخیره می کند و ورود و خروج از این اپلیکیشن ها را برای شما راحت می کند، به این آپشن کوکی گفته می شود، حالا ممکن است فردی با دسترسی به مرورگر شما این کوکی ها را به دست بیاورد، که شامل رمز عبور شما می باشد و از این طریق به راحتی، اکانت اینستاگرام شما را هک می کند.

هک اینستاگرام، حملات فیشینگ و کیلاگر ها

هک کردن سرور اینستاگرام به دست هکر های معمولی انجام نمی شود، این سرور ها بسیار قوی می باشند. در حملات فیشینگ، صفحات مشابه به اینستاگرام ساخته شده اند، که هکر ها به طریقی شما را فریب می دهند، تا اطلاعات خود را در این صفحات وارد کنید، سپس اطلاعات شما در دسترس آن ها قرار می گیرد. کیلاگر ها بد افزار هایی هستند که با ایجاد اختلال در گوشی و سیستم شما، تمام کارهایی که از طریق کیبورد انجام داده اید را در فایل لاگ ثبت می کنند و برای هکر ارسال می کنند. پس برای در امان ماندن از این اپ ها، همواره گوشی خود را چک کنید تا از وجود این اپ ها باخبر شوید.

سوالات متداول:

بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر است؟

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، کافی است در صفحه اولیه اینستاگرام بر روی عبارت forgot password کلیک کنید، تا رمز جدیدی برای شما ارسال شود.

چه کاری برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از هک اینستاگرام باید انجام دهیم؟

 در تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام، تایید هویت دو مرحله ای را فعال کنید و یک رمز پیچیده برای حساب خود انتخاب نمایید.

روش های هک اینستاگرام چیست؟

هک اینستاگرام از طریق کیلاگر، فیشینگ، هک سرور اصلی، سرقت کوکی و پسورد کرکینگ انجام می شود.

در این مقاله در SPY24 تلاش داشتیم تا شما را با 5 روش اصلی هک آشنا کنیم و دروغ و تقلبی بودن روش هک آنلاین پسورد اینستاگرام را نیز برایتان روشن کنیم. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

کلیس آندره

کلیس آندره، نامی که در دنیای امنیت شبکه به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر برجسته شناخته می‌شود. او با انگیزه و تعهد عمیق به حفظ امنیت در دنیای دیجیتال، در حال تألیف مقالاتی برای وب‌سایت‌ها و منابع تخصصی می‌باشد. تخصص اصلی کلیس آندره در زمینه امنیت شبکه و فناوری‌های اطلاعاتی قرار دارد. او با داشتن دانش گسترده‌ای در مباحث مختلف امنیت شبکه از جمله رمزنگاری، نفوذ و تشخیص تهدیدات، توانسته است مقالاتی با محتوای غنی و عمیق تولید کند. با تجربه‌های متعدد و تحقیقات گسترده در زمینه امنیت شبکه، کلیس توانسته است راهکارها و راهنماهای مؤثری را برای مدیران سیستم، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و افراد علاقه‌مند به امنیت دیجیتال ارائه دهد. مقالات او به عنوان منابع معتبر در زمینه امنیت شبکه شناخته می‌شوند. با زبانی ساده و قابل فهم، کلیس توانسته است مفاهیم پیچیده امنیت شبکه را برای عموم مخاطبان تبیین کند. او با تمرکز بر راه‌حل‌های عملی و نکات کلیدی، مخاطبان را در جهت تقویت امنیت شبکه‌های خود هدایت می‌کند. با توجه به تلاش‌های فراوان کلیس آندره در ارتقاء امنیت دیجیتال، مقالات وی به عنوان راهنماهای مهم و ضروری در دنیای پیچیده و پرخطر امنیت شبکه به شمار می‌آیند. او با تأکید بر آگاهی و آموزش، به ارتقاء امنیت دیجیتال جامعه کمک می‌کند و نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا