جاسوسی گوشیبرنامه هکردیابی گوشیفناوری و خبرنرم افزار کنترل والدینهک گوشی

دانلود نرم افزار جاسوسی برای اندروید iSpyoo

با توجه به اینکه کودکان مدرن نمی‌توانند بدون گوشی‌های هوشمند زندگی کنند، والدین به دنبال راه‌هایی برای حفظ امنیت کودکان در اینترنت هستند. استفاده از کنترل والدین که در برنامه‌ها و مرورگرهای مختلف ساخته شده‌اند، می‌تواند موثر باشد. با این حال، نظارت بر کودکان با استفاده از یک برنامه کنترل والدین بسیار موثرتر است.

اگر به دنبال یک برنامه قابل اطمینان برای بررسی فعالیت‌های گوشی موبایل فرزندتان به طور امن هستید، توصیه می‌کنیم که SPY24 یا iSpyoo را امتحان کنید.

در این مقاله، مزایا و عیوب iSpoo را برای شما توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

iSpyoo چیست؟

iSpyoo یک برنامه نظارت است که می‌تواند اطلاعاتی درباره فعالیت دیگری را به صورت از راه دور رهگیری کند. این برنامه وعده می‌دهد داده‌های مهمی که متعلق به فرد دیگری است را مستقیماً به دست شما برساند.

iSpyoo چیست؟

برنامه iSpyoo برای والدینی که نیاز دارند بدانند فرزندانشان در اینترنت چه کار می‌کنند، بسیار کاربردی است. این برنامه به بزرگسالان کمک می‌کند تا با خطراتی که کودکان هنگام استفاده از گوشی‌های هوشمند خود در اینترنت و حتی خارج از اینترنت روبرو هستند، مقابله کنند.

این برنامه امکان خواندن پیام‌های متنی، مشاهده عکس‌ها و فیلم‌ها و بررسی پیام‌رسان‌ها و برنامه‌های رسانه اجتماعی را فراهم می‌کند.

چگونه از iSpyoo استفاده کنیم؟

برنامه جاسوسی iSpyoo می‌تواند فعالیت گوشی موبایل فرد دیگری را پس از نصب آن بر روی گوشی‌شان رهگیری کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل apk را بر روی گوشی فرزندتان دانلود کرده و دستورالعمل‌های نصب را دنبال کنید.

با این حال، قبل از استفاده از iSpyoo، باید یک حساب کاربری در سایت رسمی آن ایجاد کنید و یک اشتراک خریداری کنید. برای دسترسی به داشبورد خود و مشاهده داده‌های جمع‌آوری شده، باید نام کاربری و رمز عبور iSpyoo خود را استفاده کنید.

iSpyoo یک برنامه نظارت بر گوشی موبایل است که می‌تواند روی گوشی‌هایی که با سیستم عامل ایفون یا اندروید کار می‌کنند نصب شود. این برنامه به صورت پنهان کار می‌کند و اطلاعات استفاده از گوشی را به حساب کاربری iSpyoo شما بارگذاری می‌کند. شما می‌توانید به داده‌های جمع‌آوری شده از هر جایی که اینترنت دارد، به صورت از راه دور دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که یک دستگاه هدف که با اندروید کار می‌کند باید روت شود. اگر فرزند شما یک آیفون دارد، باید آن را جیلبریک کنید.

ویژگی‌های مهم iSpyoo

برخی از ویژگی‌های مهم iSpyoo به شرح زیر توضیح داده می‌شوند:

ویژگی‌های مهم iSpyoo

ردیابی مکان: iSpyoo نرم افزار شگفت‌انگیزی است که به کاربر اجازه می‌دهد بدون هیچ مشکلی موقعیت فرد را نظارت کند. کاربر به راحتی می‌تواند تاریخچه موقعیت فرد را تشخیص دهد و یا می‌تواند به مکان‌های خاصی که بر اساس خواسته خودش است، جاسوسی کند. همچنین به کاربر اجازه داده می‌شود که هر زمان که فرد هدف وارد مکان مشخصی می‌شود، هشدارها دریافت کند.

نظارت بر رسانه‌های اجتماعی: این نرم افزار ویژگی‌های ویژه‌ای برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد که شامل وایبر، فیس‌بوک، مسنجر، آی‌مسیج، واتس‌اپ و اسکایپ هستند. تمام فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی با استفاده از این نرم افزار به دقت نظارت می‌شوند، از جمله تاریخچه چت. نه تنها گفتگو، بلکه فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی نیز نظارت می‌شوند.

فعالیت‌های پیام‌ها و لاگ‌های تماس: این نرم افزار برای ارائه تمام اطلاعات مرتبط با تاریخچه تماس‌ها و پیام‌های متنی نیز کاربرد دارد. تماس‌های ورودی و خروجی به همراه تاریخچه آنها برای کاربر در دسترس است. همچنین ویژگی‌های شگفت‌انگیزی که شامل ضبط تماس‌ها و محدودیت تماس‌های ورودی برای ایمنی فرد هدف است، موجود است.

کنترل بر روی رسانه‌ها: کاربر می‌تواند کنترل کاملی بر روی رسانه‌های موجود در دستگاه فرد هدف داشته باشد. این نرم افزار امکان مشاهده تصاویر، فیلم‌ها و سایر رسانه‌ها که در گالری دستگاه فرد هدف موجود است را فراهم می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید به ضبط‌های صوتی موجود در فایل‌های رسانه‌ها نیز گوش دهید.

حالت مخفی: یک نرم افزار جاسوسی باید دارای ویژگی‌ای باشد که برای حریم خصوصی و حفاظت ضروری است، و این حالت مخفی است. iSpyoo حاوی یک حالت مخفی شگفت‌انگیز است که به واسطه آن کاملاً نامرئی می‌شود و هیچ کسی قصد دیدن آن را ندارد. این مورد حفاظت از نرم افزار را تقویت می‌کند و فرد هدف هیچ اعلانی دریافت نمی‌کند.

بروزرسانی زمان واقعی: iSpyoo دارای ویژگی مهمی است که این امکان را به فرد می‌دهد که به راحتی با بروزرسانی زمان واقعی تمام فعالیت‌ها را نظارت کند. کار کردن زمان واقعی بر روی رسانه‌های اجتماعی، تماس‌ها، پیام‌ها و گالری به کاربر قابل مشاهده است. به شگفتی، فرد همچنین می‌تواند به بروزرسانی زمان واقعی مکان فعلی فرد دسترسی داشته باشد.

آیا iSpyoo با دستگاه فرزندم سازگار است؟

iSpyoo بر روی تعداد بزرگی از تلفن‌ها کار می‌کند، از جمله تمام آیفون‌ها و دستگاه‌های اندروید. این نرم افزار نسخه‌های سیستم‌عامل زیر را پشتیبانی می‌کند:

  • اندروید: از نسخه 2.x تا 5.x
  • آیفون: 3G، 3GS، 4، 4S، 5، 5S، 5C، 6، 6 Plus تا iOS 7.x، 8.x

قبل از خرید برنامه، ما توصیه می‌کنیم تا با مشاهده صفحه مربوطه در ispyoo.com، سازگاری دستگاه هدف را بررسی کنید.

روش نصب iSpyoo

گام ۱: ایجاد یک حساب کاربری

برای خرید نرم افزار iSpyoo، کاربر باید از کارت اعتباری یا پی پال استفاده کند. تمام جزئیات مربوط به کارت اعتباری به صورت کاملاً محرمانه نگهداری می‌شود و هیچ شناسه‌ای به ظاهر نخواهد بود.

 ایجاد یک حساب کاربری

گام ۲: راه اندازی نرم افزار

پس از خرید نرم افزار، شما باید نرم‌افزار را در دستگاهی که قصد نظارت بر آن را دارید، نصب کنید. این برنامه در عرض تقریباً ۲ دقیقه بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد.

گام ۳: دسترسی به داشبورد آنلاین

گام نهایی، ورود به حساب کاربری رسمی iSpyoo است. پس از این مرحله، شما می‌توانید به راحتی به حساب‌های رسانه‌ای اجتماعی یا دستگاه شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید.

دسترسی به داشبورد آنلاین

اگر بگوییم iSpyoo دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسند برای مشتریان خود است، اشتباه نخواهد بود. شما نیازی به فرآیندهای پیچیده و سردرگم کننده برای استفاده از این نرم افزار ندارید. فقط با ورود ساده، شما قادر به نظارت بر فرد مورد نظر خود خواهید بود.

وب‌سایت رسمی نیز ادعا می‌کند که سریع‌ترین سرعت دانلود برای نرم افزار را بر روی دستگاه شما ارائه می‌دهد. سرعت دانلود بستگی به نوع دستگاه شما، چه اندروید باشد یا ایفون، دارد. تمام رابط کاربری این نرم افزار به عنوان کاربرپسند شناخته شده است.

جاسوسی در پیام های متنی اندروید با هک کردن گوشی

جاسوسی در پیام های متنی اندروید به آسانی دانلود برنامه  iSpyoo در گوشی همراه است. با این حال در این مقاله ما تمام مراحل نحوه جاسوسی پیام های متنی  اندروید با هک کردن گوشی  را به شما ارائه خواهیم داد. ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید iSpyoo را در دستگاه اندروید مورد نظر دانلود کرده و جاسوسی در پیام های متنی آن ها را شروع کنید.

قبل از هرگونه اقدام بیشتر می خواهیم یک دقیقه وقت بگذاریم و در مورد چگونگی برنامه iSpyoo مناسب برای جاسوسی از پیام های متنی  اندروید همراه با هک کردن گوشی صحبت کنیم. iSpyoo  قابل اطمینان و مقرون به صرفه است و کاملاً می توانید برای نیازهای جاسوسی خود و هک کردن گوشی به آن اعتماد کنید. به علاوه ، این برنامه دارای بسیاری از ویژگی های دیگر به غیر از جاسوسی پیام های متنی اندروید ، مانند ضبط تماس از راه دور، گزارش تماس ها و نظارت بر ایمیل ها، هک پیام کوتاه و غیره است. اکنون ، بیایید با نحوه جاسوسی در پیام های متنی اندروید شروع کنیم.

XNSPY را دریافت کنید.
iSpyoo را دریافت کنید.
  1. iSpyoo را دریافت کنید.

اولین قدم این است که iSpyoo را که می خواهید از آن برای هک کردن گوشی در دستگاه اندروید استفاده کنید و می خواهید پیام های متنی گوشی مورد نظر خود را جاسوسی کنید، دریافت و نصب کنید. برای جاسوسی از پیام های متنی اندروید، می توانید نسخه iSpyoo  را دنبال کنید اما اگر می خواهید کارهای بیشتری مانند ضبط تماس و محیط، ضبط صفحه از راه دور و غیره انجام دهید، نسخه Premium منطقی تر است.

  1. دانلود و نصب برنامه

هنگامی که مجوز iSpyoo را با خود دارید، وقت آن است که برنامه را در دستگاه شخص مورد نظر بارگیری کنید. توجه داشته باشید که برای دانلود و نصب دستی iSpyoo بر روی آن نیاز به یک بار دسترسی  به دستگاه را دارید.

  • برای بارگیری برنامه جاسوسی اندروید برای هک کردن گوشی، می توانید ایمیل خود را از نظر دستورالعمل بررسی کنید. به علاوه ، یک URL بارگیری ، کد فعال (برای جفت شدن دستگاه با حساب iSpyoo خود) و اعتبارنامه به حساب آنلاین خود دریافت خواهید کرد؛ از آن جا که به پیام های متنی نظارت شده دسترسی پیدا می کنید.
  • آدرس URL دانلود را گرفته و در مرورگر اینترنت دستگاه مورد نظر قرار دهید تا دانلود آغاز شود. برای این منظور می توانید از هر مرورگر اینترنتی استفاده کنید.
  • پس از تمام شدن مرحله دانلود، نصب را شروع کرده و دستورالعمل ها را برای تکمیل تنظیمات دنبال کنید.
  • پس از نصب کامل، iSpyoo وارد حالت مخفی کاری می شود. هیچ فعالیت میانبری یا پس زمینه ای در دستگاه مورد نظر نمایش داده نمی شود. این امر باعث می شود که شخص مورد نظر به موردی مشکوک نشود و شما به راحتی کار خود را انجام دهید.

مرحله بعد چیست؟

هنگامی که برنامه نصب شد و دستگاه به اینترنت متصل شد، iSpyoo شروع به بارگذاری اطلاعات از دستگاه تحت نظارت به صفحه کنترل آنلاین می کند. برای بارگذاری داده های جدید در داشبورد آنلاین iSpyoo ، ممکن است بین چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. با این حال در مورد پیام های متنی، چت های جدید به محض وقوع آپلود می شوند (به دلیل اندازه نسبتاً کوچکتر).

هک کردن گوشی
هک کردن گوشی

دسترسی به پیام های اندروید

  • پس از بارگیری iSpyoo روی تلفن ، ممکن است بخواهید کمی صبر کنید زیرا برای اولین آپلود ممکن است حدود 24 تا 48 ساعت طول بکشد.
  • برای دسترسی به پیام های تحت نظارت، وارد حساب iSpyoo خود شوید که می توانید با مراجعه به سایت iSpyoo.com از طریق مرورگر رایانه یا گوشی خود ، آن را وارد کنید.
  • با ارائه اعتبارنامه های ایمیل شده برای خود وارد حساب iSpyoo خود شوید.
  • در داشبورد ، به دنبال برگه “Phone Log” بگردید و روی آن کلیک کنید.
  • از منوی کشویی ، روی “پیام های متنی” کلیک کنید و با تمام پیام های متنی از دستگاه تحت نظارت، به صفحه دیگری منتقل می شوید.

از جمله کاربرد های دیگر iSpyoo :

  • کنترل اطلاعات تماس ها
  • ردیابی مکان جغرافیایی که فرد آن جا قرار دارد
  • نظارت بر مرورگرها
  • بررسی فایل های چند رسانه ای مثل فیلم ها و تصاویر

نکته!

شما می توانید اپلیکیشن iSpyoo Dashboard را برای اندروید دانلود کنید تا بدون نیاز به مرورگر اینترنت از هر کجا به پیام های تحت نظارت دسترسی پیدا کنید.

برنامه “جاسوس پیامک” از دیگر برنامه هایی می باشد که برای گوشی های اندورید طراحی شده و می توانید به وسیله آن پیام های متنی گوشی مدنظر خود را هک کرده و آن ها را بررسی کنید. از جمله قابلیت هایی که این برنامه به شما ارائه می دهد شامل:

  • قابلیت مخفی شدن در گوشی مد نظر
  • استفاده کردن از باتری گوشی به مقدار بسیار کم
  • بدون نیاز به ساخت ایمیل یا جیمیل در گوشی مد نظر
  • ارسال تمام پیام های متنی با شماره تلفن و متن پیام
  • ارسال به صورت منظم
جاسوسی در پیام های متنی اندروید
جاسوسی در پیام های متنی اندروید

برای استفاده از این برنامه باید مراحل زیر را طی نمایید :

  • نصب برنامه
  • اجرا کردن برنامه
  • ایمیل خود را که می خواهید پیام های متنی مربوطه به آن ارسال شود، در کادر مربوط وارد کنید.
  • روی ذخیره سازی تنظیمات کلیک کنید تا تنظیمات انجام شده ذخیره شود.
  • اگر می خواهید برنامه روی گوشی فرد مورد نظرتان مخفی شود که متوجه نشود، روی گزینه مخفی سازی کلیک کنید.

از دیگر برنامه هایی که برای هک کردن گوشی برای خواندن پیام های متنی می توان اشاره کرد شامل:

  • برنامه هک پیام متنی Speyra
  • برنامه هک پیام MSPY
  • نرم افزار هک پیام Underspy
  • برنامه جاسوسی اس ام اس

برنامه iSpyoo یک برنامه کنترل از راه دور برای هک کردن گوشی های اندروید و تحت نظارت داشتن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت این برنامه از بهترین برنامه های مانیتورینگ اندروید می باشد که برای تمام چالش های موجود در خانه یا شرکت طراحی شده است. توسط این برنامه جاسوسی، هک کردن گوشی ها یا تبلت های کارمندان در شرکت و فرزندان در خانه و نظارت بر آن ها آسان تر است زیرا iSpyoo روی هر دستگاه اندرویدی قابل اجرا می باشد. امیدوارم مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

آیا استفاده از iSpyoo رایگان است؟

مشابه بیشتر برنامه‌های نظارتی، iSpyoo یک سرویس اشتراکی است. ولی، این شرکت یک دوره آزمایشی 48 ساعته را برای تمام ویژگی‌های خود ارائه می‌دهد که شامل پشتیبانی 24/7 نیز می‌شود.

آیا استفاده از iSpyoo رایگان است؟

اگر تصمیم به خرید این برنامه را دارید، باید از بین سه گزینه زیر یکی را انتخاب کنید:

  • بسته استاندارد – ماهیانه 21.99 دلار
  • بسته پرمیوم – ماهیانه 25.99 دلار
  • بسته گلد – ماهیانه 30.99 دلار

توجه داشته باشید که فقط بسته گلد شامل ضبط تماس‌های تلفنی، بازبینی یادداشت‌ها، دیدن فایل‌های ویدیویی و بررسی ایمیل‌ها می‌شود.

آیا استفاده از iSpyoo قانونی است؟

اگر تصمیم بگیرید بدون رضایت شخصی تلفن همراه او را نظارت کنید، عمل شما غیرقانونی خواهد بود. ولی، اگر اجازه نصب برنامه نظارتی روی تلفن شخص مورد نظر را بگیرید، می‌توانید به طور قانونی فعالیت‌های او را رصد کنید.

تنها شخصی که می‌توانید بدون اطلاع او را نظارت کنید، فرزند کم سن و سال شماست. در این حالت، شما به حریم خصوصی فرد دیگری تجاوز نمی‌کنید، بنابراین هیچ پیامد منفی برای شما وجود نخواهد داشت.

اسپای۲۴ در مقابل iSpyoo: کدام یک برای نیازهای شما بهتر است؟

اکنون شما نیاز به جستجوی انبوه نقد و بررسی iSpyoo ندارید تا بیشتر درباره آن بدانید. ما جنبه‌های اساسی این اپلیکیشن را در این مقاله پوشش داده‌ایم.

اگرچه iSpyoo به عنوان یک راه‌حل نظارت کافی به نظر می‌رسد، اما کامل نیست. بنابراین، شما ممکن است بخواهید اسپای۲۴ را امتحان کنید.

این برنامه کنترل والدین ویژگی‌های متعددی را ارائه می‌دهد، از جمله ضبط‌کننده صفحه‌نمایش و کلید. همچنین دارای دوره آزمایشی 14 روزه بدون ریسک است که بیشتر از 48 ساعت آنچه که iSpyoo ارائه می‌دهد، می‌باشد.

علاوه بر این، اسپای۲۴ اطلاعات والدین را با امنیت بالا و خدمات مشتری عالی فراهم می‌کند.

چرا اسپای۲۴ از iSpyoo بهتر است؟

اسپای۲۴ در مقایسه با iSpyoo به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، انتخاب بهتری است:

  • ویژگی‌های به روز

اسپای۲۴ با حدود ۱۸۰ ویژگی متفاوت برای دستگاه‌های ایفون و اندروید، گزینه‌ای شگفت‌انگیز برای نظارت است. در مقابل، iSpyoo تنها تعداد محدودی از ویژگی‌ها را برای دستگاه‌های ایفون و تعداد محدودی دیگر برای دستگاه‌های اندروید ارائه می‌کند.

  • قیمت مناسب

اسپای۲۴ با قیمت مناسب، ویژگی‌های گسترده‌تری را به خریداران ارائه می‌دهد. همه ویژگی‌های مورد نیاز کاربر در یک افزار قرار دارد. در صورتی که iSpyoo با وجود قیمت مناسب برای خریداران، ویژگی‌های کافی را ارائه نمی‌کند.

  • خدمات مشتری

هر دو iSpyoo و اسپای۲۴ خدمات مشتری خوبی ارائه می‌دهند، با این حال، در مقایسه با هم، اسپای۲۴ بهتر است. iSpyoo با برخی نظرات منفی مشتریان به دلیل تجربیات نامناسب‌شان مواجه شده است. اما اسپای۲۴ هیچ باگی ندارد و خدمات مشتری سریعاً ارائه می‌شوند.

  • دسترسی به اطلاعات حذف‌شده

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپای۲۴ این است که نه تنها اطلاعات جاری و به روز را به کاربران ارائه می‌دهد، بلکه اطلاعات حذف‌شده را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در حالی که iSpyoo هیچ اطلاعات حذف‌شده‌ای را ارائه نمی‌دهد و فقط به روزرسانی‌های زمان واقعی را ارائه می‌کند.

  • بدون نیاز به روت کردن/جیلبریک کردن

برای استفاده از اسپای۲۴، کاربران نیازی به روت کردن و یا جیلبریک کردن دستگاه قبل از استفاده از آن ندارند. در مقابل، iSpyoo نیاز به روت کردن و جیلبریک کردن دستگاه برای استفاده از آن دارد. هر دو افزار با اندروید و ایفون سازگار هستند، اما نیاز به جیلبریک کردن، اسپای۲۴ را به یک گزینه بهتر تبدیل می‌کند.

نتیجه گیری:

در دنیای امروز، همیشه به یک افزار با ویژگی‌های قوی برای اهداف نظارتی نیاز داریم. بازار آنلاین پر از افزار های جاسوسی متنوعی است که ویژگی‌های شگفت‌انگیزی بر اساس نیازهای شما ارائه می‌دهند. iSpyoo یک افزار شگفت‌انگیز است که با قیمت مناسب، تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای نظارت را ارائه می‌دهد. نقد و بررسی کامل iSpyoo در بالا برای ارائه تمام جزئیات مرتبط با این افزار در دسترس است. با این حال، با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه شده، اسپای۲۴ انتخاب بهتری به نظر می‌رسد.

اموزش هک گوشی با گرفتن لینک

خب اول به نرم افزار نیاز داریم

برای دانلود نرم افزار برنامه هک گوشی کلیک کنید

خب اگر بلد نبشتن باهاش کار کنید فيلم اموزشی ببنید( دیدن اموزش )

خب دوستان هرگونه استفاده نادرست از اموزش مسیولیتی نداریم

کلیس آندره

کلیس آندره، نامی که در دنیای امنیت شبکه به عنوان یک نویسنده و پژوهشگر برجسته شناخته می‌شود. او با انگیزه و تعهد عمیق به حفظ امنیت در دنیای دیجیتال، در حال تألیف مقالاتی برای وب‌سایت‌ها و منابع تخصصی می‌باشد. تخصص اصلی کلیس آندره در زمینه امنیت شبکه و فناوری‌های اطلاعاتی قرار دارد. او با داشتن دانش گسترده‌ای در مباحث مختلف امنیت شبکه از جمله رمزنگاری، نفوذ و تشخیص تهدیدات، توانسته است مقالاتی با محتوای غنی و عمیق تولید کند. با تجربه‌های متعدد و تحقیقات گسترده در زمینه امنیت شبکه، کلیس توانسته است راهکارها و راهنماهای مؤثری را برای مدیران سیستم، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و افراد علاقه‌مند به امنیت دیجیتال ارائه دهد. مقالات او به عنوان منابع معتبر در زمینه امنیت شبکه شناخته می‌شوند. با زبانی ساده و قابل فهم، کلیس توانسته است مفاهیم پیچیده امنیت شبکه را برای عموم مخاطبان تبیین کند. او با تمرکز بر راه‌حل‌های عملی و نکات کلیدی، مخاطبان را در جهت تقویت امنیت شبکه‌های خود هدایت می‌کند. با توجه به تلاش‌های فراوان کلیس آندره در ارتقاء امنیت دیجیتال، مقالات وی به عنوان راهنماهای مهم و ضروری در دنیای پیچیده و پرخطر امنیت شبکه به شمار می‌آیند. او با تأکید بر آگاهی و آموزش، به ارتقاء امنیت دیجیتال جامعه کمک می‌کند و نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا