Best GamesDisco ElysiumElectronic ArtsGhost of TsushimaGhost of YōteiGTAInstagramNintendoPlayStation 5Red Dead RedemptionRockstar GamesSony Interactive EntertainmentThe Sims 4آموزش و ترفندآیفون SEاپل - Appleاپلیکیشن و نرم‌افزاراستوری اینستاگراماکشنانیمیشناینستااینستاگرامبازی تاج و تختبازی و سرگرمیترین‌های بازیجوکرخبر بازیخبر تکنولوژیدی‌سیردمیرمانژاپنساعت و دستبند هوشمندسامسونگسلامت جسمسینمای جهانشیائومیفیلم و سریالفیلم‌های ابرقهرمانیکالاهای تند مصرفکتاب و ادبیاتگلکسی Aگلکسی S25لایو اینستاگراملوازم جانبیلوازم جانبی دیجیتاللوازم جانبی موبایلمتاورسمچ بند هوشمندمنتخب تکنولوژیمنتخب سردبیرمنتخب هنر و سینماموبایلنقد فیلمنقد کتابنویسندههوش مصنوعیهوش مصنوعی و رباتیکیادداشت فرهنگ و هنر

تصویر فاش شده از قاب آیفون SE 4 جزییات جالبی را نشان می‌دهد

تصویری که اخیرا توسط سانی دیکسون، افشاگر معروف دنیای اپل، منتشر شده، قاب منتسب به آیفون SE 4 را به نمایش می‌گذارد و اطلاعات جالبی از طراحی و امکانات این گوشی اقتصادی فاش می‌کند. اگرچه انتظار می‌رود آیفون SE 4 در بهار ۲۰۲۵ با قیمتی در حدود ۵۰۰ دلار رونمایی شود، اما همین حالا می‌توان به برخی از ویژگی‌های کلیدی آن اشاره کرد.

طراحی آیفون SE 4 به طور کلی از آیفون ۱۴ الهام گرفته شده است، اما در بخش دوربین شاهد تفاوت‌هایی هستیم. به جای سیستم دوربین دوگانه آیفون ۱۴، آیفون SE 4 از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مشابه آیفون ۱۵ استفاده می‌کند. این به این معنی است که خبری از دوربین اولترا واید نخواهد بود، اما اپل با استفاده از تکنیک‌های نرم‌افزاری هوشمندانه، امکان زوم اپتیکال ۲ برابری را فراهم کرده است. به عبارت دیگر، کاربران می‌توانند از دو فاصله کانونی ۱x (با استفاده از تمام ۴۸ مگاپیکسل و ترکیب آن‌ها برای ایجاد تصویری ۱۲ مگاپیکسلی) و ۲x (با استفاده از ۱۲ مگاپیکسل مرکزی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی) لذت ببرند.

آیفون SE 4

شایعات پیشین به وجود دکمه‌ی اکشن و دکمه‌ی کنترل دوربین در آیفون SE 4 اشاره داشتند، اما تصویر فاش شده از قاب گوشی، این شایعات را رد می‌کند. به جای دکمه‌ی اکشن، شاهد حضور اسلایدر سنتی بی‌صدا کردن گوشی هستیم و هیچ اثری از دکمه یا اسلایدر کنترل دوربین، مشابه آنچه در آیفون ۱۶ معرفی شد، در این قاب دیده نمی‌شود.

در کنار دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، آیفون‌ SE 4 به نمایشگر اولد ۶.۱ اینچی، درگاه USB-C و فناوری Face ID مجهز خواهد شد که تجربه کاربری مدرن و روان را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

  • آمار فروش آیفون ۱۶ مطابق انتظارات اپل بوده است

منبع: ۹To5Mac

نوشته تصویر فاش شده از قاب آیفون SE 4 جزییات جالبی را نشان می‌دهد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا