NFTاخبار NFTاخبار ارز دیجیتالبیت کوینتحلیل روزانه ارزهای دیجیتالتکنولوژی بلاکچینقیمت بیت کوینکلاهبرداریهک

بیت کوین برای صعود به 65000 دلار آماده است؟ (15 مهر 1403)

بیت کوین برای صعود به 65000 دلار آماده است؟ (15 مهر 1403)

قیمت بیت کوین BTC اخیراً به دنبال تنش ها در خاورمیانه کاهش یافت. با این حال، به نظر می رسد بازار برای رشد مجدد آماده است.

نمودار روزانه

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت اخیراً به زیر سطح 64 هزار دلار و میانگین متحرک 200 روزه در همان منطقه رسیده است. با این حال، بیت کوین منطقه حمایت 60 هزار دلاری را حفظ کرده است و قیمت را به سمت میانگین متحرک 200 روزه می برد.

اگر قیمت از 200 DMA ریجکت شود، افت به سطح 56 هزار دلار و حتی سطح 52 هزار دلار محتمل خواهد بود.

منبع: TradingView

منبع: TradingView

نمودار 4 ساعته

در نمودار 4 ساعته، مشهود است که ساختار بازار یک تغییر نزولی را پشت سر گذاشته و چند روز پیش به زیر خط روند صعودی رسیده است.

به نظر می رسد بیت کوین در 60 هزار دلار به کف قیمت رسیده است. شاخص RSI نیز وضعیت اشباع فروش را نشان می دهد. بنابراین، اکنون همه چیز به این بستگی دارد که آیا قیمت می‌تواند به بالای 64 هزار دلار برسد یا ریجکت شده و بیشتر کاهش یابد.

منبع: TradingView

منبع: TradingView

سود و زیان خالص تحقق یافته بیت کوین (NRPL)

قیمت بیت کوین بیش از شش ماه است که در حال تثبیت است و فعالان بازار هنوز در حال حدس و گمان هستند که آیا اوج چرخه شکل گرفته است یا اینکه به زودی قیمت های بالاتری مشاهده خواهد شد. تجزیه و تحلیل معیار سود و زیان خالص تحقق یافته بیت کوین (NPRL) در این شرایط سودمند خواهد بود.

این شاخص سود یا زیان خالص سرمایه گذاران را اندازه گیری می کند. ارقام مثبت با سود خالص مرتبط هستند و ارزش های منفی زیان خالص را نشان می دهند.

بازار هنوز سقوط قابل توجهی را تجربه نکرده و فقط در محدوده رنج در نوسان بوده است. NRPL در حال حاضر به سطوحی کاهش یافته که آخرین بار زمانی که قیمت حدود 30 هزار دلار بود مشاهده شد و بازار صعودی تازه شروع شده بود.

بنابراین، اگر سایر عوامل تغییر نکنند، می توان نتیجه گرفت که BTC ممکن است برای یک روند صعودی جدید در ماه های آینده آماده شود.

منبع: CryptoQuant

منبع: CryptoQuant

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

نوشته بیت کوین برای صعود به 65000 دلار آماده است؟ (15 مهر 1403) اولین بار در نیپوتو مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا