Assassin's Creed IV: Black FlagAssassin's Creed ShadowsAtlusBest GamesBethesdaBlizzard EntertainmentElectronic ArtsGhost of TsushimaGhost of YōteiMasters of DoomNintendoPersonaPokemonSony Interactive EntertainmentStarCraftStarfieldThe Sims 4Tomb RaiderUbisoftآموزش آشپزیآموزش زبانآموزش و ترفندآیفونآیفون SEاپل - Appleاپلیکیشن و نرم‌افزاراتاق خبر دیجی‌کالااکسلاکشنانیمیشنبازی تاج و تختبازی و سرگرمیبرگزیده یادداشتتئاتر و هنرهای تجسمیتبلتترکیهترین‌های بازیتلویزیونتلویزیون LGتلویزیون ال جیتلویزیون ال‌جیخانه و آشپزخانهخانه، کتاب و لوازم التحریرخبر بازیخبر تکنولوژیردمیرمانزک اسنایدرژاپنساعت و دستبند هوشمندسامسونگسخت افزارسخت‌افزارسریالسلامت جسمسینمای ایرانسینمای جهانشیائومیعمومیفرهنگ و هنرفیلم و سریالکالاهای تند مصرفکامپیوترکامپیوتر گیمینگکتاب و ادبیاتگلکسی S25گوشی شیائومیمتاورسمجموعه تلویزیونیمچ بند هوشمندمعرفی اپلیکیشنمنتخب تکنولوژیمنتخب سردبیرمنتخب هنر و سینماموبایلنقد فیلمنقد کتابنویسندههنرهنرهای تجسمیهوش مصنوعیهوش مصنوعی و رباتیکیادداشت فرهنگ و هنر

گزارش‌ها: بازسازی بلک فلگ از رگ گردن به گیمرها نزدیک‌تر است!

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که بازسازی اساسینز کرید ۴: بلک فلگ ممکن است زودتر از آنچه فکر می‌کنید عرضه شود.

چند ماه پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این بازسازی در دست ساخت است. در آن زمان گفته شد که این بازسازی هنوز در مراحل اولیه‌ی خود است و تا چند سال دیگر نیز تکمیل نخواهد شد. از طرفی خبرهایی به گوش رسید که که تیمی در یوبی‌سافت سنگاپور به عنوان یکی از استودیوهایی که توسعه‌ی فناوری طراحی اقیانوس سری را رهبری کرده است، به شدت در مدرن‌سازی بخش‌های قایق‌رانی این بازسازی مشارکت خواهد داشت.

  • کیش یک آدمکش؛ رتبه‌بندی بازی‌های اساسینز کرید از بدترین تا بهترین

با این حال، جزئیات و مستندات جدیدی در مورد بازی به صورت محرمانه به رسانه‌ی اینسایدر گیمینگ ارسال شده است و نشان می‌دهد که بازی به خوبی در حال توسعه است و می‌تواند خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کردیم منتشر شود. در واقع، قبل از تاخیر Assassin’s Creed Shadows که اخیرا اعلام شده و به نظر می‌رسد روی خط تولید دیگر محتواهای مرتبط با سری تأثیر گذاشته است، نسخه‌ی بازسازی بلک فلگ با اسم رمز Obsidian قرار بود در نوامبر ۲۰۲۵ منتشر شود که تقریبا همان زمانی است که بازی چندنفره‌ی این سری با کد Invictus منتشر می‌شود.

assassins creed black flag

این بخشی از استراتژی یوبی‌سافت برای ارائه‌ی محتویات بیشتری با محوریت سری اساسینز کرید است. طبق این استراتژی، در پنج سال آینده حدود ۱۰ بازی اساسینز کرید با اندازه‌ها و تجربیات مختلف منتشر خواهد شد. این شامل یک بازی موبایلی با اسم رمز Assassin’s Creed Jade نیز می‌شود که ظاهرا در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

با این حال، تاخیر اخیر Assassin’s Creed Shadows و موکول شدن آن به اوایل سال آینده‌ی میلادی، قطعا بر نقشه‌ی راه این مجموعه تاثیر خواهد گذاشت و ممکن است که تاریخ‌های ذکر شده را کمی تغییر داده باشد. همانطور که گفته شد، به نظر برخی بازسازی بلک فلگ احتمالا چند سال زودتر از آنچه برخی از ما انتظارش را داشتیم، عرضه می‌شود. در نهایت یک ویدیوی گیم‌پلی از بازی نیز به اینسایدر ارسال شده که ادوارد کنوی را نشان می‌دهد که با کشتی ارتقا یافته‌ی Anvil Engine در دریاهای بازی حرکت می‌کند.

منبع: Insider Gaming

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته گزارش‌ها: بازسازی بلک فلگ از رگ گردن به گیمرها نزدیک‌تر است! اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا