اخبار فناوریبلاگجی پی اسفناوری های نوین

بهترین ماشین شاسی بلند چینی در ایران از نظر مشتریان کدام است؟

ایران رهیاب Blog Archivesبهترین ماشین شاسی بلند چینی در ایران از نظر مشتریان کدام است؟ بهترین ماشین شاسی بلند چینی در ایران از نظر مشتریان کدام است؟

اگر قصد خرید ماشین شاسی بلند با‌کیفیت در ایران داشته باشید، بدون شک برخی خودروهای چینی مانند: JAC S5، فونیکس تیگو 8 پرو و پرو مکس، دانگ فنگ H30 کراس، چری تیگو 7 و بورگوارد BX7، از بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند. در سال‌های اخیر با‌توجه‌به تولید و تنوع کم خودروهای داخلی و همچنین تحریم‌های مربوط به واردات خودرو، ماشین‌های ساخت چین با استقبال قابل‌توجهی مواجه شده‌اند. در این مقاله، مزایا و معایب هر یک از این خودروها را بررسی کرده‌ایم و توضیح داده‌ایم که کدام مدل برای چه افرادی مناسب‌تر است. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا با مقایسه دقیق‌تر این خودروها، انتخاب بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید تا با محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای چینی در ایران آشنا شوید و بهترین تصمیم را برای خرید خودرو بگیرید.

1. جک S5؛ پرفروش‌ترین شاسی بلند چینی در ایران

اگر این سوال برای‌تان مطرح است که ماشین ایرانی یا چینی بخریم؟ پیشنهاد ما به شما خرید ماشین‌ چینی در مدل‌های شاسی بلند است. یکی از مدل‌های معروف ماشین چینی شاسی بلند جک S5 است. این خودرو در سال 1394 وارد بازار ایران شد و چند سالی است که در صدر لیست پرفروش‌ترین شاسی بلندهای چینی در ایران قرار دارد. پیشرانه توربو قدرتمند، طراحی داخلی و خارجی زیبا و چشم‌نواز، تجهیزات و آپشن‌های متعدد و استهلاک استاندارد از جمله دلایل محبوبیت این خودروی چینی است. همچنین در سال 1400 جک S5 نیوفیس با تغییرات جزئی در ظاهر و پیشرانه شامل جلوپنجره جدید، موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با راندمان بهتر، کروز کنترل و چراغ‌های دی‌لایت به‌عنوان آپشن‌های استاندارد به بازار معرفی شد.

جک S5؛ پرفروش‌ترین شاسی بلند چینی در ایران

2. فونیکس تیگو 8 پرو و پرو مکس؛ کم استهلاک‌ترین شاسی بلند چینی

فونیکس تیگو 8 پرو و پرو مکس خودروهای گران دیگری هستند که درصد بالایی از فروش ماشین‌های چینی در ایران را به خود اختصاص داده‌اند. این محصول از سال 1400 وارد بازار شده و چندان طولی نکشید که به دلیل آپشن‌های متعدد، مشخصات فنی عالی و همچنین فضای جادار داخل کابین با استقبال بالایی از سمت مشتریان مواجه شد. نسخه پرومکس این خودرو ساخت سال 1402 است که با وجود پیشرانه 2 لیتری توربو 252 اسب بخار و استفاده از سیستم دو دیفرانسیل در تولیدش یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای چینی محسوب می‌شود. با‌توجه‌به قیمت بالای این ماشین توصیه می‌کنیم در صورت خرید، نصب دزدگیر و ردیاب خودرو را در اولویت قرار دهید تا از سرقت خودرو به‌راحتی جلوگیری کنید.

فونیکس تیگو 8 پرو و پرو مکس؛ کم استهلاک‌ترین شاسی بلند چینی

3. دانگ فنگ H30 کراس؛ بهترین ماشین چینی ارزان قیمت

اگر به دنبال ماشین چینی باکیفیتی هستید که در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، دانگ فنگ H30 کراس گزینه مناسبی برای شماست. مهم‌ترین برگ برنده این خودرو، موتور پرقدرت TU5 آن است که در محصولات ایران خودرو هم مورد‌استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین اگر قصد خرید این ماشین را دارید، دغدغه‌ای بابت قطعات موتور نخواهید داشت. در واقع یکی از نکات مهم در خرید خودرو صفر توجه به همین موضوع است که ترجیحا ماشینی را بخرید که به قطعات آن دسترسی داشته باشید. در جدول زیر مشخصات فنی کامل آورده شده است:

مشخصات

دانگ فنگ H30 کراس

کلاس بدنه

هاچ‌بک کراس

حجم موتور

1.6 لیتر

قدرت موتور

105 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه

گشتاور

142 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه

گیربکس

4 سرعته اتوماتیک AISIN

مصرف سوخت ترکیبی

7 لیتر در 100 کیلومتر

ظرفیت باک

51 لیتر

حداکثر سرعت

183 کیلومتر بر ساعت

شتاب 0 تا 100

12/5 ثانیه

ترمز جلو

دیسکی

ترمز عقب

دیسکی

سیستم تعلیق جلو

مک‌فرسون

سیستم تعلیق عقب

نیمه مستقل

ایربگ

راننده و سرنشین

سیستم‌های ایمنی

ABS، EBD، ESP

ابعاد لاستیک

205/55 R16

امکانات رفاهی

سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل

ظرفیت صندوق عقب

417 لیتر

H30 کراس با فضای داخلی جادار و امکانات رفاهی مناسب، انتخاب خوبی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. سیستم تعلیق مناسب و پیشرانه قابل اعتماد از ویژگی‌های مثبت این خودرو است.

4. چری تیگو 7؛ بهترین خودروی چینی با سیستم ایموبلایزر

چری تیگو 7 یکی از بهترین ماشین‌های چینی در ایران است که در سال 1396 به بازار ایران راه پیدا کرده و آمار فروش بالایی را از آن خود کرده است. موتور 1.5 لیتری توربو شارژ ۴ سیلندر خطی قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متری دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. نقطه قوت دیگر این خودرو، کیفیت بالای ساخت قطعات داخلی به خصوص داشبورد، سیستم تعلیق باکیفیت و همچنین سیستم ایموبلایزر است. اگر در مورد سیستم ایموبلایزر در خوردوهای خارجی اطلاعات خاصی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله ایموبلایزر چیست را مطالعه کنید.

چری تیگو 7؛ بهترین خودروی چینی با سیستم ایموبلایزر

5. بورگوارد BX7؛ یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی در ایران

در سال 1396 شرکت کیان موتور وارنا بورگوارد BX7 را وارد بازار ایران کرد. این کراس‌اور هفت نفره دست کمی از هیوندای سانتافه ندارد و گزینه ایده‌آلی برای خانواده‎های پرجمعیت است. کیفیت ساخت بورگوارد BX7 چند سروگردن از بسیاری از ماشین‌های چینی دیگر بالاتر بوده و امکانات آن با خودروهای رده‌بالا برابری می‌کند. در زیر جدول مشخصات این شاسی را ملاحظه می‌کنید:

مشخصات

بورگوارد BX7

کلاس بدنه

SUV

حجم موتور

2.0 لیتری توربوشارژ

قدرت موتور

224 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه

گشتاور

300 نیوتون متر در 1500 دور در دقیقه

گیربکس

6 سرعته اتوماتیک

مصرف سوخت ترکیبی

9 لیتر در 100 کیلومتر

ظرفیت باک

60 لیتر

حداکثر سرعت

206 کیلومتر بر ساعت

شتاب 0 تا 100

9.8 ثانیه

ترمز جلو

دیسکی خنک‌شونده

ترمز عقب

دیسکی

سیستم تعلیق جلو

مک‌فرسون

سیستم تعلیق عقب

چند اتصالی

ایربگ

راننده، سرنشین، جانبی و پرده‌ای

سیستم‌های ایمنی

ABS، EBD، ESP، TCS

ابعاد لاستیک

235/55 R18

امکانات رفاهی

سقف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، سیستم صوتی با 9 بلندگو

ظرفیت صندوق عقب

545 لیتر

نقطه ضعف بورگوارد BX7 این است که نسبت به هم‌رده‌هایش قیمت بالاتری دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید بورگوارد BX7 دارید، از خرید ردیاب هم غافل نشوید. صرف هزینه بابت قیمت ردیاب خودرو بسیار به‌صرفه‌تر از دزدیده شدن احتمالی این دارایی ارزشمند شماست.

بهترین ماشین شاسی بلند چینی؛ انتخاب از برندهای سرشناس کمپانی‌های چین

در این مقاله 6 مورد از بهترین ماشین های شاسی بلند چینی در ایران را معرفی کردیم و به‌طور‌خلاصه توضیح دادیم هر خودرو چه قابلیت‌هایی دارد. همه خودروهای معرفی شده در این مقاله از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و سیستم‌های ضدسرقت پیشرفته‌ای دارند. اما با این حال همیشه سارقان چند قدم جلوتر از ما و در کمین دارایی‌های ارزشمندی مانند خودروهای خارجی هستند که در صورت از دست رفتنشان، خرید مجدد برای بسیاری از افراد ممکن نیست.

از این رو توصیه می‌کنیم تصمیم به خرید هر ماشین چینی که گرفتید، در اولین فرصت جی پی اس باکیفیتی را از ایران رهیاب خریداری و روی خودرو نصب کنید تا امنیت صددرصدی آن تضمین شود. در پایان از شما دعوت می‌کنیم هر سوالی در این باره دارید، در بخش نظرات با ما و سایر همراهان عزیز و همیشگی ایران رهیاب به اشتراک بگذارید.

این محتوا برای شما چقدر ارزشمند بود؟

محصولات پرطرفدار

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو

ردیاب آهنربایی

ردیاب آهنربایی

ردیاب شخصی

ردیاب شخصی-پرسنلی IR150پشتیبانی ایران رهیاب پشتیبانی ایران رهیاب شیرین کریمی

سلام، شیرین کریمی هستم.
به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.
از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.

22410328

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا