اتریوماخبار اتریوماخبار ارز دیجیتالافراد معروفتحلیل روزانه ارزهای دیجیتالتراکنشتکنولوژی بلاکچینریپلفین تک های ارزهای دیجیتالقیمت ریپلکلاهبرداریهکهوش مصنوعی

قیمت ریپل XRP در عرض 3 روز 15٪ کاهش یافت (14 مهر 1403)

ریپل XRP با توجه به الگوی فراکتالی که مشابه افزایش قیمت آن در سال 2017 است، می‌تواند شاهد رشد 4000 درصدی در چرخه بعدی بازار صعودی باشد.

قیمت ریپل در ماه اکتبر تاکنون نزدیک به 15 درصد کاهش داشته است و ریزش آن عمدتاً ناشی از درخواست تجدید نظر مجدد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در شکایت علیه ریپل است.

با این حال، از نظر برخی از تحلیلگران، افت XRP میتواند یک فرصت خرید باشد تا دلیلی برای نگرانی. به طور خاص، الگوهای قیمت تاریخی و انباشت نهنگ ها نشان می‌دهد که قیمت XRP می‌تواند در ماه‌های آینده برای یک رالی عظیم آماده شود.

قیمت XRP در آستانه شکست از الگوی مثلث متقارن

تحلیلگر CryptoBull به شباهت قابل توجهی بین روند قیمت فعلی XRP و بازار صعودی آن در سال 2017 اشاره کرد.

منبع: X

منبع: X

در آن زمان، XRP قبل از شکست و افزایش 66,240 درصدی به رکورد 3.31 دلار، در یک الگوی مثلث متقارن تثبیت شد. از اکتبر 2024، ریپل به نقطه اوج یک ساختار مثلثی مشابه، همانطور که در نمودار ماهانه آن دیده می شود، نزدیک شده است.

چنین الگوهایی اغلب قبل از حرکت‌های جهت‌دار پرقدرت ظاهر میشوند و اگر XRP از سابقه تاریخی پیروی کند، شکست صعودی می‌تواند به دستاوردهای قابل توجهی منجر شود.

در مثلث های متقارن، به خصوص در یک روند صعودی، شکست ها معمولا صعودی هستند و افزایش قیمت با ارتفاع مثلث در پهن ترین نقطه آن مطابقت دارد.

برای XRP، راس مثلث متقارن فعلی حدود 0.52 دلار است. اگر قیمت در ژوئن 2025 از خط روند بالایی عبور کند، هدف صعودی بالقوه این الگو نزدیک به 23.40 دلار است که نشان دهنده افزایش خیره کننده بیش از 4200 درصدی در سال های آینده است.

قیمت XRP و تحلیل تکنیکال

درخواست تجدیدنظر SEC در دعوی حقوقی ریپل می تواند یک مانع قابل توجه برای روند صعودی XRP ایجاد کند، به خصوص اگر آژانس با موفقیت اثبات کند که فروش ثانویه XRP به سرمایه گذاران خرد قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض کرده است.

منبع: Fred Rispoli

منبع: Fred Rispoli

در آن صورت، XRP به طور بالقوه می تواند از خط روند پایین الگوی مثلث متقارن خود بشکند، سطحی که بیشتر با میانگین متحرک نمایی 50 ماهه (EMA 50 ماهه؛ موج قرمز) و خط اصلاحی فیبوناچی 0.236 مطابقت دارد.

نمودار قیمت ماهانه XRP/USD. منبع: TradingView

نمودار قیمت ماهانه XRP/USD. منبع: TradingView

در صورت شکست نزولی، هدف بعدی قیمت در حدود خط 0.0 Fib در 0.11 دلار است که 78.25٪ از سطوح قیمت فعلی پایین تر است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

نوشته قیمت ریپل XRP در عرض 3 روز 15٪ کاهش یافت (14 مهر 1403) اولین بار در نیپوتو مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا