Assassin's Creed IV: Black FlagAssassin's Creed ShadowsAtlusBest GamesBethesdaBlizzard EntertainmentElectronic ArtsGhost of TsushimaGhost of YōteiMasters of DoomNintendoPersonaPokemonSony Interactive EntertainmentStarCraftStarfieldThe Sims 4Tomb RaiderUbisoftآموزش آشپزیآموزش زبانآموزش و ترفندآیفونآیفون SEابزار سلامتاپل - Appleاپلیکیشن و نرم‌افزاراتاق خبر دیجی‌کالااکسلاکشنانیمهانیمیشنبازی تاج و تختبازی و سرگرمیبردگیمبرگزیده یادداشتتئاتر و هنرهای تجسمیتبلتترکیهترین‌های بازیتلویزیونتلویزیون LGتلویزیون ال جیتلویزیون ال‌جیجوایز Golden Joystick Awardsخانه و آشپزخانهخانه، کتاب و لوازم التحریرخبر بازیخبر تکنولوژیراهنمای خریدراهنمای خرید تبلتردمیرمانزک اسنایدرژاپنساعت و دستبند هوشمندسامسونگسخت افزارسخت‌افزارسریالسلامت جسمسلامتیسینمای ایرانسینمای جهانشیائومیعلمی-تخیلیعمومیفرهنگ و هنرفشنفیلم و سریالکالاهای تند مصرفکامپیوترکامپیوتر گیمینگکتاب و ادبیاتکمدیگلکسی S25گوشی شیائومیمتاورسمجموعه تلویزیونیمچ بند هوشمندمد و پوشاکمعرفی اپلیکیشنمنتخب تکنولوژیمنتخب سردبیرمنتخب هنر و سینماموبایلنقد فیلمنقد کتابنویسندههنرهنرهای تجسمیهوش مصنوعیهوش مصنوعی و رباتیکیادداشت فرهنگ و هنر

مشخصات کلیدی تبلت‌های سری شیائومی پد ۷ لو رفت

طبق گزارش‌ها، شیائومی بر روی خط تولید تبلت بعدی خود، سری شیائومی پد ۷، کار می‌کند که انتظار می‌رود شامل دو مدل شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو باشد. در هفته‌های گذشته، برخی اطلاعات مربوط به این دستگاه‌ها از طریق افشاگری‌ها و گواهینامه‌ها در فضای مجازی منتشر شده است. حالا، یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات کلیدی این تبلت‌ها را فاش کرده است.

به گفته‌ی این افشاگر، هر دو تبلت دارای صفحه‌نمایش ۱۱.۱۶ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز هستند. ظاهرا صفحه‌نمایش هر دو مدل از نوع LCD است که با شایعات قبلی مبنی بر استفاده از پنل OLED در پد ۷ پرو در تضاد است.

شیائومی پد 7

جزئیات پردازنده نیز با افشاگری‌های پیشین متفاوت است. گزارش‌های اولیه حاکی از استفاده از اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ در شیائومی پد ۷ و اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ در پد ۷ پرو بود. اما در افشاگری جدید گفته شده که پد ۷ از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۷+ نسل ۳ و پد ۷ پرو از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸s نسل ۳ استفاده خواهد کرد. سرعت شارژ برای پد ۷، ۴۵ وات و برای پد ۷ پرو ۶۷ وات پیش‌بینی می‌شود که با اطلاعات گواهینامه‌ی ۳C همخوانی دارد.

لازم به ذکر است که این اطلاعات تایید نشده‌اند، بنابراین بهتر است با کمی تردید به آن‌ها نگاه کنیم. همچنین، گزارش‌های پیشین حاکی از آن است که سری پد ۷ از هایپر او اس ۲.۰ مبتنی بر اندروید ۱۵ و باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این تبلت‌ها احتمالا برای تامین امنیت، به حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری مجهز خواهند بود. در حالی که هنوز پشتیبانی شیائومی از ۵G مشخص نیست، انتظار می‌رود این تبلت‌ها از وای‌فای ۷ پشتیبانی کنند و به پورت USB نوع C 3.2 برای انتقال سریع داده‌ها مجهز باشند.

منبع: GSMArena

نوشته مشخصات کلیدی تبلت‌های سری شیائومی پد ۷ لو رفت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا