Assassin's Creed IV: Black FlagAssassin's Creed ShadowsAtlusBest GamesBethesdaBlizzard EntertainmentElectronic ArtsGhost of TsushimaGhost of YōteiMasters of DoomNintendoPersonaPokemonSony Interactive EntertainmentStarCraftStarfieldThe Sims 4Tomb RaiderUbisoftآموزش آشپزیآموزش زبانآموزش و ترفندآیفونآیفون SEاپل - Appleاپلیکیشن و نرم‌افزاراتاق خبر دیجی‌کالااکسلاکشنانیمیشنبازی تاج و تختبازی و سرگرمیبرگزیده یادداشتتئاتر و هنرهای تجسمیتبلتترکیهترین‌های بازیتلویزیونتلویزیون LGتلویزیون ال جیتلویزیون ال‌جیخانه و آشپزخانهخانه، کتاب و لوازم التحریرخبر بازیخبر تکنولوژیراهنمای خریدراهنمای خرید تبلتردمیرمانزک اسنایدرژاپنساعت و دستبند هوشمندسامسونگسخت افزارسخت‌افزارسریالسلامت جسمسینمای ایرانسینمای جهانشیائومیعلمی-تخیلیعمومیفرهنگ و هنرفیلم و سریالکالاهای تند مصرفکامپیوترکامپیوتر گیمینگکتاب و ادبیاتکمدیگلکسی S25گوشی شیائومیمتاورسمجموعه تلویزیونیمچ بند هوشمندمعرفی اپلیکیشنمنتخب تکنولوژیمنتخب سردبیرمنتخب هنر و سینماموبایلنقد فیلمنقد کتابنویسندههنرهنرهای تجسمیهوش مصنوعیهوش مصنوعی و رباتیکیادداشت فرهنگ و هنر

بازی ترسناک Pathologic 3 معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

شرکت HypeTrain Digital بازی وحشت بقای Pathologic 3 را برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی معرفی کرده است. این بازی قرار است که در سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

استودیوی توسعه‌دهنده بازی، Ice-Pick Lodge است و با این نسخه می‌خواهد مفاهیم اصلی مجموعه را گسترش دهد و مکانیک جدید گیم‌پلی سفر در زمان را معرفی کند که چشم‌انداز جدیدی از این داستانی آشنا هم برای بازیکنان قدیمی و هم برای تازه‌واردان ارائه می‌دهد. نیکولای دیبوفسکی (Nikolay Dybowski) از Ice-Pick Lodge در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی گفت:

ما در حال ساخت یک بازی در مورد این ایده که یک فرد ذهن خود را رشد می‌دهد تا یاد بگیرد چگونه با چیز‌هایی کار کند که قبلا نمی‌توانسته یا نمی‌دانسته هستیم. هدف ما این است که بفهمیم این برای بازیکن چه معنایی دارد.

در این بازی، بازیکنان بار دیگر خود را در یک شهر کوچک و دورافتاده می‌بینند که گرفتار یک بیماری مرموز و کشنده شده است. با این حال، این بار آن‌ها در نقش The Bachelor، یک پزشک که به دلیل مبارزه‌ی بی‌امان خود با مرگ مشهور است، بازی خواهند کرد. او که توسط ایسیدور بوراخ (Isidor Burakh) که اکنون فوت کرده به شهر دعوت شده است، باید به کشف راز این بیماری بپردازد و نه تنها برای نجات شهر بلکه برای غلبه بر خود مرگ نیز تلاش کند.

این بازی برای اولین بار در این سری مکانیک جدید سفر در زمان را معرفی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا رویداد‌های کلیدی را مجددا مشاهده کنند و آن‌ها را به نفع خود تغییر دهند. در حالی که بازیکن تنها ۱۲ روز فرصت دارد تا شهر را نجات دهد، این مکانیک مبتکرانه به آن‌ها این آزادی را می‌دهد که به کاوش و تاثیر روی رویداد‌ها به شیوه‌هایی که روایت را تغییر می‌دهد، بپردازند. دیبوفسکی افزود:

در حال حاضر، به نظر می‌رسد مهم‌ترین مساله برای من این است که در مورد درک همیشگی خود از نحوه‌ی عملکرد ذهنمان تجدید نظر کنیم، این که چگونه از آن استفاده کنیم بدون اینکه دچار مشکل شویم یا خودمان را گم کنیم. به همین دلیل است که می‌خواهم یک گیم‌پلی را ایجاد کنم که این موضوع را لمس کند. شخصیت اصلی خود را در این زمینه مردی باهوش می‌بیند.

ما می‌توانیم مفهوم مکانیک سفر در زمان را به عنوان مدیریت زمان سورئالیستی توصیف کنیم. هدف ما این است که به بازیکن این حس را بدهیم که زمان پیچیده‌تر از آن چیزی است که ما معمولا آن را تصور می‌کنیم و به عنوان یک چیز خطی نیست. ما می‌خواهیم امکان حضور در دنیایی را به بازیکن نشان دهیم که از هم پاشیده و به روشی کاملا متفاوت از آنچه ما انتظارش را داریم، عمل می‌کند.

این بازی در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. در زیر تریلر معرفی آن آمده است.

دانلود

  • mp4

منبع: Gematsu

بخوانید: ۲۵ بازی ترسناک برتر که شاید اسمشان را هم نشنیده باشید

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته بازی ترسناک Pathologic 3 معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا