USB Copy ProtectionYouTube Downloaderبرنامه اندرویدبرنامه ردیابی و کنترل گوشیبهترین برنامه کنترل گوشیبهترین دانلود کننده یوتیوببهترین نرم افزار رایگان کنترل گوشیتبدیل متن به صدا با هوش مصنوعیتبدیل متن به صدا فارسیتماشا ویدیو از یوتیوب بدون تبلیغدانلود برنامه یوتیوب مود شدهرایگان برنامه کنترل مخفی گوشیشنود و ردیابی گوشیکنترل کاملا مخفیانه گوشی و تلفن همراهکنترل مخفی گوشی از راه دورمسدودکننده تبلیغات یوتیوبمطالب اصلینرم افزار کاربردیهوش مصنوعی متن به صدا

نرم افزار قفل گذاری فیلم،ویدیو و فایل جلوگیری از کپی برداری

فهرست مطالب

برنامه و نرم افزار قفل گذاری فیلم،ویدیو و فایل جلوگیری از کپی برداری بسیار قوی به همراه آموزش نصب و استفاده.

حتما شما هم مدرس یا تولید کننده محتوای آموزشی هستید.متاسفانه اکثر کابران ایرانی فایل و محتواهای آموزشی را کپی برداری میکنند.

برنامه USB Copy Protection یکی از قوی ترین نرم افزار های جلوگیری از کپی برداری و قفل گذاری بر روی USB فلش،فیلم و فایل با انواع فرمت های موجود هست.

تیم نازروید اکثر نرم افزارهای موجود برای جلوگیری از کپی برداری و حفاظت از فایل ها را تست و مورد بررسی قرار داده است.

نرم افزار USB Copy Protection واقعا بهترین گزینه موجود هست.

نرم افزار قفل گذاری و محافظت از کپی برداری ویدیو و فایل
نرم افزار قفل گذاری و محافظت از کپی برداری ویدیو و فایل

دیگه نگران کپی برداری و پخش شدن محتوای آموزشی تان نباشید:

با نرم افزار کرک شده USB Copy Protection میتوانید به راحتی و در کمتر از چند دقیقه فایل ها و فیلم های آموزشی تان را قفل گذاری کنید.

نحوه استفاده از نرم افزار قفل گذاری فیلم،ویدیو و فایل :

۱-خیلی راحت کافیه USB فلش تان را به کامیپوتر تان وصل کنید.

۲-سپس تمامی فایل ها و محتوای دلخواه تان را به یو اس بی USB منتقل کنید.

۳-وارد نرم افزار قفل گذاری و ضد کپی برداری شوید و usb را قفل گذاری کنید.

پس از قفل گذاری به هیچ وجه امکان کپی برداری و سو استفاده از فایل های موجود در USB نیست. فقط در صورت وصل کردن USB به کامپیوتر و وارد کردن پسورد تعیین شده کاربر میتواند محتوای شما را ملاحظه کند.

ویژگی های اصلی نرم افزار USB Copy Protection :

قفل گذاری و رمزنگاری حرفه ای بر روی انواع محتوای موجود

امکان تعیین پسورد و رمز دلخواه جلوگیری از فیلم برداری و فعالیت برنامه های ریکوردر

یکبار برای همیشه همه فایل ها و محتوای دلخواه تان را قفل گذاری کنید ؛

نرم افزار به صورت کامل کرک شده و نامحدود هست.لذا با یکبار تهیه و دریافت این نرم افزار میتوانید به راحتی محتوای دلخواه تان را به تعداد نامحدود بر روی USB قفل گذاری کنید.

نرم افزار قفل گذاری و ضد کپی برداری رو چطور دریافت خواهید کرد؟

برنامه بر روی فلش USB برای شما ارسال میشود و با متصل کردن به رایانه شخصی تان میتوانید وارد نرم افزار شوید. سپس هر USB که میخواهید را قفل گذاری و رمزگذاری کنید. امکان کپی محتوای داخل فلش برای کاربران نخواهد و فقط از داخل خود فلش میتوانند به محتوای شما دسترسی داشته باشند.

نرم افزار کرک شده USB Copy Protection
نرم افزار کرک شده USB Copy Protection

فیلم آموزشی نحوه کار با نرم افزار رمزگذاری اطلاعات USB :

نرم افزار قفل گذاری و محافظت از کپی برداری ویدیو و فایل,برنامه USB Copy Protection,نرم افزار قفل گذاری و ضد کپی برداری به همراه نرم افزار کرک شده و دایمی، فیلم آموزشی کامل نحوه استفاده از آن هم برای شما عزیزان قرار دادیم. لذا به راحتی و در کنار از ۳ دقیقه میتوانید همه ویدیو ها و فایل های مورد نظرتان را قفل گذاری کنید.

لزوم استفاده از برنامه های قفل گذاری و حفاظت از اطلاعات:

حتما شما هم محتوای با ارزشی دارید و برای تهیه آن زحمت زیادی کشیدین، کاربران شما ممکنه اقدام به کپی کردن و انتشار محتوای شما کنند. به همین خاطر هست که این نرم افزار ضروری محافظ قوی اطلاعات شما هست. چگونه درایوهای USB Protect را کپی کنیم؟
با USB Copy Protection، می‌توانید از کپی شدن فایل‌های دیسک USB جلوگیری کنید و زمان استفاده از دیسک USB را محدود کنید.
USB Copy Protection از انواع فرمت های رایج فایل مانند PDF، ویدئو، اسناد آفیس، برنامه های EXE و غیره پشتیبانی می کند.

ویژگی های اصلی محافظت از فایل ها و جلوگیری از کپی برداری :

محدود کردن دسترسی ها : پس از نصب، USB Copy Protection به کاربران اجازه می‌دهد تا هر فایلی را در درایو USB باز و مشاهده کنند، اما کپی یا انتقال فایل‌ها به رایانه یا دستگاه‌های دیگر را بدون اجازه سرپرست ممنوع می‌کند. به این ترتیب، USB Copy Protection از حق نسخه برداری مالک محافظت می کند. دسترسی راحت و حفاظت شده : وقتی فایل‌های شما در درایو USB با محافظت از کپی USB محافظت می‌شوند، می‌توان آن‌ها را به هر کجا که می‌خواهید حمل کرد. تا زمانی که دستگاه قابل حمل را به رایانه شخصی با سیستم ویندوز وصل کنید، می توانید از محافظت از کپی این نرم افزار لذت ببرید. پشتیبانی از انواع فرمت ها :
USB Copy Protection از تعداد زیادی فرمت مانند فلش، PDF، MS Office Word، Excel، PowerPoint، EXE، CAD، صدا، ویدئو، تصویر و سایر فایل های رسانه ای و غیره پشتیبانی می کند. امنیت بسیار بالا و قفل گذاری حرفه ای : برای قفل کردن فایل‌ها و محافظت از محتوای فایل، از قوی‌ترین فناوری رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES میکند. شما می توانید سطوح امنیتی مورد نظری را که می خواهید برای فایل های خود داشته باشید سفارشی کنید. استفاده آسان و راحت : با کمک یک رابط کاربری ساده و منظم و راهنمای کاربر شفاف، هر تازه‌کار می‌تواند از پس آن برآید، حتی یک کاربر مبتدی هم میتوند از برنامه استفاده کند. سازگاری با انواع نسخه های ویندوز : USB Copy Protection با تمامی انواع سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز ۲۰۰۰، ۲۰۰۳، ۲۰۰۸، XP، Vista، Windows 7/8/10 و غیره کاملاً سازگار است. همچنین بر روی انواع درایوهای دیسک مانند FAT32 و NTFS بدون نقص کار می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های دیجیتال را از کپی و توزیع غیرمجاز محافظت کنید و تعداد دفعاتی که مشتریانتان می توانند فایل ها را بخوانند را محدود کنید. USB Copy Protection دارای ویژگی‌های بارز کارایی، قابلیت اطمینان و قابل حمل است که آن را به انعطاف‌پذیرترین و قوی‌ترین نرم‌افزار حفاظت از داده در بازار تبدیل می‌کند. فقط بروید و این برنامه جامع امنیت داده های قابل حمل را برای محافظت از پوشه های خود دریافت کنید! USB Copy Protection به دارندگان درایو اجازه می دهد تا به صورت اختیاری دسترسی به محتوا را در تاریخ انقضا تنظیم درایو بای محدود کنند. این برنامه هم زمان کامپیوتر محلی و هم زمان شبکه را بررسی می کند. اگر شخصی از رایانه ای بدون اتصال شبکه استفاده کند و زمان رایانه محلی را تنظیم کند، برنامه نیز تغییر را تشخیص داده و از دسترسی به محتوا جلوگیری می کند. محافظت از کپی USB چیست؟
USB Copy Protection (UCP) برنامه ای است که از فایل های شما در درایو USB در برابر کپی و توزیع غیرمجاز محافظت می کند. با محافظت از این برنامه می توان فایل های شما را در درایو فلش USB یا سایر دیسک های قابل جابجایی قفل کرد و از نشت اطلاعات جلوگیری کرد.

نرم افزار کرک شده USB Copy Protection -نرم افزار جلوگیری کپی اطلاعات
نرم افزار کرک شده USB Copy Protection -نرم افزار جلوگیری کپی اطلاعات

قیمت نرم افزار در سایت رسمی برنامه $۸۹۹٫۹۵ دلار امریکا هست که اگر با دلار ۳۰ هزار تومان حساب کنیم حدود ۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان می باشد.

نرم افزار قفل گذاری و محافظت از کپی برداری USB Copy Protection
نرم افزار قفل گذاری و محافظت از کپی برداری USB Copy Protection

همین الان نرم افزار قفل گذاری و فایل جلوگیری از کپی برداری را خریداره کرده و استفاده کنید: قیمت نرم افزار کرک شده و دایمی ۹۵۹،۰۰۰ هزار تومان

قیمت با تخفیف ویژه ۸۵۹،۰۰۰ هزار تومان

کافیه بر روی دکمه زیر کلیک کنید ایمیل تون رو وارد کنید و بلافاصله محصول رو سفارش بدید

دانلود رایگان برنامه اندروید

download_and_payment_box

حفاظت و قفل گذاری ویدئو و فیلم های آموزشی
حفاظت و قفل گذاری ویدئو و فیلم های آموزشی

قفل گذاری ویدیو و فیلم ها :

با این نرم افزار فوق حرفه ای میتوانید تمامی فایل های تصویری خودتان را در یک فلش بریزید و آنها را قفل گذاری کنید. کسی که از فلش استفاده می‌کنه اجازه کپی برداری و تکثیر محتوای ویدیو ای شما را نخواهد داشت و فقط از داخل USB میتواند فایل ها رو ملاحظه کند.

نرم افزار قفل گذاری فایل های صوتی mp3
نرم افزار قفل گذاری فایل های صوتی mp3

قفل گذاری فایل های صوتی mp3 :

اگر محتوای شما به صورت صوتی و mp3 هست هم میتوانید با این برنامه محتوای خود را قفل گذاری و رمزگذاری کنید. به نحوی که فقط از داخل فلش امکان پخش موزیک یا فایل صوتی خواهد بود و امکان کپی برداری و تکثیر آن برای کاربران نیست.

رمزگذاری و حفاظت از کپی برداری فایل های pdf
رمزگذاری و حفاظت از کپی برداری فایل های pdf

رمزگذاری و حفاظت از کپی برداری فایل های pdf :

احتمالا شما هم فایل های pdf با ارزشی دارید و می‌خواهید با قفل گذاری آنها از کپی برداری و سو استفاده اشخاص جلوگیری کنید. در این صورت بهترین نرم افزار …. برای شما خواهد بود.

نوشته نرم افزار قفل گذاری فیلم،ویدیو و فایل جلوگیری از کپی برداری اولین بار در نازروید. پدیدار شد.

مقاله اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا