Assassin's Creed ShadowsBest GamesGhost of TsushimaGhost of YōteiMasters of DoomSony Interactive EntertainmentTomb RaiderUbisoftآیفونبازی و سرگرمیترکیهترین‌های بازیتلویزیونتلویزیون LGتلویزیون ال جیتلویزیون ال‌جیخبر بازیخبر تکنولوژیساعت و دستبند هوشمندسخت افزارسخت‌افزارسریالسینمای جهانشیائومیعمومیفیلم و سریالکامپیوترکامپیوتر گیمینگگوشی شیائومیمتاورسمجموعه تلویزیونیمچ بند هوشمندمنتخب تکنولوژیمنتخب سردبیرمنتخب هنر و سینماموبایلنقد فیلمهوش مصنوعیهوش مصنوعی و رباتیکیادداشت فرهنگ و هنر

اولین رندر از شیائومی اسمارت بند ۹ پرو منتشر شد

به‌نظر می‌رسد شیائومی تنها چند ماه پس از رونمایی از «اسمارت بند ۹»، خود را برای معرفی مدل جدیدی از این محصول، یعنی «اسمارت بند ۹ پرو»، آماده می‌کند. در رندرهای منتشر شده، تفاوت‌های چندانی قابل مشاهده نیست.شیائومی اسمارت بند ۹ پرو در مقایسه با مدل پیشین خود، یعنی «اسمارت بند ۸ پرو»، (حداقل از لحاظ طراحی) تغییرات بسیار اندکی را به نمایش می‌گذارد.

مشهودترین تغییر در طراحی، ظاهرا به صفحه‌نمایش مربوط می‌شود. در رندرها، صفحه‌نمایشی با انحنای اندک به تصویر کشیده شده است که با صفحه‌ی تخت «اسمارت بند ۸ پرو» تفاوت دارد. بند مچ‌بند نیز به طور نامحسوسی بهبود یافته است و قفل آن، همانند طراحی «اپل واچ»، اکنون در نزدیکی انتهای بند قرار گرفته است. دکمه‌ی تکی که احتمالا برای پیمایش در منوهای دستگاه به کار می‌رود، همچنان شکل کپسولی‌شکل خود را حفظ کرده است.

مهم‌ترین تغییر در ظاهر دستگاه، شاید مربوط به قاب کناری آن باشد. روکش فلزی براق «اسمارت بند ۸ پرو» حذف و با بافتی مات‌تر در «اسمارت بند ۹ پرو» جایگزین شده است. رندرها همچنین به صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر با حاشیه‌های باریک‌تر اشاره دارند، هرچند بدون دانستن ابعاد دقیق، نمی‌توان با قطعیت در این مورد اظهارنظر کرد.

اسمارت بند 9 پرو

در حالی که هنوز مشخصات رسمی دستگاه منتشر نشده است، می‌توان از «اسمارت بند ۸ پرو» به عنوان یک معیار احتمالی استفاده کرد. «اسمارت بند ۸ پرو» به صفحه‌نمایش ۱.۷۴ اینچی AMOLED با وضوح ۳۳۶ در ۴۸۰ پیکسل، رفرش ریت ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت برای خوانایی مناسب زیر نور خورشید مجهز بود.

«اسمارت بند ۸ پرو» همچنین از قابلیت‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام همچون پایش پیوسته‌ی ضربان قلب و اکسیژن خون، پایش استرس، پایش خواب و مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر برخوردار بود. این مچ‌بند با بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی و الگوریتم‌های پیشرفته، نیازهای ورزشی طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کرد. با نگاهی به آینده، می‌توان انتظار داشت «اسمارت بند ۹ پرو» نیز ویژگی‌های مشابهی را با بهبودهایی در بخش فنی ارائه دهد. می‌توان تصور کرد که قابلیت‌هایی مانند تنظیم خودکار روشنایی، GPS، انواع مختلف واچ‌فیس (از جمله گزینه‌ی نمایشگر همیشه روشن) و یکپارچه‌سازی کامل با برنامه‌ی «می فیتنس» در این مدل نیز وجود داشته باشند.

منبع: GizmoChina

نوشته اولین رندر از شیائومی اسمارت بند ۹ پرو منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا