Dragon Age: The VeilguardElectronic ArtsHans ZimmerNintendo SwitchPlayStation VRVirtual Realityآپدیت تلگرامآیفوناپل - Appleاپلیکیشن و نرم‌افزارارباب حلقه‌هابرگزیده یادداشتبلک فرایدی دیجی کالاتلگرامچی بخونم؟چی تماشا کنم؟خانه، کتاب و لوازم التحریرخبر بازیخبر تکنولوژیخواص مواد غذاییدکوراتیودکوراسیون و چیدمانراهنمای خرید کتابسریالسلامت جسمفشنفیلم و سریالکالاهای تند مصرفکتاب و ادبیاتمادر و کودکمترجممد و پوشاکمنتخب تکنولوژیهوش مصنوعی

ببینید؛ سری Starship Troopers برای اولین بار به هدست‌های واقعیت مجازی می‌آید

شرکت Sony Pictures Virtual Reality و استودیوی XR Games از بازی تیراندازی اول شخص روگ‌لایک Starship Troopers: Continuum رونمایی کرده‌اند.

به عنوان اولین و تنها بازی واقعیت مجازی Starship Troopers، این نسخه شما را به عنوان بخشی از یک تیم سه نفره وارد قلب نبرد می‌کند. در داستان بازی آمده که ۲۵ سال از نبرد کلنداتو می‌گذرد و جنگ بین فدراسیون و آراکنید به بن بست رسیده است. با این حال سیاره‌ی ژانوس ۴ رازی را در خود جای داده که تهدید می‌کند تعادل جنگ را به سویی دیگر تغییر دهد. همانطور که در بازی پیشرفت می‌کنید، منابع مختلف را جمع آوری کنید، تجهیزات خود را ارتقا داده و پرک‌هایی قدرتمند را باز خواهید کرد تا شانس خود را در برابر دشمنان مرگبار بازی افزایش دهید. بهتر است توجه داشته باشید که مرگ در این بازی دائمی است، بنابراین با شکست کامل تیمتان، باید از اول بازی را تجربه کنید.

  • بازی Helldivers 2 فیلم Starship Troopers را دوباره سر زبان‌ها انداخت

در این میان بازی روی پلی‌استیشن وی‌آر ۲ با یک سری ویژگی‌های انحصاری همراه است. تریگرهای تطبیقی که باعث می‌شود هر سلاح احساس متفاوتی داشته باشد و از طرفی بازخورد لمسی منحصر به فردی هر بار که یک سلاح را شلیک می‌کنید، احساس خواهید کرد. این بازی همچنین از ردیابی چشم نیز برای رندرگیری پشتیبانی می‌کند.

بازی Starship-Troopers-Continuum

لنس اسلون (Lance Sloane)، معاون ارشد Sony Pictures Virtual Reality در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با XR Games کار کنیم تا Starship Troopers: Continuum را به صورت واقعیت مجازی ارائه کنیم. انرژی، اتمسفر و اکشن Starship Troopers برای تجربه در واقعیت مجازی عالی است و ما نمی‌توانیم منتظر این باشیم که طرفداران با حشرات دنیای آن مبارزه کنند و برای اولین بار به جانی ریکو در واقعیت مجازی بپیوندند.

بابی تاندی (Bobby Thandi)، بنیانگذار و مدیر عامل XR Games اضافه کرد:

نمی‌توانیم بیشتر از این خوشحال باشیم که با سونی پیکچرز همکاری می‌کنیم تا مجموعه افسانه‌ای Starship Troopers را به دنیای واقعیت مجازی بیاوریم. با وارد شدن مستقیم به اکشن مانند قبل، بازیکنان این شانس را خواهند داشت که به یک سرباز تبدیل شوند، با حشرات مختلف مبارزه کنند و دنیای Starship Troopers را به روشی کاملا جدید تجربه کنند.

بازی Starship Troopers: Continuum در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) برای هدست‌های واقعیت مجازی Quest 2 و Quest 3 و در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) برای پلی‌استیشن وی‌آر ۲ عرضه خواهد شد. می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته ببینید؛ سری Starship Troopers برای اولین بار به هدست‌های واقعیت مجازی می‌آید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا