اتریوماخبار اتریومافراد معروف

ویتالیک بوترین 100 اتر به صندوق دفاع از رومن استورم اهدا کرد

ویتالیک بوترین 100 اتر به صندوق دفاع از رومن استورم اهدا کرد

دفتر کنترل دارایی های خارجی ایالات متحده، میکسر تورنادو کش را در سال 2022 تحریم و توسعه دهنده آن را به تسهیل پولشویی متهم کرد.

ویتالیک بوترین اخیراً 100 اتر ETH دیگر به ارزش تقریبی 240000 دلار به صندوق دفاع حقوقی رومن استورم توسعه دهنده تورنادوکش Tornado Cash اهدا کرد. این سومین باری است که بوترین به این صندوق کمک می کند.

تاکنون 148 پرداخت مختلف برای صندوق دفاع از این توسعه‌دهنده دریافت شده که در زمان نگارش این مطلب مجموعاً بیش از 327 ETH، به ارزش تقریبی 785000 دلار است.

در 26 سپتامبر 2024، قاضی ایالات متحده، کاترین فایلا، درخواست استورم را رد کرد و اجازه داد تا پرونده ادامه یابد. فایلا خاطرنشان کرد که اتهامات علیه استورم بی‌اساس نبوده است.

استورم نسبت به اتهامات وارده اظهار بی گناهی کرده و معتقد است که Tornado Cash نرم افزار منبع بازی است که می تواند توسط هر کسی استفاده شود و توسط توسعه دهندگان Tornado Cash کنترل نمی شود.

اگر استورم در هر سه اتهام مجرم شناخته شود، با حداکثر 45 سال حبس مواجه خواهد شد.

تحریم ها نمی توانند تورنادو را متوقف کنند

علیرغم تحریم‌های دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) و فشار قانونی مقامات آمریکایی، واریزها به میکسر تورنادو کش در نیمه اول سال 2024 به حدود 1.9 میلیارد دلار رسید. این نشان دهنده افزایش 50 درصدی نسبت به کل سپرده‌های سال قبلی است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

نوشته ویتالیک بوترین 100 اتر به صندوق دفاع از رومن استورم اهدا کرد اولین بار در نیپوتو مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا