Dragon Age: The VeilguardElectronic ArtsHans ZimmerNintendo SwitchPlayStation VRVirtual Realityآپدیت تلگرامآیفوناپل - Appleاپلیکیشن و نرم‌افزارارباب حلقه‌هابرگزیده یادداشتبلک فرایدی دیجی کالاترین‌های بازیتلگرامچی بخونم؟چی تماشا کنم؟خانه، کتاب و لوازم التحریرخبر بازیخبر تکنولوژیخواص مواد غذاییدکوراتیودکوراسیون و چیدمانراهنمای خرید کتابسریالسلامت جسمفشنفیلم و سریالکالاهای تند مصرفکتاب و ادبیاتمادر و کودکمترجممد و پوشاکمنتخب تکنولوژیهوش مصنوعی

۱۰ مشت برتر تاریخ بازی‌های ویدئویی

وقتی پای مبارزه در میان است، اکثر شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی به سراغ یک سلاح گرم برای شکست دشمنانشان می‌روند. عده‌ای دیگر چاقویی مرگبار و مؤثر را ترجیح می‌دهند. شخصیت‌های دیگر شاید بر روی گجت‌های مدرن و وسایل نقلیه سنگین برای فائق آمدن از پس مشکلات اتکا کنند. جادو و قابلیت‌های ماورای طبیعی نیز متدهای محبوبی برای حمله در میان افرادی است که شانس داشتن چنین قدرت‌هایی را دارند. در نهایت به کسانی می‌رسیم که از چنین قابلیت‌هایی بهره نبرده‌اند. برای این دسته از افراد به‌خصوص تنها چیزی که نیاز است دستان مشت شده‌شان و توانایی مشت‌زنی درست‌وحسابی است.

مشت‌زدن یکی از ساده‌ترین روش‌های نشان‌دادن میزان قدرت و توانایی‌تان است زیرا وقتی مشتتان بر روی جمجمه دشمن فرود بیاید شما دارید قدرت شگفت‌انگیز بدنتان به‌عنوان یک سلاح را به نمایش می‌گذارید. این فلسفه‌ای است که چندین شخصیت بازی‌های ویدئویی هنگام توسعه و پرورش رپرتوار مبارزه خود در پیش گرفته‌اند. با اینکه شخصیت‌های فراوانی می‌توانند مشت بزنند تنها عدهٔ به خصوصی از آنها با داشتن نوع منحصربه‌فردی از مشت‌زنی به شهرت رسیده‌اند و این مقاله قصد دارد به همین گروه خاص بپردازد.

Star Punch در بازی Punch-Out!!

۱۰. Star Punch در بازی Punch-Out!!

به World Video Boxing Association خوش آمدید. در یک‌گوشه، بوکسورهای سنگین‌وزن را دارید که بیش از ۱۸۰ سانتی متر قد و بیش از ۱۱۰ کیلوگرم وزن دارند. در گوشه دیگر Little Mac قرار دارد، بوکسوری با قد ۱۴۲ سانتی متر و وزن ۴۵ کیلوگرم. شما در کنترل این بوکسور کوچک در بازی کلاسیک Mike Tyson’s Punch-Out قرار خواهید گرفت. علی رغم اینکه در دسته وزن اشتباه هستید، Little Mac در واقع به خوبی می‌تواند از پس بوکسورهای به نام WVBA بربیاید. یکی از سلاح‌های آتشین او را می‌شود در قالب حرکت منحصر به فرد Star Punch دید اما برای استفاده از آن باید بوکسور حریف را غافلگیر کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر شما مشتی به شکم پیستون هوندا بزنید درحالی‌که او دارد برای زدن یک آپرکات آماده می‌شود یا مشتی به‌صورت بالد بول بزنید وقتی دارد مشت‌هایش را می‌چرخاند یا به‌صورت سوپر ماچو من یک هوک راست بزنید پس از اینکه آپرکاتش به هدف اصابت نکرد، ستاره‌ای بر بالای سر حریفتان پدیدار می‌شود. به‌دست‌آوردن این ستاره‌ها راه اصلی برای دستیابی به Star Punch است. زمانی که از یک ستاره استفاده کنید، مک زانو زده و مشت راستش را به مدت یک یا دو ثانیه عقب کشیده و سپس به هوا جهیده تا یک آپرکات سهمگین به‌صورت حریف بزند. لازم به گفتن نیست که دریافت‌کنندهٔ این مشت آسیب شدیدی می‌بیند تا جایی که حدود دو متر به هوا پرتاب می‌شود یا گاهی اوقات به‌سوی دیگر رینگ فرستاده می‌شود. با چنین قدرت مخربی در یک‌مشت شما می‌توانید به‌راحتی از پس بوکسورهای بزرگ‌تر و سرسخت‌تر از خودتان بربیایید.

Renegade Punch در بازی Mass Effect

۹. Renegade Punch در سری بازی‌های Mass Effect

اگر فرمانده شپرد جمله‌اش را با «من از… تو خسته شدم» شروع کند به‌احتمال زیاد دارد برای یکی از سنت‌های زمان‌بندی‌شدهٔ مس افکت آماده می‌شود. هیچ‌کس بهتر از کالیسا بین سینان الجیلانی، خبرنگار Westerlund News از این حقیقت آگاه نیست.

مس افکت

در نقش فرمانده شپرد شما در نهایت با کالیسا مواجه می‌شوید که از شما می‌خواهد با او مصاحبه کنید. سؤالات او در ابتدا بی قصد و غرض شروع می‌شوند اما مدت کوتاهی بعد این گزارشگر شروع به پرسیدن سؤالات مغرضانه می‌کند تا شما و دستاوردهای اخیرتان را ناخوشایند جلوه دهد. شما چند راه مختلف برای پاسخ به او دارید از جمله یک گزینه که با هرچه خصمانه‌تر شدن مصاحبه پدیدار می‌شود و به‌صورت جملهٔ «وقتشه خفه شی» نمایش داده می‌شود. اگر این مسیر را انتخاب کنید شپرد کلمات «من از کنایه‌های نیش‌دارت خسته شدم» و در اینجاست که با آرامش به‌سوی کالیسا حرکت کرده و مشتی جانانه به‌صورت او می‌زند. این حرکت کاملاً مؤثر واقع می‌شود و کالیسا مثل گونی برنج روی زمین می‌افتد. شپرد سپس با بی‌خیالی از او دور شده و کالیسا به او ناسزا گفته و تهدید می‌کند مشتی که به او زده را به همه نشان می‌دهد.

  • چرا جهان اثر جرمی از جهان جنگ ستارگان بهتر است

مس افکت ۲

دو سال بعد، کالیسا باری دیگر از شپرد می‌خواهد با او مصاحبه کند. مشابه مصاحبهٔ اول شما با سؤال‌های مغرضانه و سخنان نیش‌دار روبه‌رو می‌شوید. اگر دلتان می‌خواهد Renegade Punch را تکرار کنید، شپرد کلمات «من از ادعاهای مزورانه‌ات خسته شدم» را به زبان می‌آورد و باری دیگر به کالیسا نزدیک شده و مشتی دیگر به‌صورت او می‌زند. شپرد پس از این کار از او با بی‌خیالی دور شده و کالیسا به او ناسزا می‌گوید و تهدید می‌کند اعمالش را به همه نشان می‌دهد.

مس افکت ۳

بله شما باز هم با کالیسا دیدار خواهید کرد که باز هم می‌خواهد با شما دوباره مصاحبه کند. اگر شما برای بار سوم مسیر Renegade Punch را در پیش بگیرید، شپرد جمله «من از روزنامه‌نگاری زردت خسته شدم» را به زبان می‌آورد و به کالیسا نزدیک شده تا یک‌مشت دیگر به او بزند اما صبر کنید… این بار کالیسا جاخالی داده و آماده مبارزه می‌شود. اگر وقتی کالیسا مشت اولتان را جاخالی می‌دهد نتوانید به‌موقع واکنش نشان دهید او در عوض به شما مشت می‌زند اما اگر سریع واکنش نشان دهید شپرد به این خبرنگار کله می‌زند. متأسفانه این بار فرصت اجرای Renegade Punch را ندارد.

Thrust Punch در Resident Evil 4

۸. Thrust Punch در Resident Evil 4

پس از تکمیل رزیدنت اویل ۴ بازیکنان به مینی گیم The Mercenaries دسترسی پیدا می‌کنند. نحوهٔ انجام این مینی گیم ساده است: به سریع‌ترین و موثرترین شکل ممکن امتیاز جمع کنید و دشمنان را از سر راه بردارید تا اینکه زمان به پایان برسد. در ابتدا فقط با لیان می‌توانید در این حالت بازی کنید اما با تکمیل مراحل مختلف با امتیازات بالا، شخصیت‌های دیگر آزاد می‌شوند که یکی از آنها شخصیت شرور فرنچایز آلبرت وسکر است. بازی کردن در کنترل این ابر انسان با چند مزیت همراه است از جمله کت و شلواری شیک، دسترسی به بعضی از بهترین سلاح‌های بازی و موسیقی حماسی که کشتارتان را همراهی می‌کنند. شما همچنین امکان استفاده از حملهٔ مِیلی وسکر، Thrust Punch مرگبار را پیدا می‌کنید که می‌شود پس از گیج کردن یک دشمن از آن استفاده کرد.

وقتی این فرصت پدیدار شود، وسکر مشتش را عقب کشیده و پس از چند ثانیه با کف دست باز و سرعتی خیره‌کننده به جلو حرکت می‌کند. اثر برخورد این مشت به‌قدری سهمگین است که صفحه‌نمایش برای مدت کوتاهی محو می‌شود و دریافت‌کنندگان بدشانس آن چندین متر به عقب پرتاب می‌شوند. این حرکت معمولاً دشمنان را درجا می‌کشد. با در اختیار داشتن چنین حرکت مهلکی وسکر به‌راحتی می‌تواند امتیاز بالایی را در این بخش کسب کند.

tifa final heaven

۷. Final Heaven در Final Fantasy 7

تیفا که متخصص مبارزهٔ تن‌به‌تن در فاینال فانتزی ۷ است به نزدیک‌شدن به دشمنان و مشت‌زدن به آنها عادت دارد. فرقی ندارد که این دشمن سرباز شینرا است یا شمشیرزنی با موهای نقره‌ای، تیفا با شجاعت هرچه‌تمام‌تر جلو رفته و قدرت دستانش را به آنها نشان می‌دهد. بله دشمنان جهان فاینال فانتزی ۷ می‌توانند سعی کنند و حملات او را دفع یا کند کنند ولی این کار بیشتر به ضرر خودشان تمام می‌شود زیرا اگر نوار Limit تیفا پر شود او حملاتی خیره‌کننده و به‌یادماندنی را بر سر دشمنان خود آوار می‌کند. آنچه که در ادامه رخ می‌دهد زنجیره‌ای از حملات سهمگین بر اساس Yeah! و Hitsهایی است که در فاز ابتدایی حمله به دست می‌آورید. اگر همه چیز عالی پیش برود مرحله بعدی با Beat Rush (ترکیبی از مشت‌های سریع) شروع می‌شود پس از آن Somersault (با پشت به دشمن لگدزدن) صورت می‌گیرد و بعد از Waterkick (لگد دورانی) اجرا می‌شود.

  • ۱۵ شخصیت برتر سری بازی‌های فاینال فانتزی

وضعیت از اینجا وخیم‌تر می‌شود و تیفا Meteodrive را انجام می‌دهد که در آن دشمن را گرفته و یک سوپلکس آلمانی بر روی او می‌زند. سپس به Dolphin Blow می‌رسیم که در آن تیفا آپرکات زده و یک دلفین احضار می‌کند. در پی آن تیفا دشمن را با یک‌دست بالای سر می‌برد، خودش به هوا پریده و دشمن را با حرکت Meteor Strike به زمین می‌کوبد. تیرخلاص حرکت Final Heaven، مشت نهایی تیفا است. این حرکت با جمع‌شدن انرژی در مشت تیفا شروع می‌شود که او به‌آرامی به عقب می‌کشد. زمانی که مشتش با نور سفید کورکننده پر شد تیفا آن را مثل یک قطار باری به دشمن می‌کوبد. پس از اجرای این حرکت انفجاری بزرگ رخ می‌دهد که باقی‌مانده بدن دشمن را می‌بلعد.

bang shishigami

۶. The Ultimate Bang در بازی BlazBlue: Continuum Shift

یکی از شاخصه‌های بازی‌های مبارزه‌ای BlazBlue قابلیت کشتن در جای حریف با یک حرکت است. این تکنیک‌هایی که در جا می‌کشند (Astral Heat) معمولاً شامل ناک‌اوت کردن حریفان با تعداد ضربات سرسام‌آور، استفاده از ابزارهای ماورای طبیعی کشتار دسته‌جمعی و یا صرفاً به‌کارگیری یک ضربهٔ قدرتمند برای نابودی رقیب می‌شود. تعدادی محدودی از شخصیت‌های سری، ضربهٔ قدرتمندشان یک‌مشت است. یکی از این افراد Makoto نام دارد و حرکت او Planet Crusher است که در طی این حرکت او ابتدا یک‌مشت به حریف می‌زند و سپس کار را با یک‌مشت روبه‌بالا تمام کند که حریفش را به ماه پرتاب می‌کند. شخصیت بعدی Azrael است و حرکت Patriot Apocalypse نام دارد.

در این حرکت او بخشی از زمین را از زیر پای رقیبش می‌کند، آن را به هوا پرتاب می‌کند و مشتی باقدرت بمب اتمی به آن می‌زند. نفر سوم Bang Shishigami، نینجا و قهرمان خودخوانده عشق و عدالت است. اگر حریف توسط میخ ۵۵ اینچی بنگ مورد اصابت قرار بگیرد او حرکت Forbidden Technique: The Ultimate Bang را اجرا می‌کند. به این معنا که با میخکوب شدن حریف در جای خود، بنگ از میدان نبرد ناپدید شده و از میان چند در کشویی شروع به دویدن می‌کند. سپس کل صفحه کلوز آپی از چهرهٔ بنگ نشان می‌دهد که مشتش را آماده کرده است. مثل یک راکت او به استیج بازگشته و چشمانش بر روی میخی که رقیبش را در جا نگه داشته قفل شده است. وقتی مشت بنگ با این میخ برخورد می‌کند دشمن تبخیر می‌شود. نه‌تنها دشمن او تبخیر می‌شود بلکه شدت برخورد این مشت به‌قدری زیاد است که لباس‌های بنگ را نیز از بین می‌برد.

۵. Grand Upper در بازی Streets of Rage 2

Mr. X و سازمان تبهکارش باری دیگر خیابان‌های شهر را در اختیار خود گرفته‌اند. با عدم فعالیت نیروهای فاسد پلیس، جنایت‌کاران هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند. در اینجا Axel Stone، پلیس سابق و پارتیزان وارد گود می‌شود. با حضور اکسل در خیابان‌های مملو از تبهکاران، دار و دستهٔ آقای ایکس به خیابان سرازیر می‌شوند تا او را بکشند اما وقتی کلمات «GRAND UPPAH!» به گوش نوچه‌های ایکس می‌رسد آنها به‌سرعت متوجه می‌شوند که همه چیز به آن راحتی که فکرش را می‌کردند نیست.

در بازی Streets of Rage 2، هیچ حرکتی به‌اندازهٔ Grand Upper اکسل رعشه بر اندام دشمنان نمی‌اندازد. با دو بار فشاردادن دکمه جلو و سپس دکمه حمله اکسل جاخالی داده، به جلو جهیده و آپرکاتی جانانه به دشمن می‌زند. شتاب این مشت به‌قدری بالا است که مشت اکسل مثل یک شهاب‌سنگ شعله‌ور می‌شود. نه‌تنها اکسل می‌تواند اکثر حملات را در طول بخش آغازین Grand Upper جاخالی دهد او می‌تواند چندین دشمن را با یک‌مشت از میدان به در کند.

۴. Galactica Phantom در سری بازی‌های The King of Fighters

در هر سری مبارزه‌ای، مشت‌های بی‌شماری زده می‌شوند و بازی The King of Fighters نیز از این قاعده مستثنی نیست. در نتیجه انتخاب تنها یک‌مشت شاخص از میان شخصیت‌های فراوان بازی کار دشواری است. از برجسته‌ترین این حرکات می‌شود به مشت‌های Burn Knuckle، Vapor Cannon، Dash Puncher، Gekiken و Tenchi Haoh Ken اشاره کرد. بااین‌وجود یک شخصیت در این میان با مشت‌های فوق‌العاده دردناکش از سایرین متمایز است و آن کسی نیست جز Ralf Jones.

رالف به‌راحتی می‌تواند از انفجار بمب اتمی جان سالم به در ببرد و در مشت‌هایش نیرویی به‌اندازه همین سلاح‌های کشتارجمعی گردآوری کند. در نتیجه وقتی کسی باید با رالف رودررو شود واکنش صحیح به این رویارویی یأس و ترس همه‌جانبه است خصوصاً اگر رالف هوس اجرای Galactica Phantom به سرش بزند.

Galactica Phantom آن‌قدر باشکوه است که رالف باید مشتش را چند ثانیه به عقب کشیده و با فریاد «RARRRRRGGHHH!» آن را شارژ کند. حمله به رالف هنگامی که او دارد مشتش را شارژ می‌کند اثری ندارد. این حرکت به‌قدری قدرتمند است که وقتی رالف آن را اجرا می‌کند هرکس که با آن برخورد داشته باشد حتی وقتی در حالت گارد قرار داشته باشد بخش اعظم نوار سلامت خود یا در بدترین وضعیت کل نوار سلامت خود را از دست می‌دهد.

۳. Ball Breaker در بازی‌های Mortal Kombat

برای مبارزانی که در تورنمنت Mortal Kombat شرکت می‌کنند چیزهای زیادی برای ترسیدن وجود دارد. این نگرانی‌ها شامل رویارویی با مردی می‌شود که پس از گفتن «بیا اینجا!!!!» بدون لحظه‌ای تأمل شما را با زوبینش سوراخ می‌کند، قلبتان را از قفسه سینه‌تان بیرون کشیده و سرتان را تنتان جدا می‌کند. در نهایت بدن بی‌جانتان به چاله‌ای پر از نیزه سقوط می‌کند و مشتی به بین دو پایش می‌خورد؟

  • مورتال کامبت از صفر تا صد؛ سه‌گانه‌ی کلاسیک و پیدایش مجموعه (قسمت اول)

بله مورد آخر یک نگرانی کاملاً واقعی در حین رویارویی با ستاره فیلم اکشن/رزمی‌کار به نام جانی کیج است. اگر لحظه‌ای از او غافل شوید احتمال دارد لحظاتی بعد درحالی‌که چشمانتان چپ شده به‌خاطر حرکت Ball Breaker جیغ بنفشی سر دهید. این حرکت دردناک با صد و هشتاد زدن جانی شروع می‌شود که او را در موقعیتی مناسب قرار داده تا مشتی مهلک را به لای پایتان وارد کند. این حرکت یک‌مشت ساده اما مؤثر است که به یکی از شاخص‌ترین حملات در سری مورتال کامبت تبدیل شده است.

۲. Shoryuken در بازی‌های Street Fighter

وقتی که این فریاد جنگی به گوش می‌رسد به‌احتمال زیاد یک آدم خیلی بدشانس سینه و صورتش توسط آپرکاتی ضربتی خرد شده است. این فقط یک آپرکات معمولی نیست بلکه یکی از قدیمی‌ترین نوع مشت‌هاست و از سال ۱۹۸۷ عامل پشیمانی مبارزانی است که تصمیم به پریدن و حمله‌کردن می‌گیرند. حرکت Shoryuken یا Dragon Punch اکنون در بازی‌های مبارزه‌ای مترادف با ضد حمله هوایی است. ریو اولین‌بار این حرکت را در بازی Street Fighter 1 به نمایش گذاشت و از آن زمان تابه‌حال Shoryuken باعرضه هر نسخهٔ جدید از بازی تحول پیدا کرده است.

در خالص‌ترین فرم، Dragon Punch یک آپرکات خیزشی است که به‌صورت اریب به بالا حرکت می‌کند و معمولاً با فریاد کلاسیک «Shoryuken!» همراه است. این حرکت با زدن دکمه‌های مشهور اجرای Dragon Punch (جلو، پایین، پایین، جلو + مشت) عملی می‌شود. ریو و کن هر دو از این فرم مشت در Street Fighter 1 و ۲ Street Fighter استفاده می‌کنند اما با سررسیدن زیرمجموعهٔ Street Fighter 2 این حرکت تنوع پیدا کرد. Dragon Punch کن از اینجا به بعد مشتش را در آتش شعله‌ور می‌کرد و در یکی از هایپر کمبوهای او Shinryuken مرگبارتر از گذشته شده بود. ریو نیز هایپر کمبوهای Shoryuken خودش را خلق کرد که در میان آنها می‌شود به Shin Shoryuken اشاره کرد که در آن ریو ابتدا یک آپرکات به شکم می‌زند، سپس با دست دیگرش یک آپرکات دیگر به حریف زده و در نهایت Dragon Punch را با همان دست اجرا می‌کند.

  • استریت فایتر از صفر تا صد؛ ریشه‌ها و خلق سبک مبارزه‌ای (قسمت اول)

محبوبیت Shoryuken فقط به بازی‌های استریت فایتر و بازی‌های ویدئویی محدود نمی‌شود. دد پول در کمیک‌بوک این حرکت را علیه یکی از دشمنان خود اجرا می‌کند. شخصیت‌ها در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی نیز هرازچندگاهی این حرکت را اجرا می‌کنند. هواداران Shoryuken در هرجا و مدیومی دیده می‌شوند. فقط کافی است از یک مبارز موای‌تای چشم بندزن بپرسید زخم بزرگ روی سینه‌اش از کجا آمده است.

۱- FALCON… PAWNCH! در بازی Super Smash Bros

سال ۱۹۹۱ میلادی است. نینتندو بازی مسابقه‌ای کهکشانی F-Zero را برای کنسول SNES منتشر می‌کند. در کنترل ماشین شناور Blue Falcon کاپیتان فالکون، جایزه بگیر مرموز قرار دارد. با اینکه کاپیتان فالکون در سرتاسر کهکشان در کنار نژادهای مختلف مسابقه می‌دهد او خارج از Blue Falcon کاری از دستش برنمی آید. حال کمی جلوتر به سال ۱۹۹۹ میلادی و عرضهٔ Super Smash Bros. می‌رویم جایی که کاپیتان فالکون دیگر محدود به ماشین شناور خود نیست و در عوض با مشت‌هایش با ستارگان بازی‌های نینتندو رقابت می‌کند. حال با آزادی حرکت و امکان برقراری ارتباط با جهان خارج، کاپیتان فالکون برای صحبت کردن انگیزه پیدا کرده بود. در حین نبرد، او با شوق و هیجان به حریفش فریاد می‌زند «به من نشون بده حرکاتت رو!» گاهی اوقات با خوشحالی «آره!» می‌گوید تا به اطرافیانش نشان دهد هیجان زده است و هنگامی که ناخشنود است زیرلب «دِ بیا!» زمزمه می‌کند. او حتی شروع به فریاد زدن نام حرکاتی کرد که می‌خواست اجرا کند تصمیمی که آغازگر یک اتفاق حماسی بود.

این اتفاق حماسی چیزی نبود جز Falcon Punch معروف. پیش از اجرای این حرکت مخصوص کاپیتان فالکون زانو زده و دستش را شارژ می‌کند. در حین شارژشدن دستش او با مهربانی هرچه‌تمام‌تر حملهٔ بعدی‌اش را با کلمهٔ «FALCON!!!» اعلام می‌کند. پس از اینکه به‌اندازه کافی شارژ شد کاپیتان فالکون با مشتی که در آتشی به شکل شاهین شعله‌ور شده است به جلو حرکت می‌کند و در اینجا با صدایی بلند کلمهٔ «PAWNCH!!!» را ادا می‌کند. اگر حریف پس از اصابت این مشت از استیج به بیرون پرتاب نشده باشد او متحمل آسیبی سنگین می‌شود. این مشت یکی از آسیب‌زننده‌ترین حرکات خاص در سری به‌حساب می‌آید. با سررسیدن Falcon Punch محبوبیت کاپیتان فالکون به اوج رسید و نه فقط در میدان نبرد. حضور او را می‌شد در سرتاسر اینترنت حس کرد زیرا انیمیشن‌ها، تصاویر و ویدئویی‌های بی‌شماری که شامل مشت‌زنی می‌شدند با افزودن صدا یا تصاویری از Falcon Punch به محتویاتی جالب و به‌یادماندنی تبدیل شدند. کاپیتان فالکون در قلمروی انیمه نیز سروصدا به پا کرد. در سکانس پایانی انیمه F-Zero کاپیتان فالکون دشمن اصلی خود Black Shadow را با بیرون پریدن از Blue Falcon و فریاد Falcon… PUUUUUNCH!!! درحالی‌که مشتی به‌صورت او می‌زند شکست می‌دهد.

منبع: GameFAQs

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

نوشته ۱۰ مشت برتر تاریخ بازی‌های ویدئویی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا