NFTاخبار NFTتکنولوژی بلاکچین

قابلیت جدید گیفت تلگرام با پشتیبانی NFT راه اندازی شد

قابلیت جدید گیفت تلگرام با پشتیبانی NFT راه اندازی شد

تلگرام اخیرا ویژگی Gifts خود را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد برای دوستان خود هدایایی بخرند که یا در پروفایل گیرنده قابل مشاهده است یا در ازای پول مجازی به نام «Telegram Stars» فروخته می‌شود.

ویژگی هدایای تلگرام با قابلیت NFT معرفی شد

این ستاره‌ها برای تامین مالی سازندگان یا پرداخت هزینه‌های خدمات دیگر در مینی اپ ها استفاده میشوند. گزینه هدیه دادن در پروفایل هر مخاطب با پیام‌ها و ایموجی‌های قابل تنظیم در دسترس است.

جالب‌تر اینکه، ویژگی هدایای تلگرام با عرضه محدود راه اندازی می‌شود و برخی از این هدایای نسخه محدود از طریق بلاکچین تون TON به NFT تبدیل میشوند. این NFT ها در واقع به کاربران اجازه می دهند تا هدایایی را خارج از برنامه، با مالکیت ثبت شده در بلاک چین، به حراج گذاشته و معامله کنند.

علاوه بر ویژگی هدایای تلگرام، پلتفرم پیام‌رسانی سرویس تأیید خود را برای مشاغل نیز به‌روزرسانی کرده است، در حالی که شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از پلتفرم Fragment با فقط 0.01 دلار هر کد تأیید را برای مشتریان ارسال کنند.

این روش سریع‌تر و ایمن‌تر از طرح‌های سنتی برای تأیید مبتنی بر پیامک است. Gateway API این پلتفرم به‌طور رایگان قابل آزمایش است، به این معنی که توسعه‌دهندگان می‌توانند قبل از اجرای واقعی آن را امتحان کنند.

تلگرام و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی

این به‌روزرسانی‌ها در دوره‌ای ارائه می‌شوند که حریم خصوصی و امنیت تلگرام زیر سوال رفته است. اخیراً، پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، در مورد برخی از نگرانی‌ها درباره همکاری این پلتفرم با مجریان قانون صحبت کرد و گفت که در سال 2018 شروع به اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد جرم و جنایت با مقامات کرده است.

با این حال، دوروف ادعا می‌کند که سیاست‌های حفظ حریم خصوصی تلگرام از کاربران آن محافظت می‌کند و از هیچ گونه جرمی چشم پوشی نمی‌کند. این بیانیه ماه‌ها قبل از نبرد حقوقی بین دوروف و مقامات فرانسه صادر شد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

نوشته قابلیت جدید گیفت تلگرام با پشتیبانی NFT راه اندازی شد اولین بار در نیپوتو مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا