Assassin's Creed ShadowsBest GamesElectronic ArtsGhost of TsushimaGhost of YōteiMasters of DoomSony Interactive EntertainmentThe Sims 4Tomb RaiderUbisoftآیفونبازی و سرگرمیترکیهترین‌های بازیتلویزیونتلویزیون LGتلویزیون ال جیتلویزیون ال‌جیخبر بازیخبر تکنولوژیساعت و دستبند هوشمندسخت افزارسخت‌افزارسریالسینمای جهانشیائومیعمومیفیلم و سریالکامپیوترکامپیوتر گیمینگگوشی شیائومیمتاورسمجموعه تلویزیونیمچ بند هوشمندمنتخب تکنولوژیمنتخب سردبیرمنتخب هنر و سینماموبایلنقد فیلمهوش مصنوعیهوش مصنوعی و رباتیکیادداشت فرهنگ و هنر

بسته‌ی الحاقی جدید سیمز ۴ تناسخ و مومیایی کردن را به بازی اضافه می‌کند

پس از چند خبر در ماه گذشته، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بالاخره به طور رسمی از بسته‌ی الحاقی جدید و ترسناک Life & Death برای بازی سیمز ۴ (Sims 4) رونمایی کرد.

به‌نظر می‌رسد که این بسته محتوای نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد و نه تنها به آنچه برای زنده‌ها وقتی یکی از عزیزانشان می‌میرد اتفاق می‌افتد، بلکه به آنچه آواتار شما پس از تجربه‌ی این رویداد فانی تجربه می‌کند، می‌پردازد. این شامل طیفی از روابط عاشقانه‌، قدرت‌های شبح مانند، توانایی تسخیر خانه‌های قدیمی خود به عنوان بخشی از خانواده و حتی تناسخ است. آواتارهای زنده که می‌خواهند بیشترین استفاده را از زمان خود روی زمین ببرند، می‌توانند یک فهرست آرزوها به عنوان بخشی از این افزونه ایجاد کنند و آواتارهایی که موفق به رسیدن به تمامی آرزوهای خود نمی‌شوند می‌توانند به آن لیست فراتر از چیزی به عنوان کسب و کاری ناتمام نگاه کنند و آن را فرصتی برای تولد دوباره، به همراه مهارت‌ها و ویژگی‌هایی که قبلا کسب کرده‌اند، نگاه کنند.

در همین حال، افراد زنده می‌توانند مراسم تشییع جنازه مفصلی را برای عزیزانشان برنامه‌ریزی کنند و مواردی مانند لباس، زمان و مکان و حتی فعالیت‌هایی که در طول مراسم انجام می‌شوند را مشخص کنند. آواتارها ممکن است مداحی گوش‌نوازی را نیز ارائه دهند و حتی به عنوان مثال، غذا سرو کنند، شمع روشن کنند و یا چیزی به یاد متوفی بکارند. بازیکنان حتی می‌توانند پرتره‌های یادبود خاص و حتی سنگ قبر‌هایی را انتخاب کنند یا قبر‌ها را به دلخواه خود تزئین کنند. آواتار شما می‌تواند هنگام مرگ یکی از عزیزان (از جمله حیوانات خانگی) تمام اشکال مختلف غم و اندوه از جمله انکار اتفاق، درون خود ریختن، خشم و افسردگی را تجربه کند. همچنین آواتارهای عزادار می‌توانند از دوستان خود کمک بگیرند، در غم دیگری شریک شوند، از آواتارهای دیگر دلجویی کنند و یا با انجام فعالیت‌های خلاقانه یا سازنده با اندوه کنار بیایند.

بسته‌ی الحاقی جدید سیمز 4

در این میان بسته‌ی الحاقی سیمز ۴ دو شغل جدید را نیز معرفی می‌کند. آواتارها می‌توانند برای تبدیل شدن به مسئول کفن و دفن، یاد بگیرند که قبر حفر کنند، مومیایی کنند و دیگر موارد را در حالی که مسیر‌ شغلی خود را به سمت مدیر مراسم تشییع جنازه دنبال می‌کنند، مطالعه کنند. همچنین آواتارها می‌توانند به‌عنوان گریمترن (Grimtern) در اداره‌ی مرگ جهان ثبت نام کنند، در رده‌های مختلف کار کنند تا فرشته‌ی مرگ شوند، سهمیه‌ی خود از ارواح را جمع کنند و حتی تصمیم بگیرند که روح چه کسی را از او بگیرند یا او را به زندگی بازگردند.

  • بهترین بسته‌های الحاقی سیمز ۴ که باید نصب کنید

همچنین منطقه‌ی Ravenwood نیز وجود دارد، بخش جدیدی که به سه محله‌ی مجزا تقسیم می‌شود که در آن مرده‌ها و زنده‌ها بیشتر با هم تعامل دارند. برای مثال، کروز کراسینگ (Crow’s Crossing)، دهکده‌ای ترسناک مملو از خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده است که اشیای تسخیرشده در آن چیزی عادی هستند، در حالی که ویسپرینگ گلن (Whispering Glen) یک خلوتگاه روستایی‌ ایده‌آل است که میزبان فستیوال شبانه‌ی مهتاب است. الکترونیک آرتز خاطر نشان می‌کند که اوضاع در طول ماه کامل کمی تغییر می‌کند. در نهایت نیز مورنینگ‌ویل (Mourningvale) غم‌انگیز وجود دارد، جایی که آواتار شما می‌تواند برج ناقوس، گیاهان حساس و موارد غیره را پیدا کند. البته در این بسته همچنان چیز‌های بیشتری از جمله یک Ghost Historian Aspiration جدید، رمان‌های ترسناک، مهارت‌های مرگ‌شناسی و غیره نیز در جریان است.

بسته‌ی الحاقی Life & Death در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) سال جاری برای همه‌ی پلتفرم‌های بازی عرضه می‌شود و بازیکنانی که آن را بین ۳ اکتبر (۱۲ مهر) تا ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) خریداری می‌کنند، Legacy Family Portrait ،Mournful Melodies Music Box و موارد دیگری را نیز دریافت می‌کنند.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته بسته‌ی الحاقی جدید سیمز ۴ تناسخ و مومیایی کردن را به بازی اضافه می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا