apple iphoneGhost of YōteiiOSSony Interactive Entertainmentآشپزخانهآموزش آشپزیآموزش و ترفندآی او اسآیپدآیفونآیفون 16آیفون SEابزار سلامتاپل - Appleاپل آیدیاپلیکیشن رایگاناپلیکیشن و نرم‌افزاراختلالات و بیماری‌های جسمیادبیاتارز دیجیتالاگزینوساندرویدانیمیشنبازی در تلگرامبتمنبردگیمبرگزیده یادداشتبلک فرایدی دیجی کالابهداشت روانپیکسلتبلتتبلت اندرویدیتبلت سامسونگترفندهای آشپزیترین‌های بازیچی بخونم؟چی تماشا کنم؟خانه هوشمندخانه و آشپزخانهخانه، کتاب و لوازم التحریرخبر بازیخبر تکنولوژیدکوراتیودکوراسیون و چیدماندی‌سیراهنمای خریدراهنمای خرید کتابروانشناسی و ذهنسامسونگسبک زندگیسریالسلامتسلامت جسمسینمای ایرانشیائومیفشنفیلم و سریالکالاهای تند مصرفکتاب و ادبیاتگجت سلامتیگروه دیجی‌کالاگلکسی S25گوشی شیائومیگوشی هوشمندگوشی وان پلاسگوگللوازم جانبی دیجیتاللوازم خانگی برقیلوازم خانهلوازم ورزشیمادر و کودکمتامجموعه تلویزیونیمد و پوشاکمراقبت از پوستمراقبت و زیبایی ناخنمنتخب تکنولوژیمنتخب سردبیرمنتخب کتاب و ادبیاتمنتخب هنر و سینماموبایلنور و روشنایینویسندههوش مصنوعیهوش مصنوعی و رباتیکوان پلاسورزش و سفرورزش و فعالیت بدنییادداشت فرهنگ و هنر

چهارمین نسل حلقه هوشمند Oura با قیمت ۳۵۰ دلار معرفی شد

شرکت Oura از نسل چهارم حلقه هوشمند خود با نام Oura Ring 4 رونمایی کرد. این حلقه هوشمند با طراحی مدرن‌تر، حسگرهای دقیق‌تر و عمر باتری طولانی‌تر نسبت به نسل قبلی خود، Oura Ring Gen3، عرضه شده است.

یکی از تغییرات مهم در Oura Ring 4، جنس بدنه آن است که حالا به طور کامل از تیتانیوم ساخته شده و دیگر از اپوکسی داخلی خبری نیست. این حلقه با ضخامت ۲.۸۸ میلی‌متر و وزن بین ۳.۳ تا ۵.۲ گرم (بسته به سایز) عرضه می‌شود و تا عمق ۱۰۰ متری آب مقاوم است. اما مهم‌ترین ارتقای Oura Ring 4 در بخش حسگرها اتفاق افتاده است. حسگرهای جدید با ضخامت ۰.۳ میلی‌متر، در مقایسه با حسگرهای ۱.۳ میلی‌متری نسل قبلی، بسیار باریک‌تر شده‌اند و دیگر از بدنه بیرون نمی‌زنند. Oura ادعا می‌کند که این حسگرهای جدید با وجود کوچک‌تر شدن، دقت بسیار بالاتری دارند. به عنوان مثال، دقت اندازه‌گیری اکسیژن خون (SpO2) تا ۱۲۰ درصد و دقت اندازه‌گیری ضربان قلب در طول خواب تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

حلقه هوشمند Oura

Oura همچنین الگوریتم جدیدی برای حلقه هوشمند خود توسعه داده که می‌تواند به طور خودکار بهترین مسیر سیگنال را از انگشت شما در زمان مناسب انتخاب کند. این الگوریتم به حلقه کمک می‌کند تا داده‌های دقیق‌تری را جمع‌آوری کند و خطاهای اندازه‌گیری را به حداقل برساند. از دیگر ویژگی‌های جدید Oura Ring 4 می‌توان به تشخیص خودکار بیش از ۴۰ نوع فعالیت ورزشی، پایش ضربان قلب با تفکیک نواحی ضربان قلب، ردیابی خواب و استرس، و همچنین ردیابی وضعیت باروری اشاره کرد.

حلقه هوشمند Oura Ring 4 از طریق بلوتوث کم مصرف به دستگاه‌های اندرویدی و iOS متصل می‌شود و با اپلیکیشن Oura که به تازگی بازطراحی شده، کار می‌کند. این اپلیکیشن با رابط کاربری ساده‌تر و کارت‌های پویا، تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد. اپلیکیشن جدید با Oura Ring Gen3 نیز سازگار است. عمر باتری Oura Ring 4 تا ۸ روز با یک بار شارژ اعلام شده است و شارژ آن از طریق یک داک شارژ جدید انجام می‌شود.

حلقه هوشمند Oura

Oura Ring 4 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، نقره‌ای براق، مشکی مات، طلایی و رزگلد و در سایزهای ۴ تا ۱۵ عرضه می‌شود. قیمت پایه این حلقه ۳۴۹ دلار / ۳۹۹ یورو / ۳۹۹ پوند است و برای استفاده از تمام امکانات آن، باید اشتراک ماهانه ۵.۹۹ دلار / ۵.۹۹ یورو / ۵.۹۹ پوند یا اشتراک سالانه ۶۹.۹۹ دلار / ۶۹.۹۹ یورو / ۶۹.۹۹ پوند را نیز تهیه کنید. پیش‌سفارش Oura Ring 4 از هم‌اکنون آغاز شده و عرضه آن از ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر ۱۴۰۳) شروع خواهد شد. باید ببینیم این حلقه هوشمند می‌تواند نسبت به گلکسی رینگ سامسونگ مورد توجه بیشتری قرار بگیرد یا نه.

منبع: GSMArena

نوشته چهارمین نسل حلقه هوشمند Oura با قیمت ۳۵۰ دلار معرفی شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا