Best GamesDisco ElysiumElectronic ArtsGhost of TsushimaGhost of YōteiGTAInstagramPlayStation 5Red Dead RedemptionRockstar GamesSony Interactive EntertainmentThe Sims 4آموزش و ترفنداپل - Appleاپلیکیشن و نرم‌افزاراستوری اینستاگرامانیمیشناینستااینستاگرامبازی و سرگرمیترین‌های بازیجوکرخبر بازیخبر تکنولوژیدی‌سیساعت و دستبند هوشمندسامسونگسینمای جهانشیائومیفیلم و سریالفیلم‌های ابرقهرمانیگلکسی Aگلکسی S25لایو اینستاگراملوازم جانبیلوازم جانبی دیجیتاللوازم جانبی موبایلمتاورسمچ بند هوشمندمنتخب تکنولوژیمنتخب سردبیرمنتخب هنر و سینماموبایلنقد فیلمهوش مصنوعیهوش مصنوعی و رباتیکیادداشت فرهنگ و هنر

گلکسی S25 FE به عنوان مدل اسلیم به دست کاربران می‌رسد

در حالی که تنها سه ماه تا رونمایی از سری گلکسی S25 باقی مانده است، اخبار و شایعات پیرامون گلکسی S25 FE نیز در حال افزایش است. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد S25 FE را به عنوان یک مدل اسلیم یا همان «باریک» در نیمه دوم سال آینده به بازار عرضه کند. تمرکز سامسونگ بر روی باریک بودن این گوشی، نشان‌دهنده تلاش این شرکت برای ارائه یک دستگاه قدرتمند و در عین حال شیک و خوش‌دست است.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد با استفاده از یک باتری بزرگ‌تر اما با ضخامت کمتر، به این هدف دست یابد. این تغییر نیازمند بازطراحی و مهندسی مجدد اجزای داخلی گوشی است تا فضای لازم برای باتری بزرگ‌تر فراهم شود. گلکسی S24 FE با ضخامت ۸ میلی‌متر و وزن ۲۱۳ گرم، از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که نسبت به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی S24، ظرفیت بیشتری دارد. سامسونگ قصد دارد نمایشگر ۶.۷ اینچی S24 FE را در S25 FE نیز حفظ کند، بنابراین کاهش ضخامت دستگاه یک چالش مهندسی قابل‌توجه برای این شرکت خواهد بود.

گلکسی S25 FE

علاوه بر طراحی باریک و باتری بزرگ‌تر، انتظار می‌رود گلکسی S25 FE با تراشه قدرتمند Dimensity 9400 عرضه شود. این در حالی است که S24 FE از تراشهٔ Exynos 2400e استفاده می‌کرد. استفاده از تراشه مدیاتک می‌تواند بهبود قابل‌توجهی در عملکرد و بهره‌وری انرژی S25 FE ایجاد کند. همچنین، انتظار می‌رود S25 FE از استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 پشتیبانی کند و پیکربندی دوربین آن مشابه S24 FE باشد، با این تفاوت که رزولوشن دوربین تله‌فوتو کمی کمتر خواهد بود. در مجموع، به نظر می‌رسد گلکسی S25 FE با ترکیبی از طراحی باریک، قدرت پردازشی بالا و باتری بزرگ‌تر، گزینه جذابی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی هوشمند با کیفیت و خوش‌دست هستند.

منبع: GSMArena

نوشته گلکسی S25 FE به عنوان مدل اسلیم به دست کاربران می‌رسد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا